2.rész

5.2K 301 47
                                    

Gondolkodás nélkül a zöld gombra nyomtam,ezzel fogadva hívását.

-Louiis.-nyújtotta el a nevem.

-Mizu Zaynie?-nevettem.

-Niall most jött át és szinte parancsolta,hogy hívjalak,mert megyünk a pályára focizni.

-Ez a legjobb ötlet,amit ma hallottam.Lottie megint kikészített,szóval rám fér,de majd mesélek.Mikor jöttök?-érdeklődtem.

-A csaj olyan mint te,csak lányban,szóval már tudod mit érzünk.Csak viccelek,szeretünk 10 perc múlva ott vagyunk.-nevette el az elejét.

-Rohadt vicces vagy.-forgattam szemet,de arcomon mosoly ült.

-Meg aranyos,helyes,szerény stb.-sorolta.

-Várlak titeket.-tettem le nevetve.

Örülök,hogy felhívtak,mert már régen voltunk focizni és legalább kiadom magamból a feszkót.
Így hát a szekrényem tetejéről levettem a sporttáskám és belepakoltam a focis cuccaimat.

-Anya!Elmegyek a fiúkkal focizni!-kiabáltam.

-Mikor jössz?

-Szerintem kettő,de legkésőbb háromra itthon vagyok,ez attól függ,hogy Niall éhes-e vagy nem!-válaszoltam.

-Menj,de vigyázz magadra!

Alig hogy kimondta,már a táskával a vállamon tartottam lefelé.

-Vigyázok.-pusziltam meg.

Ő csak egy sziával elintézett,én pedig az ajtóhoz lépdeltem.Épp kiakartam nyitni,mikor a fiúk megérkezésüket duda szóval jelezték.Kiléptem a házból,majd behuppantam a kocsiba.Lekezeltem velük és bekötöttem magam,hisz fő a biztonság,főleg ha az egyikünk vezet,ezesetben pedig Zayn.

-Na felvettek?-érdeklődött a Szőkeség a pékségről.

-Fogalmam sincs.Még van egy hetük szólni.-magyaráztam.

-És Lottie mit csinált már megint?-kérdezte Zayn.

-Tegnap bulizni volt és megismerkedett egy sráccal és mivel nem feküdtek le,elhatározták,hogy ez egy "komoly" kapcsolat lesz és holnap átjön ebédelni.Az meg hogy 21 éves csak hab a tortán.A neve Harry asszem'.-forgattam szemet.

-Ez mondjuk tényleg durva.-nevetett Li.

-A következő a házasság meg a gyerek lesz.-húzta az agyam Niall.

-Akkor élve temetem el mindkettőt.-bólintottam.

-Kíváncsi leszek mit csinálsz,ha egyszer családot alapít.-kuncogott Li.

-Én is.Habár ha nem Harry-vel,akkor meggondolom azt is,hogy áldásom adjam rájuk.-ràntottam vállat.

-Nagyon unszimpatikus neked ez a Harry srác.-rázta a fejét rosszallóan Ni.

-Igen,mert 21 évesen már érettnek kéne lennie,erre ilyet csinál.-csattantam fel.

-Ne mondd már,hogy te 21 évesen szent voltál.-nevetett fel Zayn.

-Csajoztam,pasiztam,de a legtöbb futókaland volt.

-Ez is az,hidd el.-bólintott Liam.

Ekkor érkeztünk meg.

-De régen voltunk itt.-szippantott nagyot a Szőkeség.

-Többet kéne jönnünk.-helyeselt Zayn.

-Ha felvesznek ott vannak a hétvégék,ha nem,akkor jövünk mindennap.-nevettem.

-Tetszik az ötlet.-nevetett Ni.

-Na,menjünk,öltözzünk át.-javasoltam.

Így hát az öltöző felé vettük az irányt.Zayn és Liam majdnem ott szexeltek előttünk,de még időben elhúztam fekete hajú baràtom a pàlya felé.

-Meccsezzünk?-kérdeztem.

-Mehet az is.-rántottak vállat.

Én Zayn-nel voltam,Liam pedig Ni-vel.Azért be kell vallani,hogy Zayn is elég jól focizik.Niall és Liam pedig katasztrófa.Ők is szeretik,de mindig elverjük őket.Mondjuk lehet azért,mert èn és Zayn régen jártunk focira,de csak lehet.

-Sok sikert.-nevetett Zayn,majd beálltunk a helyünkre.

Kezdésnél Liam ellen sikeresen enyém lett a labda,majd lepasszoltam Zayn-nek,aki kicselezte Ni-t és egyből kapura ment,amit sikeresen be is rúgott.

-Így tovább,Malik.-pacsiztam le vele.

-Legalább csak egy gólt hagy rúgjunk.-nevetett Niall.

-Egy még belefér.-kuncogtam.

Szóval miután még meccseztünk egy kicsit és Liam-ék megunták,hogy folyton megverjük őket,elkezdtünk passzolgatni és közben beszélgetni.

-Arra gondoltam,hogy elmehetnénk enni.Imádok veletek focizni,de vannak szükségleteim.-próbált aranyos lenni Ni.

-Már vártam mikor szólsz.-ráztam mosolyogva a fejem.

-Akkor megyünk?-nézett Zayn-re bociszemekkel.

-Megyünk.-sóhajtott.

Szóval gyorsan átöltöztünk,gondosan elpakoltunk a sporttáskánkba,majd a kocsi felé vettük az irányt.

-Hova?-kérdezte Zayn.

-Mekiii.-kiabált Ni mint egy kisgyerek.

-Megint?-sóhajtott Li.

-Nem megint,még mindig.-forgatott szemet a Szőkeség.

-Nagyon rászoktál a szemforgatásra.-jegyeztem meg.

-Majd próbálok leszokni róla.Na induljunk!

Így hát utunk a meki felé irányult.

Sziasztok!Igen,tudom,ez sem volt egy érdekes/izgalmas rész,sajnálom,de a türelem rózsát terem.😏
Ha egy csillaggal vagy commenttel támogattok,azt megköszönöm és az előző részhez jött vote-ok is nagyon jól estek.💕Puszi😚
-M❤

My sister's boyfriend [L.S.]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora