6.BÖLÜM

282 17 0
                                    


Annemle eve geldik içeri geçtik annemi koltuğa yatırdım "meleğim sen bekle ben yiyecek bişeyler hazırlarım dinlen burda" annem kafasını onaylarca salladı. Mutfağa doğru ilerledim paketimden sigara çıkarıp yaktım bi yandan da çorba pişiriyordum. Sonra sofrayı kurmak yerine tepsiye dizdim herşeyi salona gittim annemi kaldırdım oturur şekle gelince birlikle yiyorduk. Anneme baktım yorgun görünüyordu saçlarına dokunup "meleğim çok güzel görünüyorsun" annem kafasını kaldırıp bana baktı uzunca yüzünde gülümseme oluştu "oğlum benim" anneme su ile birlikte ilaçlarını verdim ve koltuğa uzanır şekilde yatırdım. Bende yanındaki tekli koltuğa oturdum. "meleğim noldu sana birden neden böyle oldu" annem kapalı gözlerini açtı "bilmiyorum birden oldu boşverelim şimdi bunları sen konuş şimdi kahvecimdeki kız kimdi " anneme utangaç bir gülümseme attım "kenan beyin kızı" annem gözlerini açtı "kenan mı" bende olumlu şekilde kafamı salladım "evet kenan beyin kızı" annem gözlerini sıktı ve oturmaya çalıştı bende kalkıp yardım ettim. "oğlum bak o adama dikkat et ne olursun" anneme ters bir bakış attım sert bi şekilde nefes aldım "o adam kim ki neden böle dedi sen şimdi" annem hala bana bakıyordu " babanın kaybolmasından sonra o işlerin başına geçmesi çok tuhaf ve babanın bir zamanlar yakın arkadaşıydı o adam üniversitede üçümüz aynı okuldaydık babanla sınıf arkadaşıydı. Okul bitince biz babanla evlendik oda ortadan kayboldu sonra baban işe başlayınca orda tekrar karşılaştılar" annemi pür dikkat izlerken "sonra tekrar devam ettiler arkadaşlık sürdürmeye sürekli beraber takıldık baban işten geldi eve ve morali çok bozuktu bende mutfakta yemek hazırlıyordum baban salonda telefonla konuşmaya başladı sesi geliyordu içerden ister istemez kulak misafiri oldum bu işin zor olduğunu bir ailesi olduğunu ve başka birinin bunu yapması istediğini söyledi kavga edip kapattı telefonunu sonra yanıma geldi saçlarımı okşayıp öptü bir sorun mu var diye sordum ona hayır dedi sadece yemeğimizi yerken de suratı asıktı." Annem öyle anlatıyordu ki gözleri doldu zorlanarak devam etti "sonra babanla beraber yatağımıza yattık bana sımsıkı sarıldı öptü hadi uyu dedi gözlerimi kapattım bende o ise öylece tavana bakıyordu olanları merak ettim soramıyordum da" annem sanki geçmişe dönmüş gibi herşeyi bana anlatmaya devam etti bense ne çıkaracak bunların altından diye düşündüm "baban sabah olduğunda hazırlandı senin odana gidip seni öptü ve işe gitti. " ben o zamanlar sekiz yaşındaydım herşeyi hatırlayamazdım ama düşündüm yine de "akşam eve geldi seninle oynadı sarıldı öptü seni sanki biliyordu herşeyi yatağına yatırdı yanına uzandı uyutana kadar yanında kaldı sen uyuyunca aşağı indi yanıma. Bana sarıldı beni sevdiğini asla vazgeçmeyeceğini söyledi ve bir göreve gideceğini ekledi görevi uzay araştırmalarına uzayda devam edeceğiymiş çok saçma dedim ya gelemezsen bir daha seni göremezsek dedim oda güldü ellerimi tutup öptü geri geleceğini söyledi ne olursa olsun" annem göz yaşlarına boğulurken yanına gittim sarıldım öptüm "meleğim artık dinlen kötü olmanı istemiyorum" annemi odasına çıkarıp yatırdım.

-----

Aşağı indim sigaramı yaktım derin derin onu çekerken kapı çaldı açtım karşımda ılgın sırıtıyordu beni üzgün görünce içeri girdi oturdu koltuğa bende yanına oturdum "hayırdı kardeşim ne bu surat birce teyze nasıl iyi mi" ona dönmeden sigaramı çekmeye devam ettim "şükürler olsun iyi peki senin annen nasıl" bana baktı gülerek "oda iyi" sigara yaktı oda bir kere çekti içine "işe başlayacaktım yalan oldu zaten yarın hafta sonu dinlenelim yada beraber bişeyler yapalım işler yoğun olur ararız bu günleri" ona döndüm olur dercesine kafa salladım.

-----

Sabah gözlerimi açtım tekrar tavanla göz göze geldim gülümsedim yatağımdan kalktım duş alıp dişlerimi fırçaladım her zamanki gibi üstüme siyah balıkçı yaka kazak giydim altına da kot giydim aşağı indim annem çoktan kalkmış kahvaltı hazırlamış yanında da ılgın ikiside bana döndü "günaydınlar" gülümseyip yaklaştım masaya oturduk ve beraber kahvaltı yapmaya başladık "meleğim bugün nasılsın" annem bana baktı ve gülümsedi "iyiyim oğluşum bugün canan teyzenin yanına gidicem misafirleri gelecekmiş yardım edicem" çayımdan yudumladım "olur meleğim dikkat et kendine" canan teyze ılgının annesi bu arada. Annem evden çıkmadan bana ve ılgına öpücük kondurup çıktı. Ilgın hayvanca kahvaltı yaparken "lan bil bakalım bugün ne yaptım ben" güldüm ona baktım sigarasını yakmış sırıtıyordu şeytanca "ne ayarladın gene o aklındakileri dökül hemen" sırıtarak baktı yüzüme "üniversitedeki ortamı topladım bugün buluşcaz eskisi gibi" olur dercesine kafamı salladım sigara yakıp çay içtim arkasından telefonum çaldı salona gidip kim olduğuna bakmadan açtım "alo" ince taze bir ses "günaydın patron bugün takılır mıyız" Rosaydı bu ne alaka lan diiye düşündüm yutkundum "hmmm" taze ses bianda tekrar saflaştı "annen nasıl iyi mi bu arada" nefes aldım "evet iyi sağol" güldü ve iç çekti "ee takılcaz mı soruma cevap bekliyorum" tam cevap vericem konuşmamızı duymuş olacak ılgın "gelsin yaa hem tanışırız takılırız bir kişi fazla olur nolcak" telefonu elimle kapattım şeytani bakışlar attım ılgına o ise salak salak gülmeye başladı telefondan sesler geldi "geliyorum yani" bende ayıp olur gelme desem diye düşündüm bianda "iyi tamam" telefonda gülücükler çıktı bianda "yaşasın" deyip kapattı telefonu.

Telefonu kapatır kapatmaz ılgına döndüm "lan seni boğarım ne diyon telefon açık kıza mecbur gel demek zorunda kaldım sayende" ılgın güldü "amınakoyam sanki istemiyorsun haa surata bak gülücük atıyon resmen" ılgına bianda boğacak gibi baktım "neyse hadi çıkalım da kızı alak" tamam dercesine kafa salladı. Çıktık.

Rosaya mesaj attım "beş dakikaya çık kapıya geldik sayılır" geri olarak bana okey işareti attı sinir oldum insan gibi mesaj attık bu ne yaa diye kendi kendime düşündüm sesli düşünmüş olacağım ki ılgın kahkahalar atmaya başladı. "ne var ılgın yine ne saçmalık geçti aklından" bana baktı gözlerini sildi gülmekten yaş gelmiş resmen amk. Beş dakikanın sonunda Rosa geldi ılgınla tanıştı benden daha samimi oldukları için sinir oldum ister istemez yaa ben niye düşünüyorum bunu. Gideceğimiz yere bir saatte vardık. Arabadan indik önde ben yürümeye başladım önümüzdeki yer böyle genelde gençlerin takıldığı büyük bir mekan Henry jones belki bilirsiniz öyle bir yer. Yürüyüp mekana giriş yaptık çevreme bakındım bir süre "urass" sağıma baktım alya koşarak geldi boynuma sarıldı "görmeyeli ne kadar uzun zaman oldu gel hadi" elimden tutup çekiştirdi beni ve yanına oturttu. Masada Alya, emre,tolu,eylül bizi görünce ayaklandılar selamlaştık oturduk. Tolu sert sesiyle baktı gülümsedi "eee gençler ne içersiniz hem ılgın sevgili yapmışsın tanıştır mayacak mısın" ılgın bianda bana baktı ona ölümcül bakışlar attım ılgın nefes aldı "kardeşim bu Rosa urasın iş arkadaşı" rosa memnun oldum dercesine kafasını salladı alya sinirle kolumdan tuttu bana yaklaştı "hani beraber takılacaktık bugün sadece biz" deken kafasını Rosaya döndü. Rosa mahcupça ayağa kalktı ona baktım nereye dercesine göz kırptım "lavabo nerde" bende ayaklandım "ben göstereyim" önde ilerlerken rosa peşime takıldı ona döndüğümde başını aşağı eğmiş yavaş yavaş adımlıyordu. Boş koridora girince durdum arkamı dönüp ona baktım o da bianda durdu kafasını kaldırdı "az önce içer-" sözümü kesti birden "önemli değil git sen" diyecek başka bişey bulamadım içeri geçtim masaya oturdum. Alya ne kadar yalak bir kız yaa hemen yapıştı koluma sülük gibi. Ona baktım ters ters "alya tamam görmedin özledin o kadar" alya yüzünü asıp önüne döndü ve sohbete dahil oldu herkes bişeyler konuşurken ben kafamı kaldırıp sürekli o boş koridora baktım ne zaman çıkacak diye düşündüm. Beş dakika sonra Rosa yavaş yavaş masaya yaklaşmaya başladı üzgün görünüyordu bende haline üzüldüm sonuçta o bir kız kırılabilir. Yaklaştı ve masaya dikildi "şey benim gitmem gerek kusura bakmazsanız tanıştığıma memnun oldum tekrar" dedi ve arkasını dönüp ilerledi ben ılgına baktım oda bana bakıyordu git der gibi işaret yaptı bende kalktım hemen dönerim deyip masadan uzaklaştım Rosanın arkasından koştum tam taksi durdurmuş binecekken bileğinden yakaladım kendime çevirdim. "nereye böyle" kafasını kaldırdı yüzüme dik dik bakmaya başladı "gitmem gerek dedim ya" kolunu tutup çekiştirirken "konuşmamız lazım" şaşırmış bi şekilde kolunu çekmeye çalıştı ama buna gücü yeter miydi bilmiyorum. Arabama bindirdim sonra da kendim de bindim arabayı çalıştırdım sürmeye başladım.


medya: ılgın

medya: ılgın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kayboluş- Tamamlandı (+18) #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin