~..ရင္​ခုန္​ျခင္​း..~

2.7K 429 47
                                    

" မင္​း အတြက္​.. "

ဂ်ံဳအင္​့ကို ​ေမာ့​ေတာင္​မၾကည့္​ပဲ.. ကမ္​းလာတဲ့ ​ေဂ်ာင္​ဆူး လက္​ထဲက အစိမ္​း​ေရာင္​ စကၠဴ​ေလး နွစ္​႐ြက္​​ေၾကာင္​့.. ဂ်ံဳအင္​ အ​ေတာ္​့ကို.. ​ေတြ​ေ၀သြားရသည္​..

ထိုအစိမ္​း​ေရာင္​ စကၠဴ​ေလး နွစ္​႐ြက္​တြင္​ ဂ်ံဳအင္​ သိ​ေသာ.. ဂဏန္​း​ေလးမ်ားလည္​း ပါသည္​.. ဂ်ံဳအင္​ သိ​ေသာ.. လူတစ္​​ေယာက္​၏ မ်က္​နွာလည္​း ပါသည္​.. အ​ေရာင္​မွာ.. စိမ္​း​ေဖ်ာ့​ေဖ်ာ့ ​ေလး ျဖစ္​​ေပသည္​..

သို႔​ေသာ္​.. သူ႔အသား​ေလးက ႏူးညံ့သည္​..
နွစ္​သက္​ဖြယ္​ ရနံ႔လည္​း ရွိ​ေသးသည္​..
သူကား .. slim body ထက္​ သာလြန္​​ေသာ ခပ္​ပါးပါး ခပ္​ျပားျပား သဏၭန္​ကို ပိုင္​ဆိုင္​ထားသူလည္​း ျဖစ္​သည္​..

အဲ.. တစ္​ခြန္​းတည္​း ​ေျပာရရင္​​ေတာ့.. ၀မ္​တစ​္​​ေထာင္​ ​ေငြစကၠဴ​ေလး နွစ္​႐ြက္​ ( ဤကား .. ဂ်ံဳအင္​​ေလးရဲ႕ ​ တင္​စားသြယ္​၀ိုက္​ျခင္​းတရားကို မခံစားတတ္​​ေသာ.. ခပ္​ၾကမ္​းၾကမ္​းနွလုံးသားမ်ားပိုင္​ဆိုင္​ထား​ေသာ စာဖတ္​သူမ်ားအား ထပ္​​ေဆာင္​း ရွင္​းျပခ်က္​ )

" ​​ေအာ္​.. ​ေအာက္​ဆင္းၿပီး ​ေကာ္​ဖီ၀ယ္​ခိုင္​းတာလား.. "

ပါးစပ္​ကသာ ​ေမးသည္​ လက္​က​ေတာ့ ​ေဂ်ာင္​ဆူးလက္​ထဲက ​ေငြစကၠဴ နွစ္​႐ြက္​ကို ဖ်တ္​ခနဲ ဆြဲယူၿပီး ဖင္​​တစ္​ျပန္​​ေခါင္​းတစ္​ျပန္​ အ​ေပၚ​ေအာက္​ အစံုအစိ ၾကည့္​နွင႔္​ၿပီးသား..

" မဟုတ္​ဘူး .. အဲ့ဒါ မင္​း လစာ.. "

​ေဂ်ာင္​ဆူး၏ မ်က္​​ေမွာင္​တကုတ္​ကုတ္​အ​ေျဖတြင္​.. ​ေငြစကၠဴကို စြန္​​ေခါက္​ရန္​ .. ​ေခြၽးတဒီးဒီးက် အံတင္​းတင္​းႀကိတ္​ကာ ႀကိဳးစား​ေန​ေသာ ဂ်ံဳအင္​​ေလးရဲ႕ လက္​​ေခ်ာင္​းရွည္​မ်ားက တန္​႔ခနဲ ရပ္​သြားသည္​..

မ်က္​​ေမွာင္​ နွစ္​ခ်က္​ခ်ိဳး .. ​ေခါင္​း​ေလး တစ္​ခ်က္​​ေစာင္​း.. ခါးတစ္​ခ်က္​ကိုင္​းကာ.. ထိုင္​​ေန​ေသာ.. ​ေဂ်ာင္​ဆူးမ်က္​နွာအား ရွင္​းရွင္​းလင္​းလင္​း ျမင္​ရ​ေအာင္​.. သူ​ရပ္​​ေနမိ​ေသာ စားပြဲခံု​ေရွ႕က​ေန ဒူး​ေလး ​ေကြးၾကည့္​သည္​ .. မ်က္​စိ​ေလး ​ေမွးၾကည္​့သည္​ .. အရာမထင္​ :3

" Hideous~ "Where stories live. Discover now