~ .. နွစ္​သက္​ျခင္​း...~

2.7K 430 34
                                    

" အာာားးး... "

ဂ်ံဳအင္​​ေလး ညလယ္​​ေခါင္​အခ်ိန္​ႀကီးမွ.. ထပ္​မံလန္​႔ႏုိးရျပန္​သည္​.. ဒီရက္​ပိုင္​း အိမ္​မက္​​ေတြ မ​ေကာင္​းတာ.. ​ေတာ္​​ေတာ္​မ်ား​ေနၿပီပင္​ ျဖစ္​​ေလသည္​.. (အမွန္​တကယ္​က​ေတာ့.. လြန္​ခဲ့တဲ့ တစ္​ပတ္​က ၾကည့္​လိုက္​ရ​ေသာ သရဲကား၏ .. အက်ိဴ​း​ေက်းဇူးလည္​း ျဖစ္​​ေလသည္​ )

အိပ္​မရပဲ.. မ်က္​လံုးႀကီးက်ယ္​သြားလို႔.. ကုတင္​​ေပၚ ငုတ္​တုတ္​ထိုင္​ရင္​း.. ​ေခါင္​းအုံး​ေလး.. ပိုက္​ကာ.. အခန္​းတစ္​၀ိုက္​ကို.. ​ေတာင္​​ေတာင္​အီအီ ​ေလွ်ာက္​ၾကည့္​မိ​ေတာ့မွ.. သရဲကားဆီ စိတ္​​ျပန္​​ေရာက္​သြားရင္​း အ​ေျခအ​ေန ပိုဆိုး​ေလသည္​..

" ပင္​ကြင္​း​ေကာင္​! ..
ဟုတ္​တယ္​.. ဒီလိုအ​ေျခအ​ေနမ်ိဳးမွာ.. ပင္​ကြင္​းရဲ႕ အကူအညီလိုအပ္​တယ္​.. "

အ​ေတြးက​ေပါက္​လာသည္​မို႔.. ဂင္​ဂ်ံဳအင္​ တစ္​​ေယာက္​.. ​ေခါင္​းအံုး​ေလးပိုက္​ထားရင္​း.. ​ေျခသံမၾကား​ေအာင္​.. ခပ္​ဖြဖြ​ေလးနင္​းကာ.. အခန္​းထဲက​ေန.. တိတ္​တိတ္​​ေလး ထြက္​လာသည္​.. ​ေတာ္​ၾကာ.. ( ဖြက္​ဟဲ့ မ​ေျပာ​ေကာင္​း ​ေျပာ​ေကာင္​း ) အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနတဲ့ သရဲ​ေတြ ဘာ​ေတြ ရွိလို႔ .. ဂင္​ဂ်ံဳအင္​​ေလး​ေၾကာင္​့ လန္​႔နိုးသြားရင္​.. ဂ်ံဳအင္​​ေလးကို ဝါးခနဲ.. ​ထေျခာက္​မွာ​ေပါ့လို႔ ..

" ​ေဟ့လူ... ​ေဟ့.. "

ငုတ္​တို​ေကာင္​ရဲ႕ အခန္​း​ေရွ႕ရ​မွ.. အသားကုန္​ၿဖဲ​ေအာ္​ရန္​ ရည္​႐ြယ္​ၿပီး.. တံခါးကို ခပ္​ၾကမ္​းၾကမ္​း​ေခါက္​ဖို႔ အလုပ္​.. ​ေလာ့ခ္​ မခ်ထား​ေသာ.. တံခါး​ေလးက.. ဂ်ံဳအင္​​ေလးအတြက္​.. ​ေရကန္​အသင္​့ ၾကာအသင္​့  ..

​ေခါင္​း​ေလးျပဴကာ.. အခန္​းထဲကို ​ေ၀့၀ိုက္​ၾကည့္​​ေတာ့.. ညမီးအိမ္​​ေလး မွိန္​မွိန္​သာ လင္​းသည့္​.. ​ေဂ်ာင္​ဆူးအခန္​းသည္​.. ရႈပ္​ပြ​ေန​ေသာ.. ဂ်ံဳအင္​့အခန္​းထက္​ စာလွ်င္​.. အိပ္​ခ်င္​စဖြယ္​ ရွိ​ေလသည္​.. ။
အင္​း..မဆိုးဘူးပဲ..

" ပင္​ကြင္​းႀကီး..
ကြၽန္​​ေတာ္​.. ခင္​ဗ်ားနဲ႔.. အိပ္​..ခ်င္​..လို႔.."

" Hideous~ "Donde viven las historias. Descúbrelo ahora