Az út első felében Harry és köztem beállt a kínos csend,de mivel engem ez nagyon zavart,muszàj voltam beszélni vele.
-Mondj valamit,kérlek.-néztem rá.
-Ő az?Az exed?-kérdezte semleges hangon.
Erre csak egy aprót bólintottam.
-De már nem szeretem.Évek óta nem talàlkoztunk,és nekem màr itt vagy te.
-Ha úgy vesszük,akkor ő volt az első komoly szerelmed.Ő vette el a szüzessèged.-morogta.
-Ne csináld ezt.Ne érezd a vetélytársadnak,mert nem az.Hànyszor kell még elmondanom,hogy màr nem jelent nekem semmit?-próbàltam kedves maradni.
-Fordított esetben hogy éreznéd magad?-vàgta oda.
-Bíznék benned.-suttogtam.
-Bízom benned,Louis!Nem erről van szó!-ütött a kormányra.
-Akkor miről?-kezdtem én is ideges lenni.
-Féltékeny vagyok!Hiàba nem találkoztatok évek óta,de ő volt neked az első szinte mindenben és most itt van!-emelte meg a hangját.
-Nincs mire féltékenynek lenned,Hazz.Hát nem érted?Ő az anyját választotta helyettem,én tovàbb léptem.Màr csak egy emlèk.-próbáltam uralni a helyzetet.
Természetesen nem válaszolt,minek is azt,inkább a kormányt szorította,de olyan szinten,hogy elfehéredtek az ujjai.
-Persze,ne vàlaszolj,az könnyebb.-forgattam szemet.
Első veszekedés,kipipálva.
Szerencsére ez utàn alig öt percen belül haza értünk.Anya és Lottie is otthon voltak,akik mikor megláttak minket,kisebb sokkot kaptak,hisz Harry hozta be Ron-t,így velük együtt vittük fel Ron-t az emeletre.-A szobádba akarod fektetni?-àllt meg az ajtóm előtt Harry.
-Igen,máshová nem tudjuk.-sóhajtottam.
-Felejtsd el.-nevetett fel,majd a saját szobàjába vitte és gyengéden letette az ágyra.
-Mi folyik itt?-kèrdezte Lottie.
-Ami fontosabb,hogy ki ez a sràc?-folytatta anyu.
-Piknikeztünk a tónál és mikor végeztünk két fiú összeverekedett,mi meg segítettünk szétszedni őket,csak közben Ron elàjult.-meséltem kedvtelenül.
-Ron?-húzta fel a szemöldökét Lotts.
-Ron Butler.-motyogtam.
-Ő az-az exed?-nevetett a húgom.
-Igen.-sóhajtottam.
-Azért volt ilyen ismerős a neve.-bólogatott anyu.
-Nem csíptem a srácot régen sem.Olyan fura volt.-rázta a fejét Lottie.
-Nekem sem volt soha szimpatikus.-ràntott vállat anyu.
-Mèg jó,hogy nem ti jàrtatok vele.-nevettem fel,ami kár volt,mert Harry fújtatva viharzott el mellettem.
-Baszki.-temettem arcomba a kezem.
-Féltékeny?-karolt át Lotts.
-Nagyon.Mondtam neki,hogy nincs mire,mert nekem már nem jelent semmit,erre összevesztünk a kocsiban.
-Beszèljek vele?-kérdezte aranyosan.
-Nem kell,de édes vagy.-mosolyogtam rà.
-Amúgy ájuláskor mit kell csinálni?-fordult Lottie anya felé.
YOU ARE READING
My sister's boyfriend [L.S.]
Fanfiction"Te fontosabb vagy,mint én.-mondta komolyan. -Miért mondod ezt?Harry,egyszerűen nem tudok elmenni rajtad.Egyszer bunkó és tapló vagy,majd kedves és aggódó.Plusz Lottie-val jársz,aki a húgom.Mit érzel irántam?-kérdeztem meg,amit már régóta megakartam...