~..ဆက္​သြယ္​ျခင္​း..~

2.7K 422 62
                                    

" ဂင္​ဂ်ံဳအင္​.. အ​ေရာင္​​ေလး​ေတြက စံုတယ္​​ေနာ္​.. "

ဒို​ေဂ်ာင္​ဆူး.. အံတင္​းတင္​းႀကိတ္​ကာ.. ခပ္​႐ြဲ႕႐ြဲ႕ မွတ္​ခ်က္​ခ်သည့္​တိုင္​.. ဆိုဖာ​ေပၚက​ေန.. တီဗီကို လွမ္​း​ေမာ့​ေနတဲ့ ဂ်ံဳအင္​​ေလးက​ေတာ့ ​ေဂ်ာင္​ဆူးကို ရွိတယ္​လို႔​ေတာင္​ ထင္​သည့္​ပံုမ​ေပၚ..

တကယ္​​့တကယ္​​ေတာ့.. ဂ်ံဳအင္​ တမင္​သက္​သက္​ ယုတ္​မာ​ေနျခင္​းပင္​ ျဖစ္​​ေလသည္​..
အ​ေၾကာင္​းအရင္​းက ဘာလဲဆိုလွ်င္​​ေတာ့.. တျမန္​မ​ေန႔ကပဲ.. ​ေဂ်ာင္​ဆူးလက္​​ေအာက္​မွာ.. ဂ်ံဳအင္​.. အလုပ္​လုပ္​​ေနတာ.. အဲ.. အနွိပ္​စက္​ခံ​ေနရတာ.. တစ္​လတင္​းတင္​း ျပည့္​သည္​​ေလ..

အဲ့တာကိုပဲ.. ​ေရခဲမ်ိဳးႏြယ္​၏ ​ေနာက္​ဆံုးမ်ိဳးဆက္​ျဖစ္​​ဟန္​တူ​ေသာ ​ေဂ်ာင္​ဆူးက.. ​ေအးတိ​ေအးစက္​ မသိျခင္​​ေထာင္​​ေထာင္​ရင္​း.. လစာမ​ေပးပဲ.. အီလည္​လည္​လုပ္​​ေန၍ .. ​ေမတၱာရွင္​​ေလး ဂ်ံဳအင္​​က.. ျပန္​ဆႏၵျပျခင္​းပင္​..

ဆႏၵျပပံုက​ေတာ့.. ပါးပါး​ေလး ျဖစ္​သည္​..
​ေဂ်ာင္​ဆူးအခန္​း၀တြင္​ ႀကိဳးတားထားၿပီး အဲ့ႀကိဳးတန္​း​ေပၚမွာ.. ဂ်ံဳအင္​့ အတြင္​းခံ​ေဘာင္​းဘီအ​ေရာင္​စံုကို ​ေလလံပစ္​သည္​့နွယ္​.. လွန္​းထားျခင္​း.. :3

မဂၤလာပြဲ​ေတြမွာ.. မုန္​႔ဖိုးရ​ေအာင္​ ​ေ႐ႊႀကိဳးတားၾကသည္​ကို.. ၾကားဖူးနား၀ရွိ၍ .. လိုက္​လုပ္​ျခင္​းပင္​..
​ေ႐ႊကမရွိ​ေတာ့.. ပလက္​စတစ္​ ႀကိဳးတန္​း​ေပၚမွာမွ..
​ေ႐ႊလို အဖိုးတန္​တဲ့ .. ရွိရွိသမွ် ​ေဘာင္​း​ေဘာင္​း​ေလး​ေတြနဲ႔ အလွဆင္​​ေပးရျခင္​းမွာ.. ဂ်ံဳအင္​့၏ ပလပြထ​ေန​ေသာ.. ​ေစတနာလည္​း ျဖစ္​​ေပသည္​..

အိုး.. အရမ္​းမ်ား ဆန္​းၾကယ္​နက္​ရႈိင္​းသြား​ေလသလား.. :3

" ဂင္​ဂ်ံဳအင္​! မင္​းဟာ​ေတြ မင္​းသိမ္​းမလား..
ငါ ကပ္​​ေၾကးနဲ႔ ညႇပ္​ပစ္​လိုက္​ရမလား ! "

နီျမန္​း​ေန​ေသာ.. မ်က္​နွာႀကီးနဲ႔ ျပဴးျပဴးႀကီး ရန္​​ေထာင္​လာတဲ့ ​ေဂ်ာင္​ဆူး​ေၾကာင္​့... ဂ်ံဳအင္​.. ဆိုဖာခံု​ေပၚက​ို.. ၀ုန္​းခနဲ မတ္​တပ္​ရပ္​လိုက္​ရင္​း.. အခ်စ္​​ေတာ္​​ ​ေဘာင္​း​ေဘာင္​း​ေလး​ေတြကို.. စိုးရိမ္​တႀကီးၾကည့္​ရွာသည္​..

" Hideous~ "Where stories live. Discover now