Hastanenin boş koridorlarınla izlerdik. Rosa bir eliyle burnunu tutmuş diğer eliyle de elimi. Baturun odasını aradık. Koridorun sonunda kapının önüne geldik. Rosayı oraya sokmak istemedim ilk önce. Çünkü Batur lanet olsun çok karizmatik ve yakışıklı bir adam ama kapının önüne de bırakamam Kenanın adamları burda olabilir Rosayı tanırlardı. Kapıyı tıkladım. Gel sesiyle içeri girdik. Batur beni görünce gülümsedi ve ayağa kalktı.
"hoş geldin urascım" bende gülümseyip masanın önündeki tekli koltuğa oturdum.
"hol bulduk abi nasılsın" kafasıyla onayladı eline telefonu alırken.
"iyiyim koçum ne içersiniz" ben hayır diyecekken telefonu açtı karşı taraf.
"üç çay getir oğlum" dedi ve kapattı
"uzun zaman oldu görüşmeyeli annen için üzgünüm uras şuan nasılsın" dedi titrek sesiyle."iyiyim abi işte toparladık bir şekilde" kafasını salladı.
"ee buraya ne için geldin birşey yok değil mi sağlık durumları filan" hayır derce kafa salladım.
"abi şey aslında burda bir hasta var bana lazım birisi onun hakkında sormak istedim" oda buyur derce bir kaşını kaldırdı ve dinlemeye devam etti.
"abi Kenan Şahmeran" gözleri fırladı birden merakla baktı bize. Kaşını daha da kaldırdı.
"o ne için niye yani anlamadım"
"eşimin babası oluyor abi" deyince yumuşadı.
"hm ama Kenan bey kimseye birşey dememem gerektiğini söyledi" deyince tedirgin olduk Rosa ile bakıştık. Ne diyeceğimi bilemedim. Batur gerçeği söylemem gerektiğini gözleriyle söylüyordu. Bende kafamı eğdin aşağıya derin bir nefes alıp onun bizi aradığını rosanın onu vurduğunu ezeli düşman olduğunu babamı öldürdüğünü falan anlattım. Batur şaşkınca bizi dinlemeye başladı. Çok şaşırmıştı.
"yani onu burdan gizlice almak istiyorsunuz bu mu olay doğru mu anladım." kafamla onayladım. Ama olumlu bakmamıştı.
"bakın çocuklar bir yeminim var bunu yapmam imkansız biliyorsunuz bende burda görevimi yapıyorum ama şöyle birşey var birceyi çok severdim. Yani o benim dostumdu. Eğer o böyle istediyse sanırım yapmalıyım bunu" çayından yudumladı.
"yani Kenan çok değişik bir adam. Onun doktoru bendim ilk ama onunla uğraşmak istemedim adamı çileden çıkarıyor gece nöbetim var eğer gece gelirseniz bu işi bir şekilde hallederiz" deyince sular serpti içime. Oh dedim kabul etti sonuçta bir an etmeyecek sanmıştım. Gülümsedim.
"annemin anlattığı kadar varsın batur abi" gülümsedi gözleriyle memnun aldığınu anlattı hafif kapattı iki gözünü.
"sana yardım etmeliyim ailen yani aileni çok severdim üzgünüm artık yoklar ama babanı bulmak için bir umudun varsa peşinden git evlat" deyince gözlerim doldu. Ama ağlamak yok sakinim güçlüyüm. Ailen yüzünden çok yaralıyım ama sabırlıyım. Anlaştıktan sonra kapıdan çıktık sağa sola baktık kimseyi görmeyince hızlı adımlarla dışarı koştuk. Ne kadar zaman geçtiyse artık hava kararmış bile. Arabaya yaklaşınca demir arabadan çıkıp yüzüme baktı önüne gelince de hiç bir şey demeden sarıldı sımsıkı. Bak içim gene oldu işte parçalandı. İç organlarım bölündükçe bölündü. Bu adamda ne var anlamıyordum. Sonra geri çekildi ve kollarımdan tuttu.
"oğlum ne yaptın" dedi yüzüme bakarak
"iyi misin başınıza bişey gelmedi değil mi bu saate kadar içeride kaldınız" kafamla hayır dercesine salladım.
"zaman nasıl geçti anlamadım demir abi ama baturla anlaştım." deyince gülümsedi bende karşılık verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayboluş- Tamamlandı (+18) #wattys2017
Teen FictionUras büyümüş olsa bile babasının yokluğunu hala içinde taşıyan küçük bir çocuk, aynı zamanda rosanın aşkından yanıp tutuşan ama babasını bulmak için çabalayan bir gençti. Patronu Kenanın iyiliğinin içindeki kötülüğü bulması geç oldu.. Onun tek g...