Rosanın ağzında
Herşey rüya gibiydi birden oldu herşey. Birce teyze mutlu olsun yeter ki onun için herşey yaparım benim annem olmadı yanımda onu çok hatırlamıyorum bile. Onun bana samimiyeti tıpkı bir annenin kızıyla olan samimiyeti gibi...
En önemlisi uras. Uras bana iyi bir eş olurdu babam bunu formalite bile sansa ona geri dönmeyecektim. Urasla kalacaktım. Onu seviyordum o da beni herşey çok çabuk oldu. Düşündüğümden daha güzel düğünüm oldu herşey çok güzeldi o gece. Hele urasın beni alnımdan öpmesi o an zaman durdu. Ayağına bastığımda o bir çift mavi göz bana yan yan bakınca ona orda sımsıkı sarılmak istedim. En güzeli de kalabalık olması. Hiç tahmin etmezdim benim ailem bile yok çok üzüldüm ama olsun artık onlar benim ailemdi. Onlarla yaşayacaktım. Birce teyze ile alışveriş yaptık herşey aldık tüm istediklerim oldu tabi ona da fikrini sordum ortak karar aldık çok mutluydu o mutlu olunca bende mutlu oldum. Yaşamının sonuna yaklaşsada onu o ana kadar bırakmaya niyetim yoktu. Urasa söz verdim o mutlu olacaktı.
------------------
Kapıya geldik annem utanmış gibi bize bakıyordu Rosa ile ilerlerken durdu bize utangaç bir göz attı ona döndüm.
"meleğim sorun mu var" annem kafasını salladı.
"hayır oğlum sorun yok ama siz bu gece beraber vakit geçirseniz hani ilk geceniz ya" güldüm rosaya döndüm oda kafasını eğmiş gülümsüyordu sonra kafasını kaldırdı.
"annecim hiç öyle şey olur mu siz de gelin bizimle bu saatte nereye gideceksiniz olmaz öyle şey " dedi ona mutlulukla baktım. Sonra anneme döndüm.
" tabiki meleğim Rosa haklı bu saatte seni bir yere göndermem" annem gülümsedi yaklaşıp bize sarıldı.
"yavrularım o zaman ben odama duş alıp yatıcam" öpüp eve girdi bende rosaya döndüm. Oda bana bakıyordu."teşekkür ederim Rosa çok iyi kalplisin " gülümsedi.
" hadi içeri girelim ben çok yoruldum" dedi ve eve yürüdü. Eve girdik ve o yukarı odamıza çıktı bende arkasından baktım. Sonra mutfağa geçtim sigara yaktım. İç çektin ve tekrar düşünmeye başladım.
Herşey iki hafta içinde oldu Rosayı ikna ettim ve onunla evlendim. Annem mutlu biz mutluyuz. Sakin ol. Sakin ol. Sorun yok. Herşey güzel olacak. Hayatımıza devam edicez. Sigara kendi kendini içti. Tabi bana yetmedi bir tane daha yaktım. Merdivenlerden Rosa indi onu mutfaktan görebiliyordum. Üstünü değişmiş pijamalarını giymiş yanıma oturdu.
"bende içeceğim " paketi ona uzattım. İçinden bir dal aldı ve yaktı.
" Rosa mutlu olcaz dimi" kafasını bana çevirdi.
"evet olcaz merak etme hep mutlu olcaz artık bize kimse engel olamayacak"kafamı omzuna yasladım oda ellerini saçlarıma götürdü"sende bir duş al dinlenelim hadi kalk" dedi elimden tuttu ve beni kaldırdı elimi hiç bırakmadan beni odamıza götürdü. Kendisi yatağa yattı ve benim masadaki kitabımı eline aldı içinden papatya düştü bunu bana kendisi vermişti. Onu görünce kafasını kaldırıp bana baktı. Gülümsedi papatyayı eline aldı kokladı. Ona yaklaştım saçlarına elimi götürdüm yaklaşıp kokladım.
"Hatırladın mı " Dedim gülümseyerek.
"Tabikide hatırladım benim Papatyam bu" dedi gülerek.
"Sende benim Papatyamsın" Dedim yorganı ağzına kadar çekti utanmış bir halde. Bende fazla üstüne gitmedim. Üzerimdeki gömleği çıkarınca Rosa bana bakıyor mu diye arkamı döndüm kocaman gözlerini bana dikmiş bakıyordu ona baktığımı fark edince yorganı yorganı kafasına kadar çekti. Bende onu öyle şapşal görünce yan bir gülümseme attım duşa girip çıktım hemen sonra altıma eşofman giydim üstüme bişey giymedim. Rosanın yanına uzandım beni beklerken uyuyakalmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayboluş- Tamamlandı (+18) #wattys2017
Teen FictionUras büyümüş olsa bile babasının yokluğunu hala içinde taşıyan küçük bir çocuk, aynı zamanda rosanın aşkından yanıp tutuşan ama babasını bulmak için çabalayan bir gençti. Patronu Kenanın iyiliğinin içindeki kötülüğü bulması geç oldu.. Onun tek g...