Am fost puţin cam dur, dar a meritat. Nu are dreptul să râdă de mine sau de alegerea ce a făcut-o mama lui Hayley. E greşit şi rău! Totuşi..mi-am păstrat nervii şi i-am explicat şi ei totul exact ca lui Zayn. A tăcut şi m-a ascultat însă nu părea convinsă. Se vedea pe faţa ei drăguţă.
- În fine. Cum zici, asta a fost singura ei replică
- Nu-mi pasă dacă mă crezi sau nu.
Hayley nu s-a prea mişcat în timpul ăsta şi sunt cam îngrijorat. Se uită la Emma puţin...speriată? Sau poate chiar nu-i place de ea. Oricum îşi ridică privirea la mine şi mârâie puţin înainte să se agite.
- Timpul pentru masă?
Scot din geantă o sticluţă cu lapte şi îi înlătur capacul. Hayley îşi întinde mânuţele spre ea, aşa că o las puţin pe spate în braţele mele şi îi dau să mănânce. Emma mă priveşte tot timpul şi pot să-i văd zâmbetul slab. Sticluţa se goleşte doar pe jumătate când Hayley o împinge şi se ridică în funduleţ. Îi pun capacul şi o bag înapoi la locul ei. Mă ridic cu ea în picioare şi o bat uşor pe spate până când aud sunetul dorit eliminat. Dă din picioruşe şi o las pe jos ţinând-o bine de subraţe cât ea păşeşte puţin şi chicoteşte mai dulce decât un clopoţel. Mă bucură asta atât de mult, felul în care râde..
Mi-ar plăcea să împart asta cu cineva..Ştiţi..ca o familie..adică un tată, un copil şi..o mămică.. Dar probabil asta nu o să se întâmple. Eu şi o fată? Prea ciudat. Nimeni nu m-ar alege. Adică eu trebuie să aleg, dar nimeni nu o să vrea să fie cu mine. Majoritatea sunt doar târfe care vor o noapte de sex şi apoi uită de tine până când dorinţa le apare iar.
Emma?
Nu prea ştiu..Pare de treaba însă...ceva nu e bine cu ea. Tocmai s-a aşezat acum 10 sau 15 minute lângă mine pentru că a văzut o fetiţă drăguţă? Fii serios, cine ar crede asta? Secolul XXI, nu sunt atât de prost. Sper să mă înşel şi ea să fie fata ce mi-ar sta alături. Totuşi..Doamne, sunt atât de necredincios..
____________
► Tocmai ce am verificat lista cu dedicaţii şi mai sunteţi 41 de persoane. Epic, dar nu cred că o să mai fie atât de multe capitole. Vă supăraţi dacă vă dedic din capitolele anterioare? :o33
CITEȘTI
Baby? | h.s. | ✔
Fanfiction[ book one ] '' - Harry, pentru numele bunului Domn, nu poţi adopta un copil. Nu poţi avea grijă de el. E o responsabilitate imensă. Nu ştii ce faci. '' Mă calcă pe nervi. Nu mă judecaţi greşit, ştiu că am 18 ani, dar cui îi pasa? Nu am put...