13. Eikö hän luota minuun?

566 27 4
                                    

Teksti sisältää seksuaalisia kohtauksia, kiroilua & vähän ryyppäämista.
(Mirandasta kertoo tämä osa)

______________________________________

Tunnen kuinka hän laittaa isot kätensä lantiolleni. Tunnen kuinka sykkeeni nopeutuu ja kihelmöivä tunne valtaa heti koko kroppani.
Hän pitää käsiään hellästi lantiollani ja liikuttelee sormiaan samalla.
Tunne saa minut täysin valtoihinsa.

Hän kääntää minut vauhdikkaasti itseänsä vasten.
Näen hänen suloiset pisamat.
Hänen ihanat isot ruskeat silmät loistavat minulle, vain minulle. Tunnen itseni niin pieneksi, joka ei haittaa yhtään päinvastoin. Tunnen oloni turvalliseksi.
Huuleni ovat vähän raollaan, kun katselen Iisakin kroppaa edes takas. Hänellä näkyy ihanat verisuonet käsissään, aah. Miten olen ansainnut hänet? Hän on minun. Kokonaan minun.

"Mitä ajattelet?" Iisak keskeyttää minun tuijottamisen.
"Sitä kuinka täydellinen olet."
Iisak kuiskaa minun korvaan "Sinä se tässä olet täydellinen."
Siitä saan kylmiä väreitä.
Katson Iisakkia suoraan silmiin ja hän minun. En jaksa enään odottaa.
Vedän hänet minua päin paremmin ja suutelen häntä.
Haluan häntä juuri nyt. Tällä sekunnilla.

Ei mieti sen kummemmin.
Johdatan meidät minun huoneeseeni, kun suutelemme ja nauramme samalla.

Iisak 'tönäsee' minut sängylleni ja tulee suoraan päälleni makaamaan.
Hän suutelee minua kaikkialta voimakkaasti.
Hän laittaa omat kätensä minun käsieni päälle tiukasti kiinni. En voi tehdä yhtikäs mitään muuta, kuin nauttia.
Henkäilen voimakkaasti.
Suutelemme kokoajan kiihkeämmin. Annamme välillä kosteita kielareita. Kun kielemme osuvat toisiinsa, siitä tykkään.
Päätän olla oma-aloitteinen ja otan Iisakin valkoisen t-paidan pois.
Heitän sen vaan maahan, kuin cowboy ja naurahdan.
Jatkamme vain suutelemista. 

Rakastan kun Iisak pitää käsiään hellästi poskillaan, hän on niin hellävarainen, mitä ei uskoisi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Rakastan kun Iisak pitää käsiään hellästi poskillaan, hän on niin hellävarainen, mitä ei uskoisi.

Alan pikkuhiljaa aukaisemaan Iisakin mustia farkkuja...
Kaikki tuntuu täydelliseltä.
Liian täydelliseltä?

Herään.
Nousen nopeasti sängylleni istumaan ja tajuan, että kaikki olikin vain unta.
Olen ihan hikinen ja kostea.
Hengitykseni on kiihkeä.

Iisak istuu vankilassa ja minä kotonani sängyssä lauantai aamuna...
Ääh, pamahdan takaisin makaamaan pääni tyynyä vasten.

Uni oli liian hyvää ollakseen totta...
Vähä yli viikko sitten kävin viimeksi kattomassa Iisakkia. Kahden viikon päästä olen jo lentokoneessa.
En tiedä näenkö ennen matkaani Iisakkia. Kaikki riippuu hänestä tai oikeastaan vankilasta.

_______

Päätän kerranki tehdä jotain muuta, kun olla kotona!
Rosa ehdotti, että menisimme katsomaan rannalle lentopallo peliä.
Ajatus on kiva, vaikka rannalta tuleekin mieleen vain Iisak.
Hänen entiset joukkuelaiset pelaavat kuulemma jotakin tosi hyvää toista lentopallo joukkuetta vastaan.
Mielenkiinnolla odotan.
Rosa kertoi myös, että Ville on ottanut Iisakin paikan joukkueessa...
Nyt kun näen hänet, niin voin mennä kysymään miksi hän ei ole käynnyt katsomassa Iisakkia!

Love //Finnish (TAUOLLA)Where stories live. Discover now