1

18K 347 106
                                    

Hayır hiç mi uyumazsın kardeşim bu ne enerji anlamıyorum ki. Git güzelce uyu. Ama yok diyor ki ben bir Furkan'ı delirtiyim. Söylene söylene sıcak yatağımdan çıkıp dış kapıya yürüdüm. Karşımdaki kapıya doğru yürürken hala söylenmeye devam ediyordum.

'Taşınmanın da bir adabı olur. Sabahın üçünde ne bokuma eşya yerleştiriyorsan.' Kapıyı alacaklı gibi çaldıktan sonra karşımda bir afet beklemiyordum. Sen insan olamazsın. Allahım sana geliyorum. Çıplak göğsü bana merhaba derken karşımdaki bedeni gözlerimle katletmiştim. Keskin yüz hatları, buğday teni, burdan bile yumuşaklığı belli olan kumral saçları ve çikolata rengi gözleri. Ağzım açık seksi bedeni gözlerimle yerken halimden gayet memnundum. Taki konuşana kadar.

'Imh evet.' Daldığım hayal aleminden uyanıp niye geldiğimi hatırlayınca tekrar kaşlarımı çattım.

'Sabahın üçünde niye eşya taşıyorsunuz? İşsiz misiniz gidip uyusananıza.' Biçimli kaşları bu atarıma karşı kalkmış, güzel sırıtması yüzünde yerini almıştı.
Gülme öyle nasıl kızacağım sonra sana.

'Aslında sessiz çalışıyordum.' Sözlerine karşı gözlerimi devirdim.

'Ne demezsin, duvara çivi çakarken gayette sesli çalışıyordun. Neyse ne sessiz ol.'

'Emredersiniz prensim.' Senin ağzını kırardımda dua et uykum var. Başka bir şey demesine fırsat vermeden arkamı dönüp kendi evime girerken kapıyı çarparak kapattım.

'Seninle çok uğraşacağım gibime geliyor seksi çocuk.'

Medya: Seksi çocuk

Deli DivaneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin