Tässä kappaleessa kerron enimmäkseen Iisakin oloista vankilassa, mutta myös Mirandastakin!
Teksti saattaa sisältää väkivaltaisuutta ja huonoa kielenkäyttöä (kiroilua).
Olen varoittanut!
Mutta nyt itse tarinaan. :)Kolmen viikon jälkeen vankilaan tulosta.
Olen alkanut tottua miten vankilassa eletään. Ei täällä mitään hääviä ole... Pelkään useasti, että suututan väärän henkilön ja saan turpaan. Yritän pysyä hiljaa ja olla huomaamaton.
Olen tutustunut muutamaan heppuun jo täällä ollessani esim: minun kanssa samassa selissä olevaan mieheen Markoon. Ja olen myös tutustunut Timoon, Markon kautta.
Timo on vähä alle kolmekymppinen mies, ihan mukavan oloinen.
Heidän kanssa vietän aikani täällä.
Molemmat heistä ovat joutuneet linnaan monista raiskauksista ja muutamista tapoista...Tänään aamuni alkaa tuttuun tapaan.
Herätys on todella aikaisin, ainakin aina tuntuu siltä.
Syöminen ja takaisin selleihin.Olen odottanut tätä päivää kovasti, koska on vierailupäivä. Eli näen Mirandan tänään pitkästä aikaa!
Olen miettinyt häntä kokoajan täällä vitun vankilassa.Kulutamme aikamme yleensä Markon ja Timon kanssa korttia pelaamalla.
Yritämme kaikki pysyä sivussa kaikista riidoista ja tappeluista.
Emme halua ongelmia._______
Mirandan näkökulmasta
En ole käyny hirveästi koulussa ja sen huomaan wilma merkinnöistäni...
En ole kerinnyt! Kun on ollut kaikkea tätä Iisak juttuja...
Onneksi Toni ei näe wilmaani.Ulkona sataa kaatamalla vettä, kiva.
Tänäänkin joudun jättää koulun välistä, että pääsen tapaamaan Iisakkia.Rosan kanssa olen välillä vähän jutellut, kysellyt enimmäkseen läksyjä...
Hän ei oikein ole vieläkään innoissaan siitä, että tuhlaan kuulemma nuoruuteni Iisakkiin.
Ääh aivan sama.Laitan nopeasti lempi farkkuni jalkaan, perus mustat ja punertavan värisen college paidan. Vielä hiukset ponnarille ja valmis! En jaksa meikata, koska ulkona ne kummiski leviäisi.
Menen tuttuun tapaa alakertaan syömään aamupalaa Tonin ja Saran kanssa.
"Huomenta! Nukuitko hyvin?" Sara kysyy, joka aamu ja aina niin pirteänä. Se on alkanut jo ärsyttää paljon. Muuten välimme ovat hyvät Saran kanssa, paremmat kuin Tonin kanssa.
Vastaan tuttuun tapaan hänelle "Huomenta ja joo."
Otan Tonin tekemiä kananmunia ja menen pöytään syömään ne.
Selailen kännykkää samalla kun syön."Nooh onko mitään uutta tapahtunut koulussa?" Toni kysyy uteliaana.
Hämmästyn ja kysyn "Eii... kuinka niin?"
"Kysyin muuten vaan. Onko mitään isoja töitä tiedossa?" Toni sanoo.
Lopetan syömisen ja sanon "Ei ole...
ja muuten tänään tulen vähän myöhemmin kotiin, koska menen Rosalle."
"Tulet nykyään aina myöhemmin kotiin, mutta hyvä, että olet Rosan kanssa..." Toni sanoo.
"Miten niin Rosan kanssa?" Kysyn ärtyneenä.
"No et ainakaa voi hengata enää sen Iisakin kanssa, kun se on siellä linnassa!" Toni huomauttaa.
En kommentoi mitään takaisin._______
Iisakin näkokulmasta
Herään. Näen edessäni naisen, valkoisessa "takissa"...
Katson ympärilleni ja tajuan olevani vankilan sairaala osastolla.
En näe oikealla silmälläni oikein mitään.
Änkytän ja kysyn "Mitä mulle on tapahtunut? Mun pitäs olla tapaamisessa!"
"Teillä oli joku tappelu alkanut Timo vangin kanssa. Olit saanut aika pahasti silmäsi telottua... niin sinut tuotiin tänne." Hoitaja sanoo.Pikkuhiljaa muistini palaa, kun ajattelen asiaa...
Timo luuli, että huijasin kortin peluussamme, koska voitin kokoajan.
Pelasimme vähäisistä rahoistamme ja sain itselleni melkein kaiken ja siitä Timo ei pitänyt.
Hän siis antoi minulle turpaan, jota en itse kyllä muista... mitä vittua... kaikki rahanikin on poissa, kun katson taskuihini.
"Vitun kiva!" Huudan.
Mun pitäs olla näkemässä Mirandaa ja tääl mä oon makaamassa turpaani saanu...
YOU ARE READING
Love //Finnish (TAUOLLA)
RomanceKaikki tietävät suloiset rakkaustarinat... ja kyllä... tämäkin on yksi niistä. 16 - vuotias Miranda muuttaa isänsä kanssa Los Angelesiin. Hän aloittaa toisen lukio vuotensa uudessa koulussa, jossa on kaikki täysin erilaista. Hän joutuu myös tutust...