12. En nähnyt häntä enään...

535 30 6
                                    

Teksti sisältää seksuaalia kohtauksia.
Huonoa kielenkäyttöä esim. (kiroilua).
Olen varoittanut!
Nyt tarinan pariin!:)

Ihme ja kumma olen menossa tapaamaan Iisakkia vankilaan.
Hän sai jotenkin sen onnistumaan.
Laitoin Iisakin lempi hupparin päälleni, se on todella iso, mutta ihana. Hiukset laitoin nopeasti nutturalle.
Olen niin odottanut tätä päivää, että saan nähdä Iisakin!

_______

Respassa tai miksi sitä nyt sanotaankaan on taas se sama muija. Hän oli nii ärsyttävä viimeksi...
Hänestä jäi paha maku suuhun.
Menen hänen luokseen ja sanon urheasti "Minulla on tapaaminen Iisak Jämsenin kanssa." En edes vaivaudu sanomaan hei.
Hän käskee minun täyttää yhteen paperiin tietojani ja sit saan mennä 'eteenpäin'.
Täytän paperit.
Valehtelen nimeni, koska en halua, että isäni saa tietää käynnistäni täällä...
Minut vielä tutkitaan kokonaan, että en tuo mukanani mitään laitonta.         Pervo vanha mies kourii vartaloani edestakas, oksettavaa.
Luulen, että hän nauttii tälläisistä hetkistä. Mutta tunne ei ole molemmin puolinen.
_______

Lopuksi pääsen ahtaseen huoneeseen missä on muita vierailijoita odottamassa vankejen tuloa.                   Istun pienen valkoisen pöydän ääreen ja odotan Iisakkia kuumeisesti. Vapisen, en tiedä miksi.

Hetken kuluttua muut vangit alkavat tulemaam yksi kerrallaan.
Viimeisenä Iisak.  

Hän tulee kohti minua, daamn kuinka hyvältä hän näyttää haalarissakin! 
Saamme halata tullessamme nopeasti ja lähtiessämme vain kerran.
Iisak näyttää omalta itseltään, jos ei lasketa jälkiä naamassa.                           Hän hymyilee minulle jo kaukaa ja minä hänelle jonkin verran.            

Iisak tulee suoraan minun eteeni. Olemme todella lähelle toisiamme.       Huomaan, että hänellä on vielä toinen silmä aika tumma, varmaan siitä tappelusta.                          

Halaamme yhtäkkiä voimakkaasti, otan Iisakin tiukasti itseäni vasten. Olen kaivannut hänen vartaloaan omassa vartalossani. Tunnen kuinka haluaisin häntä juuri nyt, tässä ja nyt. Mutta se ei taida olla mahdollista...

Irrotamme toisitamme vähän kauemmaksi ja katselemme vain toisiamme.
Huuleni on raollaan, katselen Iisakin jälkiä tarkemmin. Jään vain tuijottamaan niitä.
Iisakin naamalle tulee leveä hymy. Hän ottaa nopeasti minut itseään vasten ja suutelee nopeasti.
"Rakastan sua" hän sanoo samalla, kun suutelemme kiihkeäsi.
Hänen huulensa on ihanan pehmeät. Hän näykkii minun huultani ja siitä saan vapinoita. Kihelmöivä tunne valtaa kroppani hetkeksi. Kaikki tausta äänet vain katoavat. "Mäkin rakastan sua."

Mutta, sit jo kuulen vartijoitten huutoa, että meidän täytyy lopettaa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mutta, sit jo kuulen vartijoitten huutoa, että meidän täytyy lopettaa.    

_______
                                                      Istahdamme pöydän päihin vastakkain.                                                    Pidämme käsistämme kiinni pöydän päällä. Käteni on niin pienet verrattuna Iisakin käsiin. Katselen vain hänen isoja ihania käsiään. Käteni sulautuu hyvin hänen käteen. Kasvoilleni tulee pieni hymy.
Haluaisin, että voisimmme tehdä tätä joka hetki, pitää siis käsiämme yhdessä.
Huomaan sivusilmälläni kuinka Iisak yrittää saada minut takaisin 'hetkeen.' Punastun vähän, kun mietin mitä ajattelin.

Love //Finnish (TAUOLLA)Where stories live. Discover now