16. Yhdessä.

555 31 8
                                    

Lukeminen omalla vastuulla.
Tässä osassa enemmän Mirandasta!

Kuvia en omista.
Kuvat kuvailevat tarinan kulkua, mutta ei välttämättä ulkonäöllisesti.

______________________________________

Olen koko viiden päivän aikana miettinyt poikaa, jota en tunne.
En pysty keskittymään mihinkään muuhun.
Miksi hän tuijotti minua koneessa?
Miten hän sattui olemaan samassa hotellissa? Miksi hän hymyili minulle?
Daamn hän oli hyvännäkönen.

En ole nähnyt poikaa hetkeen, joka on harmi, mutta tavallaan ihan hyvä juttu vaan.
Olemme Rosan kanssa löytäneet parhaat kaupat läheltämme ja ostoksia on tullu!
Itse olen löytänyt söpöt mukavat shortsit ja sinisen t-paidan!
Rosa on löyttänyt vaikka mitä...
Tänään olisi vuorossa rannalla löyhöäminen! Vähä brunaa ja herkku juomia! Ehkä myös uimista.
Haluan saada kunnon rusketukset!

________

Iisakin näkökulmasta
Vedän naamaani puuroa.
Ja vettä.
Yök.
Makuyhdistelmänä kamala!
Mut pakko syödä.
Haisen kamalta.
Hikeä pukkaa.
Sama haalari yli viikon päällä.
Kahen viikon jälkeen pestään vasta.
Pakko kestää.
Kaikilla muilla sama tilanne.
En kyllä haise niin pahalta, kuin eräät...

Olen saanut Markolta jo yhdeksän euroa...
Jos haluan loput rahani mun pitäs alkaa hoitamaan sen Kari...
Olen yrittänyt pienessä päässäni miettiä miten hoidan hänet!
Joko pöllin siltä ne rahat, mutta miten? Tai sit toinen vaihtoehto on, että saan hänet jotenki tapettua...
Mutta jos jään kiinni...

Tiedän hänestä muutamia asioita: hänen sellinsä on toisella puolella ihan ylimmäisessä kerroksessa. Hän on varmasti yli 130 kiloinen. Vahva. Monet kunnioittavat häntä. Elinikäinen tuomio.
Mutta hänen vankitoverinsa on vähän erilainen tapaus. Yksi nuori jätkä, joka ei ole oikeastaan kuulemma tehnyt mitään pahaa rikosta... hänestä voisi olla jotakin apua! Mutta en tiedä...

Katselen ruokailussa ympärilleni muita vankeja.
Kaikki näyttävät todella vihaisilta, niin kuin aina.
Huomaan toisessa pöydässä vihasen katseen minua kohti ja nyökkäämistä toiseen pöytään.
Timo katsoo minua ja sit Karia päin.
Tiedän mitä hän yrittää.
Minun täytyy keksiä eka kunnon suunnitelma!
Olen jo pari viikkoa yrittänyt keksiä ratkaisua, mutta en keksi! Vittu! Aivoni on varmaa mädäntyneet tälläiseisessa homelaitoksessa!
Minun on parempi keksiä ratkaisu pian, jos haluan itse jäädä henkiin...

________

Mirandan näkökulmasta
Makaan aurinko tuolilla. Mustat bikinit vain päälläni. Ihanan kuuma. Luen kirjaa samalla ja syön mustikoita. Nam.
Olen lukenut valehtelematta saman kirjan ainakin 10 kertaa!

Olen lukenut valehtelematta saman kirjan ainakin 10 kertaa!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Olemme melkein kaksi tuntia vain ottaneet brunaa.
Kohta olisi hyvä aika mennä uimaan.
Olen saanut onneksi muita mietteitä, kun en ajattele sitä poikaa, jonka näin sillo.
Mieleeni tuli Iisak, kuin luin kirjaa...
Hän toi sillon joskus ison kukkakimpun, niin kuin kirjassakin poika tuo... aaws.
Asiat on niin muuttuneet siitä ajasta tähän päivään.
Onkohan hänellä kaikki hyvin siellä? Ikävöin häntä...

Love //Finnish (TAUOLLA)Where stories live. Discover now