Poate ar fi trebuit să-l ascult. Băutura aia a fost bună, dar acum simt că am dat pe gât substanţe toxice. E groaznic. Am dormit o zi întreagă şi încă sunt obosit.
Norocul meu e că locuiesc singur. M-am săturat de grija mamei, pot să mă descurc pe cont propriu. La naiba, am 18 ani, nu sunt un copil.
Mi-am făcut drum printre hainele din cameră şi sprijinindu-mă de perete, am pornit spre bucătărie. Trebuie să beau nişte ceai şi să fac o baie. Pun pariu că arăt ca un dezertor.
Sunt groaznic.
Părul meu e în toate direcţile, buclele sunt încâlcite şi din cauza culorii lor maronii îmi dă impresia că am un mop folosit în băile de la şcolile pentru copiii handicapaţi. Am cearcăne care nu se prea potrivesc cu verdele ochilor şi sunt cam palid. Miros de parcă eu am fost băutura. E singura dată când mai petrec în halul ăsta.
Am spart cană cu ceai. Minunat Harry. Trebuie să strâng asta. Şi să fac alt ceai. După ce merg să fac baie. Iubesc să stau în duş. Toată apa asta caldă mă relaxează şi îmi limpezeşte gândurile. Am fost un nebun ca să beau atât. Cel puţin mi-am recăpătat puterile şi nu mai arăt atât de îngrozitor.
Îmi golesc bolul cu cereale cu lapte cât timp mă uit la televizor. Comentez reluarea meciului de ieri de unul singur, câteodată e ciudat să vorbesc de parcă ar fi cineva aici însă mă simt bine. Mă cert şi mă laud singur şi e mai bine decât să o aud pe mama ţinându-mi teorii sau ceva. Nu mă înţelegeţi greşit, o iubesc, dar poate fi aşa o durere de cap.
Mai mare decât copilul ce plânge în vecini. Da, ador copiii, dar pacostea asta mică plânge de aproape 10 minute. Nu are de gând să facă cineva ceva? Unde îi sunt părinţii? Dacă nu poţi avea grijă de un copil de ce îl mai ai? Doamne.. Sunt aşa iresponsabili..
Dacă nu are de gând să se oprească am să-mi smulg părul din cap. Se aude de parcă ar plânge şi mai tare. Nu mai suport. O să ies şi o să le spun să încerce să-l calmeze.
Până când deschid uşa şi văd un micuţ coşuleţ de unde plânsetele se aud şi mai tare. A fost aici tot timpul? Şi ce caută la uşa mea? Asta e o glumă?! Cine ar lăsa un copil la uşa unui necunoscut?! Pe bune oamenilor, sunteţi mai deştepţi de atât!
CITEȘTI
Baby? | h.s. | ✔
Fanfiction[ book one ] '' - Harry, pentru numele bunului Domn, nu poţi adopta un copil. Nu poţi avea grijă de el. E o responsabilitate imensă. Nu ştii ce faci. '' Mă calcă pe nervi. Nu mă judecaţi greşit, ştiu că am 18 ani, dar cui îi pasa? Nu am put...