Kar kadar beyaz olan plastik eldivenlerini giymiş, iş ortağı Casper ile gelen yeni cansız bedeni inceleyeceklerdi. Ellerindeki raporda cesedin cinsiyeti ve isminden başka bir şey yazmıyordu.Parıldayan ama bir o kadar da iç karartan gümüş sedyede kalbi atmayan bir beden vardı. Belki ailesi arkadaşında kaldığını ya da trafik olduğu için geç geleceğini zannediyordu. Halbuki şu an bu kadının otopsisi yapılacaktı.
Normalde Harry , bedeni hemen inceler ve otopsi sonucunu adli şubeye gönderirdi fakat vicdanı onu durduruyordu. O beyaz örtünün altında her kim varsa açmak istemiyordu ama zorunda olduğunu biliyordu.
Yavaş adımlarla gümüş sedyenin yanına gitti. İstemeyerek olsa da bayanın üzerindeki rahatsız edici derecede temiz olan çarşafı boynuna kadar indirdi.
Parıldayan zümrütler, rengini anında kaybetmişti. Adeta buz kesilmişti. Hiçbir yerini hissetmiyordu. Algıları kapanmıştı.
Sönmüş zümrütlerini yeniden bedende gezdirdi. İnanmıyordu. Belki de inanmak istemiyordu. Yanlış kişi olma ihtimali bile vardı ama kalbi buna inanmıyordu. Son bir umutla gülümsedi. Casper'a dönmüş, dolu gözlerle ona bakıyordu. Her zamanki gibi güçlü kalmaya çalışıyordu fakat yorulmuştu.
Boğazını temizledi ve konuştu.
''Casper, hanımefendinin adını söyler misin lütfen?''
Casper endişeli gözlerle ona bakmıştı. Dolu gözlerine, küçük bir çocukmuşcasına büzülmüş dudaklarına, titreyen ellerine...
Harry ona gülümsedi ve başını devam etmesi için salladı. Casper yutkundu ve gözlerini bayanın ismi ile kesiştirdi.
''Elizabeth Leferbe.''
Dolan gözlerinden bir yaş yanaklarından süzülmüştü. Harry'nin kalbi şu an onu gördüğünde bile hızlanıyordu. Bal rengi saçları ışığını kaybetmiş, kahve gözleri sonsuza dek kapanmıştı. Elleri buz kesilmişti. Harry büyük elleri ile bayanın soğuk elini kavramış ısıtmaya çalışıyordu. Kendi kendine mırıldanıyordu. Herşeyin düzeleceğini söylüyordu ona.
Casper, Harry'nin yanına gelip sıkıca omuzunu kavrayıp geri çekti ve sarıldı. Harry'nin ağzından bir hıçkırık koptu. Gözyaşları, birbirlerinin ardından geliyorlardı. Kalbi fazlası ile kırılmıştı. En ufak sevgi parçası bile kalmamıştı.
''O gitti. Hayatımın anlamı gitti Casper.''
✨