Teksti sisältää kiroilua ja seksuualisia kohtauksia (vähäsen).
Lukeminen omalla vastuulla!
Mutta toivottavasti pidät:)!Herään auringonpaisteeseen.
Olin unohtanut laittaa verhot kiinni, ulkoa tulee kaunis auringon valo sänkyyni suoraan. Alan pikkuhiljaa herätä kunnolla...
Tajuan yhtäkkiä, että minulla on samat vaatteet päällä kun eilen.
Huomaan myös Iisakin nukkuvan vieressäni.
Hän on niin suloisen näköinen.
Annan hänen nukkua.
Katselen vierestä ja silittelen hänen ihania hiuksiaan.
Mietin mielessäni miten joku voi olla noin söpö nukkuessaan?Lopulta kummiskin Iisak herää kosketukseeni.
"Huomenta kaunokaiseni." Iisak sanoo ja ottaa minut viereensä paremmin.
On ihana vain olla hänen kanssaan, ilman mitään draamaa.Naamani osoittaa suoraa Iisakin naamaan, kun makaamme vastakkain.
Nenämme melkein koskettavat toisiamme.
Halailemme hetken tovin ja lepäämme, tai oikeastaan Iisak lepää, minä vain katselen häntä.________
'Herään todellisuuteen.'
Kuulen alakerrasta rappusten ääntä.
Aukaisen silmäni ja tajuan, että Toni voi yhtäkkiä tulla vain huoneeseeni ja huomata Iisakin!
Minua alkaa tulla paniikki, jos Toni näkee Iisakin hän räjähtää kirjaimellisesti!Tönin Iisakin lattialle nopeasti.
Hän ihmettelee mitä vittua teen.
Miksen anna hänen nukkua.
Selitän hänelle, että hänen on pakko mennä piiloon vaatekaappiini, ettei Toni löydä häntä.Hän onneksi tottelee minua.
Hän tietää, että Tonia ei kannata tehdä vihaiseksi!
Iisak nousee nopeasti ylös lattialta ja änkee itsensä kaappiini. Autan häntä ahtautumaan kaappiin.
Kun onnistumme jotenkin saamaan hänet sinne, menen äkkiä takaisin sänkyyni ja esitän nukkuvaa.________
Hetki on täysin hiljaista.
Tunnen vain sydämmenin pamppailun.
Ovi aukeutuu lopulta, kuulen sen vinkunan.
"Kello on jo melkein 12! Herätys jo, Miranda!" Toni sanoo iloisesti ja tulee huoneeseen. Hän kuullosti ihan siltä, kun hän puhuisi jollekkin pikku lapselle.
Esitän väsynyttä ja sanon "Nytkö jo, en jaksa. Anna minun olla."
"Tänään on se päivä, kun menette Saran kanssa pitämään tyttöjen päivää!" Toni sanoo intoa täynnä.Olin täysin unohtanut koko tyhmän tyttöjen päivän, ääh. Huokaisen.
"Joo sano Saralle, et lähetään yhden aikoihin."
"Noniin, hyvä! Teillä tulee niin kivaa, vannon sen!" Hän väittää.Jatkan sängyssä nukumista, Toni hetken katselee minua, tunnen sen. Onneksi lopulta hän päättää lähteä.
________
Menen vielä ovelle tarkistamaan lähtikö Toni lopullisesti pois.
Kyllä lähti, onneksi.Avaan kaappini oven missä Iisak on ahtautuneena.
"Viimeinkin hän lähti!" Iisak sanoo ja tulee kaapista pois, kirjaimellisesti.
"Älä mitään, mut kohta joudun kestää Saraa koko vitun päivän, en jaksa sitä! Haluisin olla vaan sun kanssa!" Sanon ja halaan samalla Iisakkia ja yritän saada suudelmaa, mutta Iisak ei anna, vain halaa.
"Kyl mäki haluisin olla sunkaa, mut mee tutustuu sun äitipuolees oikeesti, kun seki haluu suhun tutustuu paremmin. Oo onnellinen, että susta välittää noin moni ihminen, minä mukaan lukien."
Iisak sanoo ja irottaa otteen minusta ja minäkin hänestä."No tiedän, mutta kun en jaksa tätä meidän perhe esitystä! Enkä jaksa, että sä muistutat tosta mua!
Haluisin vaan, että... äitini olisi vielä täällä! Eikä toi Sara!" käännyn pois päin Iisakista, koska minulta alkaa tulemaan muutama kyynel, mutta juuri saan ne pidettyä ruodussa. Aina kun puhun äidistäni, minulla alkaa tulemaan kyyneleitä...
YOU ARE READING
Love //Finnish (TAUOLLA)
RomanceKaikki tietävät suloiset rakkaustarinat... ja kyllä... tämäkin on yksi niistä. 16 - vuotias Miranda muuttaa isänsä kanssa Los Angelesiin. Hän aloittaa toisen lukio vuotensa uudessa koulussa, jossa on kaikki täysin erilaista. Hän joutuu myös tutust...