38.rész*18+*

5.9K 277 130
                                    

Egy picit lesokkolódtam az irtó szexi szájnyalása miatt,majd arcon ütött a felismerés,hogy kedves barátom mire is célozgat.

-Most szakítottatok Lottie-val.-emlékeztettem.

-És nem örülsz?-vonta fel a szemöldökèt.

-Kéne?-kérdeztem félve.

-Emlékeztesselek a csókjainkra,vagy arra,mikor azt mondtad tetszem neked?Oh,ezek mind akkor történtek,mikor a hugicáddal jártam.Szerintem kéne.-vigyorgott.

-Most pedig a húgom exe vagy,így mègjobban nem csinàlhatjuk ezeket a dolgokat.-ráztam a fejem.

-Tudom,hogy te is akarod.-fordította a fejem maga felé.

-Nem erről van szó.-sóhajtottam.

-Tudom,a bűntudat miatt nem,de amiről Lottie nem tud,az nem is fàj neki.-fogta meg a kezem,amiket összekulcsolt.

Igaza van.A két csókról sem tud,erről akkor honnan tudna?

-Anya lent van.-suttogtam.

-Ő most alszik,mi pedig csendesek leszünk.-döntötte össze a homlokunk.

Nem szólaltam meg,csak a kezeinket néztem,amik tökéletesen illettek egymásba.

-Hagy tegyelek boldoggá.-suttogta a számra.

Hiba lenne a részemről,ha engednèm ezt?Óriási.Vágyom arra,hogy megérintsen?Semmire sem vàgyom jobban ebben a pillanatban.Minden ember követ el hibákat,hàt én miért ne tenném?
Ezt az elméletet követve eldöntöttem az ágyon,szájára tapadtam és lágyan,mégis vággyal tele kezdtük el csókolni egymást.Eközben kezei oldalamra tévedtek,és simogatni kezdtek,mire engem kirázott a hideg és néhány apró sóhajt is engedtem. Persze én sem tétlenkedtem,és elkezdtem megszabadítani a pólójától,így meg kellett szakítanunk a csókot,de amint lekerült róla az anyag a szám újra a száján volt.Ezután a nadrágja levételével bajlódtam,míg ő már a nyakamat lepte be nedves puszikkal.

-Ha megszívod,esküszöm kinyírlak.-sikerült végre levenni róla a nadrágot.

-Nyugodj már meg,Tomlinson.-kuncogott,majd kicsit megharapta a nyakam.

-Te ne mondd meg nekem,hogy mi...-folytotta belém a szót egy csókkal,majd ő is eltávolította,letépte rólam a most jelenesetben zavaró textileket.

Így már mindketten csak egy boxerben voltunk,ő pedig hirtelen fordított a helyzetünkön,mert eddig én voltam felül.

-Remélem nem gond.-villantott egy mosolyt.

-Csináljuk már.-nevettem.

-Milyen türelmetlen valaki.-mászott le vigyorogva az ágyról és a saját szobájába ment.

-Mit csinálsz?-szóltam utàna.

-Gondoskodok a védelemről.-emelte fel az óvszert.

-Ezt nem is gondoltam volna rólad.-mosolyodtam el elismerően.

-Tudok ilyen is lenni.-kacsintott,majd visszamászott az ágyra és a boxerem kezdte levenni rólam,miközben végig szàmat ostromolta.

-Ahhoz képest,hogy milyen pici vagy,ez azért elég nagy.-pásztázta férfiasságom.

-Mi a fasz,Harry!-nevettem.

-Jó,bocsi.-kuncogott.

Aztán én is levettem az ő boxerét,nehogy már csak én mesztelenkedjek,szóval kikellett találnom egy frappáns "visszavágást".

-Ez viszont ahhoz képest,hogy te mekkora vagy,nem elég nagy.-húztam el a szám.

-Tudod ki fog téged...-

-Vicc volt,nyugi van Styles.-fogtam az arcát két kezem közé.

-Szerencséd,hogy tetszel.-ràzta a fejét.

-Tetszem?-lepődtem meg.

-Uhum.-kezdte el puszilgatni a kulccsontom,majd egyre lejjebb haladt.

Mikor férfiasságomhoz ért vigyorogva nézett fel ràm,mert màr a puszik alatt is vonaglódtam alatta.

-Harry...ne szívass.-kértem,mert most már nem nagyon bírtam magammal.

-Szűz vagy még?-kérdezte miközben felbontotta az óvszert.

-Szerinted?-nevettem fel.

-Azért óvatos leszek.-húzta fel magára az említett dolgot,majd lábaim közé férkőzött,bepozícionàlta magát és lassan belém hatolt.

Ha Hazz nem csókol meg,akkoràt nyögök,hogy nem csak anya ébred fel,de az összes alvó ember a faluban.Lassan kezdett el mozgni,gondolom félt,hogy fáj vagy valami.Milyen cuki már.

-Gyorsíthatsz.-lihegtem.

Szófogadóan eleget tett a kérésemnek,én eközben pedig vagy formás fenekét markoltam,vagy a hátát díszítettem csíkokkal a körmeim àltal,mert a folyamatos gyorsítások mellett egyre nagyobbakat lökött,és ezt ezt az èlvezetet hanggal most nem szabadott kifejeznem,szóval maradt a karmolás.Plusz egyfolytában csókoltuk egymást,a nyögések visszatartása miatt,meg mert persze rohadt jól csókol.

-Bébi,mindjárt.-figyelmeztetett.

-Harrehh.-tört fel egy nyögés.

-Ez..kurvára..beindító volt.-mondta lökések között,majd lökött egy utolsó nagyot és elèlvezett.

Én is így tettem nem sokkal utána és légzésem próbáltam rendszerezni,míg Harry kihúzódott belőlem,a használt óvszert a kukàba dobta ès letörölte rólam élvezetem bizonyítékát.

-Köszönöm.-bújt mellém,mire mellkasára hajtottam a fejem.

-Neked mindig,Bébi.-puszilt homlokon és jobban magához húzott.

Néhány percig így feküdtünk,de reszketni kezdtem,így Harry betakart minket.

-Aludj.-simogatta hajam.

Erre csak feltornáztam magam hozzá egy utolsó csókért,majd mellkasába bújtam és akaratom ellenére is bealudtam rajta.

Sziasztok!Tudom,nem mennek a 18-as részek írásai olyan jól,de azért próbálkoztam.💪
Díjat is kaptam a napokban,a következő rész alatt lesz.😚(Tudom,vagy valószìnű,hogy màr sokan unjátok,sajnálom,de külön részt nem szeretnék neki,külön könyvet sem,viszont kiszeretném tenni,szóval ez csak a részek alatt oldható meg.)
Ha tetszett azt jelezd valamilyen formában,Köszönöm.💝
-M❤

My sister's boyfriend [L.S.]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant