~..လက္​ခံျခင္​း..~

4.1K 491 45
                                    

အရိပ္​ထင္​​ေန​ေသာ.. မွန္​ခ်ပ္​အရွည္​ႀကီး​ေရွ႕တြင္​.. အတန္​ၾကာရပ္​​ေနမိသည့္​တိုင္​.. ဘယ္​​ေသာအခါမွ.. ဟာကြက္​မရွိသည့္​ ကိုယ႔္​ရုပ္​ရည္​ကို ဂုဏ္​ယူစြာ ဆန္​းစစ္​ ၾကည့္​လိုက္​တိုင္​း.. ၿငီး​ေငြ႕သြားသည္​ဟူ၍ မရွိ..

နႈတ္​ခမ္​းကို မဲ့ၿပံဳးကာ.. နက္​ဖြာ​ေန​ေသာ.. ဆံပင္​​ေတြၾကား.. လက္​နဲ႔ တစ္​ခ်က္​နွစ္​ခ်ပ္​ သပ္​တင္​လိုက္​ရင္​း ​ေတြးမိတာက.. ဘယ္​သူမွန္​းမသိ​ေသး​ေသာ.. အနာဂတ္​ ဇနီး​ေလာင္​းက​ေတာ့.. ဂ်ံဳအင္​လိုလူနဲ႔ လက္​ထပ္​ရမည့္​အတြက္​.. အ​ေတာ္​့ကို ကံ​ေကာင္​းမည္​ဟု ဆို​ရ​ေပမည္​..

မဟုတ္​ဘူးလား..
ဒီလို sexy က်တဲ့ အခ်ိဳးအစားမ်ိဳး ရွိေနရံုအျပင္​.. တဆက္​တည္​းမွာပဲ.. အျပစ္​ကင္​းစင္​တဲ့ မ်က္​နွာမ်ိဳး ရွာၾကည့္​စမ္​းပါ..  မ​ေန႔က ​ေတြ႕ခဲ့တဲ့ ဟိုဘုကလန္​႔သာ.. ​အရပ္​ရွည္​ရင္​ ရွည္​သြားမယ္​.. ဂ်ံဳအင္​လို လူမ်ိဳး​ေတာ့ နွစ္​​ေယာက္​ထပ္​မရွိနိုင္​.. ။

" ဂင္​ဂ်ံဳအင္​.. မင္​း​ေတာ္​​ေတာ္​​ေခ်ာတာပဲ.. "

ပါးကို လက္​ဖဝါးနဲ႔ နွစ္​ခ်က္​​ေလာက္​ ပုတ္​လိုက္​ရင္​း... မ်က္​ခံုးပင္​့ကာ.. စိတ္​ႀကီး၀င္​လ်က္​.. အနက္​​ေရာင္​ အ​ေနာက္​တိုင္​း ၀တ္​စံုကို လွ်ိဳလိုက္​ရင္​း.. အသိ အဘိုးႀကီးတစ္​​ေယာက္​ ​ေန​ေသာ ​ေဘးအိမ္​ကုိ ျမင္​​ေနရတဲ့ ျပတင္​း​ေပါက္​က​ေန.. အသာ​ေငးမိျပန္​သည္​..

ရႈပ္​​ေပြ​ေနတဲ့ အနက္​​ေရာင္​လူ​ေတြ.. တသီတသန္​းႀကီး ျဖစ္​​ေနတဲ့ ကား​ေတြအရ.. အဲ့အဘိုးႀကီးရဲ႕ မျမင္​ရ​ေသး​ေသာ သား က ​ေတာ္​​ေတာ္​့ကို ခ်မ္​းသာပံုပင္​.. ။ ဒါ​ေပမဲ့ ဘာထူးလဲ.. အသက္​ရွင​္​​ေနတုန္​းက​ေတာ့ အရိပ္​​ေလး​ေတာင္​ ​ေပၚမလာပဲ.. ​ေသသြားမွ.. ။ ဟင္​းးးး... 

အသုဘအခမ္​းအနားကို.. မတက္​​ခ်င္​​ေပမဲ့ .. ​ေသသြားတဲ့ အဘိုးႀကီးနဲ႔လည္​း အနည္​းငယ္​ရင္​းနွီးတဲ့အျပင္​.. အိမ္​ခ်င္​းကလည္​း ကပ္​ရပ္​ဆို​ေတာ့ .. မ်က္​နွာပူစရာ မ​ေကာင္​း​ေပဘူးလား.. ။ ​ေၾသာ္​.. မခ်စ္​​ေသာ္​လည္​း ​ေအာင္​့ကာနမ္​း.. ​ေအာင္​့ကာနမ္​း.. ကင္​ဂ်ံဳအင္​.. ။

" Hideous~ "Where stories live. Discover now