Imediat ce îşi termină de băut lapticul o schimb în pijamalele ce au fost ale mele. Nu prea arătam a băiat, hainele mele aveau culori vesele. Adică credeam că băieţii poartă mult albastru şi verde şi..da.. Oricum, pijamalele îi sunt bune şi ne mai uităm puţin la TV înainte ca ei să i se facă somn. Cască după ce se termină un alt episod din fetiţele PowerPuff aşa că mergem în pat. E mult mai bine să vorbesc cu ea, să îi explic şi să o întreb ca şi cum ea ar putea să-mi răspundă. Îmi răspunde, dar nu înţeleg eu.
Trag draperiile şi o pun pe locul de lângă perete ca să mă asigur că nu o să cadă din pat. Sper doar să nu mă întind peste ea la noapte. Şi să nu o lovesc. Sting becurile şi mă pun lângă ea acoperind-o bine. Nu apuc nici să închid ochii că începe şi plânge. Aprind din nou becul şi mă uit la ea.
- De ce plângi baby?
O iau în braţe după ce mă ridic în capul oaselor şi ea se opreşte imediat din plâns.
- Eşti şmecheră, râd şi Hayley zâmbeşte lung. Vrei să-ţi cânt? Ar trebui să dormi. Dar promit că o să te ţin în braţe.
Îmi răspunde pe limba ei deci iau asta în semn că da. Încerc să-mi amintesc tot cântecul pe care obişnuia mama să mi-l cânte seara. O leagăn puţin, bine, puţin mai mult, dar într-un final ea adoarme. Şi mie mi se face somn din cauza cântecului deci cred că aşa o să o adorm de acum. Mă ridic cu ea şi sting becurile, mă întind pe spate în pat şi o ţin pe burtă pe pieptul meu. O acopăr şi îi sărut creştetul capului şoptind un 'noapte bună'.
Mereu am vrut să ţin o fată aşa în timp ce doarme. Mi-am imaginat că asta o să se întâmple după ce o să o obosesc după o partidă de sex, dar cred că merge şi aşa. Până la urmă tot eu am culcat-o pe Hayley deci se pune.
____________
► Capitol nou, yeyy. Vreau să vă mulţumesc că îmi citiţi povestea, în special lui @-nyctophilia pentru că am văzut că îi place atât de mult şi eu sunt fangirling când lumea are o astfel de stare citindu-mi poveştile ♡ O să încerc să postez măcar de două ori pe săptămână, chiar dacă mai am de scris şi la restul poveştilor şi de tradus. Traduc tot mai mult, nu ştiu ce-i cu mine, dar îmi place, mă ajută mult. Dacă aveţi timp trageţi cu ochiul şi pe la ele şi sper să vă placă, pupixx x
CITEȘTI
Baby? | h.s. | ✔
Fanfiction[ book one ] '' - Harry, pentru numele bunului Domn, nu poţi adopta un copil. Nu poţi avea grijă de el. E o responsabilitate imensă. Nu ştii ce faci. '' Mă calcă pe nervi. Nu mă judecaţi greşit, ştiu că am 18 ani, dar cui îi pasa? Nu am put...