19.rész

4.1K 277 59
                                    

Miután a fiúk elmentek Harry egy szót sem szólt,így nekem kellett beszélgetést kezdeményeznem,hogy megtudjam mit is beszéltek meg Zayn-nel.

-Mit mondott Zayn?-tértem egyből a lényegre.

-Csak annyit,hogy tisztes távból kövesselek titeket.-válaszolt halkan.

-Mit mondasz Lottie-nak,hol vagy?-vontam kérdőre.

-Elmondhatom neki az igazságot,nem?-nézett rám.

-Ezt még nem tudom.-sóhajtottam.

-Szerintem jobb lenne tudnia róla.-mondta,majd kezét a vállamra tette.

-Rendben,mondd el neki,de mikor akarod?Nem tudhatod mikor lesz rá időd.

-Majd felhívom indulás előtt.-mosolyodott el.

-Látom jól felkészültél.-nevettem fel.

-Csak szeretnélek biztonságban tudni.-mondta,mire lehajtottam a fejem,mert tuti elpirultam,ami amúgy nem is szokásom.

-Zavar?-nyúlt állam alá az eddig vállamon pihenő kezével.

Kényszerített,hogy a szemébe nézzek,ezért egy darabig csak bámultuk egymást,mert percek alatt eltudok veszni a szemeiben és kizárni a külvilágot.

-Nem tudom,inkább kicsit fura,az eddigi viselkedésedhez képest.-néztem el tőle.

-Bocsi,hogy zavarok,csak valaki dolgozik is.-mondta Robert gúnyosan,majd elvett a pultról egy kiskanalat és odavitte az egyik asztalhoz.

-Igaza van.-mondtam,mire Harry elvette a kezét az állam alól.

-De azért egy kicsit jó érzés,hogy aggódsz.-erre elmosolyodott,én pedig mentem letakarítani az egyik asztalt.

~~~~~~~~~~~~~

Alig 10 perc van a munkaidő végéig,én meg tök ideges vagyok.Harry nyugodtan kezeli a dolgokat,de nekem valahogy nem megy,már azért is,mert ahànyszor Robert-re nézek,úgy néz rám vissza,mintha egy utolsó féreg lennék,ami valószínű azért van,mert ma kicsit "jóban" voltam Harry-vel.

-Nem baj,ha elmegyek kicsit hamarabb?Màr úgy sincs itt egy vendég sem.-kérdezte Harry,mire kikerekedett szemekkel néztem rá,hisz arról nem volt szó,hogy elmegy.

-Menj csak,majd mi bezárunk.-mosolygott rà Robert.

-Köszönöm.Sziasztok!-mondta,majd felém nézett és egy apró,de nyugtató mosollyal ment ki.

Ezután már csak a kocsizúgás hangot hallottam,ami azt jelentette,hogy tényleg elment és itt hagyott vele.

-Mi volt ez ma?-nézett rám Robert idegesen.

-Nem tudom mire gondolsz.-motyogtam.

-Jajj,Louis,ne játszd a hülyét!Egész nap Harry-vel voltàl,de velem randizol ma este!-emelte fel a hangját.

-Mert kényszerítesz rá,csak azért!-kiabáltam rá meggondolatlanul.

Pár lépéssel átszelte a köztünk lévő távolságot,majd nagy és mutató ujja közé fogta az àllam,amit meg is szorított.

-Nem beszélhetsz velem ilyen hangnemben.Oké?-mondta ijesztően.

Erre csak egy aprót bólintottam.

-Én nem akarok durva lenni veled,de egyre többször cseszed fel az agyam,én pedig nem tudok uralkodni magamon.-suttogta.

-Sajnálom.-nyeltem nagyot.

-Csak legyél jó,Louis és nem lesz semmi baj.-engedett el,mire fellélegeztem.

-Most pedig induljunk.-mosolygott rám,majd engem előreengedve,kimentünk a pékségből.

Bezárta az ajtót,eltette a kulcsot, beszálltunk az autójàba és elindultunk.

-Mit szeretnél nézni a moziban?-kérdezte vidáman,mintha az előbb semmi sem történt volna.

-Nem tudom.-néztem ki az ablakon.

-Ne legyél már ilyen.Csak élvezd ezt az estét.Jó?

Mintha olyan könnyű lenne elfelejteni,amit az előbb csinált.Meg ezek a hangulatingadozások is kikészítenek.

-Jó.-bólintottam egy aprót.

-Mondjuk nézhetnénk egy vígjátékot.-ötletelt.

-Nekem megfelel.-rántottam vállat.

Az út további része halk zenehallgatàssal telt.Remèlem Harry is itt van valahol a közelünkben.
Mikor odaértünk Robert illedelmesen ajtót nyitott nekem,majd bementünk a moziba.Míg ő megvette a jegyeket és a rágcsálnivalókat,addig èn egy fotelben ülve vártam.Idegesen nézelődtem,mert mást nem igen tudtam csinálni,viszont zsebemben lapuló telefonom elkezdett rezegni,amit villam gyorsasággal vettem elő.

Harry Styles:Nyugodj meg Lou,itt vagyok kint.Azért mentem el hamarabb,hogy hazavigyem a kocsit,mert azzal túl feltünő lett volna utánatok menni.Történt eddig valami?

Louis Tomlinson:Szólhattál volna azért!😡Igen,történt az alatt az idő alatt,mikor elmentél!De mindegy.Mit fogsz csinálni a film végéig?

Harry Styles:Sajnálom Bèbi,csak azt hittem,hogy 15 perc alatt már nem lesz semmi.😳Hát addig itt kint vàrok.Még bármi történhet és nem hagylak egyedül. !_!

Louis Tomlinson:Ne becézgess,mert ha Lottie meglàtja,neked annyi.😇De azért köszönöm,hogy itt vagy.😊

Harry Styles:BÉBI❤És nincs mit.😙

Ekkor Robert intett,hogy már készen van mindennel.

Louis Tomlinson:Megyek.Majd írok,ha kifelé tartunk.

Ezzel lezártam a telefonom és csatlakoztam Robert-hez.

Sziasztok!Ha tetszett a rész,azt jelezd valamilyen formában,Köszönöm.💕
*Nem a bloggal kapcsolatos információ,de gondoltam megosztom veletek.*👇
Július huszadikán megyek a moziba megnézni a Dunkirk-ot!😍😍Annyira várom már,hogy nem igaaaz!😍😍
-M❤

My sister's boyfriend [L.S.]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang