~.. ႏူးညံ့ျခင္​း.. ~

2.6K 408 32
                                    

" သိလား..  သိလား..
ခင္​ဗ်ား သိလားလို႔ .. "

​ေဘးနားက​ေန.. ဆိုဖာခံု​ေပၚ ဒူး​ေထာက္​ရပ္​ရင္​း .. tv ၾကည့္​​ေနတဲ့ ​ေဂ်ာင္​ဆူးဘက္​.. ​ေခါင္​း​ေလး ​ေစာင္​းကာ.. ပြစိပြစိ ႐ြတ္​​ေန​ေသာ.. ဂင္​ဂံ်ဳအင္​..

သူ သည္​လို ႐ြတ္​​ေနတာ.. အနည္​းဆံုး​ေတာ့.. နာရီ၀က္​​ေပၚ ၾကာျမင္​့လွၿပီျဖစ္​သည္​.. ။ဘာမွ ​ေရ​ေရရာရာမရွိသည့္​ ၀က္​၀ံ၏ ​ေရပန္​းကရားလႊတ္​ ပံုျပင္​မွာကို ​ေၾကာက္​လြန္​းလို႔.. ဇာတ္​လမ္​းတြဲကို.. ဟန္​​ေဆာင္​.. အာရံုစိုက္​​ေနတဲ့ ​ေဂ်ာင္​ဆူးလည္​း.. နားျပင္​းအျမင္​ကပ္​လွၿပီ..

အဲ့လို မဟုတ္​ဘဲ .. ၀က္​၀ံ​ေကာင္​ရဲ႕ .. တိုလီမုတ္​စ​ေလးမ်ားကို... ​ေယာင္​ယမ္​းၿပီး​ေတာ့​ေတာင္​.. အင္​းအင္​းအဲအဲ.. ​ေခါင္​းၿငိမ္​့ျပမိပါလား..။

ဒင္​းက..အိမ္​​ေဘးက.. ​ေၾကာင္​မႀကီး.. သား​ေပါက္​တာ.. ဘယ္​နွစ္​​ေကာင္​.. စသည္​.. အစခ်ီ၍.. sns ​ေပၚမွာ.. ​ေခတ္​စား​ေန​တဲ့ သတင္​း​ေခါင္​းစဥ္​က.. အလည္​.. သူ သြားစား​ေနက်.. ၾကက္​​ေၾကာ္​ဆိုင္​က.. စားပြဲထိုးမ​ေလးရဲ႕.. မ်က္​လံုးအ​ေရာင္​က အဆံုး.. မၿပီးနိုင္​မစီးနိုင္​.. ​ေပါက္​​ေပါက္​​ေဖာက္​​​ေလ့ရွိသည္​.. ။

" ​ေဂ်ာင္ဆူးလို႔ .. ဒိုလ္​.. ​ေဂ်ာင္​လ္​္​.. ဆူူးလ္​.. ႀကီး.. "

မ်က္​နွာ အနည္​းငယ္​ ပုတ္​လာ​ေသာ.. ၀က္​၀ံညိဳက..မၾကားခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​.. ဘာသိဘာသာ ထိုင္​​ေနတဲ့.. ​ေဂ်ာင္​ဆူးလက္​နားကို.. ကပ္​လာရင္​း.. လက္​ဖ်ားက​.. အက်ီၤစကို.. ရုတ္​တရက္​.. ပါး​ေလးကပ္​ၿပီး.. တြန္​းထိုးပြတ္​သပ္​လာတာမို႔.. ​ေဂ်ာင္​ဆူး.. အနည္​းငယ္​ တုန္​သြား​ေတာ့.. ဂ်ံဳအင္​က.. tv screen ကို မ​ေက်မနပ္​ လွမ္​း​ေငးသည္​..

" နွာဘူး​ေကာင္​ႀကီး..
က်​ေနာ္​ ​ေျပာတာ​ေတာ့ အဖတ္​မလုပ္​ပဲ.. အဲ့မိန္​းမ​ေတြ ထိုင္​ၾကည့္​​ေနတယ္​.. "

ငို​ေတာ့မလို.. မ်က္​နွာ အနည္​းငယ္​မဲ့ကာ.. နႈတ္​ခမ္​းစူလာတဲ့.. ၀က္​၀ံညိဳ​ေၾကာင္​့.. နဂိုကမွ အာရံုမ​ေရာက္​သည့္​.. ဇာတ္​လမ္​းတြဲကို.. ျပဴးၾကည့္​မိ​ေတာ့မွ..

" Hideous~ "Where stories live. Discover now