16.BÖLÜM

175 13 0
                                    

Haberi duyunca sevindim sonuçta sevdiğim kadınla evlenecektim acaba babasına bunu nasıl söyledi merak ediyordum. Bir An önce onunla buluşup konuşmak istiyordum canan teyze mesaj attı.

"Oğlum anneni sana geç vereceğim arkadaşlarımızla yemeğe çıkacağız haberin olsun." Gülümsedim annem mutlu olsun yeter ki.

"Tabi canan teyze isim o sana emanet" diyerek cevapladım. Akşam olmuştu bile bugün Ilgın bana gelecekti ama asırla bulunmasını iptal etmesi gerekiyordu. Bende bunu istemedim iyiydim belki de rosayı çağıracaktım bilmiyorum. Şansımı denemek için rosayı aradım.

"Alo"

"iyi misin canım?" Dedi narin yumuşacık sesiyle ve ekledi "mesajımı gördün mü"

"Evet gördüm bende tam onun için aradım müsait misin "

"Evet bişey mi oldu"

"şey bize gelir misin konuşalım" Dedim kısık sesimle o kadar üzülür ağladım ki sesim gitmiş.

"Tabiki gelirim bekle sen gelme" cevap vermeden kapattı telefonu.

Onu beklerken sigara yaktım kara kara düşünüyordum bu evlilik olacaktı çok geçmeden. Annemsiz napacaktım ki ben zaten babasız büyüdüm bir de annem ahhh bu bana çok ağır gelecekti ama elimden de birşey gelmiyordu. İçim paramparça oluyordu. Resmen içimden bir parça kopuyordu.

Kapı çaldı kapıya doğru yürüdüm kapıyı açtım karşımda Rosa bana tedirgince gülümsedi. İçeri davet ettim geçip koltuğa oturdu bende karşısına oturdum. İkimizde sessizdik gözlerimin içine bakıyordu bişey söylemek ister gibi.

"Bişey mi söylemek istiyorsun" gülümsedi

"hayır aah aslında evet yani babama nasıl söylediğimi sormadın ama ben söyliycem iş yerine gidince direk odasına gittim bu konuları açmadım çünkü o soracaktı biliyordum ki bildiğim gibi oldu sordu naptın diye uzatmadım evlenicem onunla dedim şaşırdı ilk önce olmaz falan dedi ama böyle daha iyi kafanı karıştırırım diye düşündü öyle kabul etti aşık mısın gerçekten istiyor musun diye sormadı bile nasıl bir adam bu ya"

"şerefsiz bir adam bu. Ama iyi oldu evlenelim de biz hiç bişey istemiyorum başka." Gülümsedi bana bende gülümsedim evlenecektik normal bir zamanda olsam hemen evlenmezdim deli gibi aşığım bu kıza ama daha sevgili gibi vakit bile geçirmedik ben bunları yaşamadım hiç olsun artık...

"Ee Uras ne zaman olacak bu iş"

"en yakın zamanda olacak hazır ol sen " kafasını salladı gülümsedi. Biraz sohbet ettik kahve içtik sonra zaten kalktı evine gitti arası ile geldiği için ben bırakmadım aradan çok geçmeden annem geldi kapıdan girince ona döndüm.

"Meleğimmm hoş geldin özlettin kendini nerde kaldın" gülümsedi

"canım oğlum geldim işte burdayım" deyip yanıma oturdu başımı dizine koydum uzandım oda saçlarımla oynamaya başladı.

"Oğlum düğün ne zaman olacak"

"çok yakın zamanda meleğim bir an önce evlenmek istiyorum rosayla onu çok seviyorum " bana baktı gülümsedi

"bende çok sevdim kızımızı haftaya yapalım düğününüzü nasıl fikir" gülümsedi kafamı salladım olur dercesine.

----------------

Ertesi gün ben işe gittim Rosa da izin alıp annemle alışveriş yapacaktı bugün istediği herşeyi almasını söyledim düğün bir kere olacaktı. Onun hakkıydı kendini annem için feda etmişti bana. Annem de çok mutluydu sabah. Bu fikri bana söyleyen ılgındı kardeşim benim annemin Son istediğini sevdiğim kızla olsun diye beni ikna etmişti. Tüm gün annemle vakit geçirrecekti ben ise kenan itinin emri altında burda iş yapacaktım keşke bende onlarla gidebilseydim.

Kayboluş- Tamamlandı (+18) #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin