Douăzeci și patru

2.9K 189 9
                                    

Ei bine..da. Au trecut trei săptămâni. Îmi pare rău, nu am avut suficient timp să vă ţin la curent din cauză că...

Harry Styles nu mai e singur, yey, deschideţi cutiile de confetii, aduceţi tortul, sărbătoriţi pentru că da, însfârşit cineva mi-a pus capac. Şi sincer să fiu, sunt fericit că s-a întâmplat. După acele zile am început să ies cu Emma şi ghiciţi ce. A ieşit atât de bine încă am întrebat-o chiar a doua zi dacă ar vrea să-mi acorde şansa de a fi cu mine. Ştiţi ce mi-a spus?

» Normal că nu, urmează să le spui idiotule.

Da.. Păi, citez: '' Eşti aşa prostuţ, aştept asta din gimnaziu. Îţi dai seama cât timp a trecut? Sunt ca o puştoaică înnebunită după tine.''

Aşa că am luat asta ca un ''da'' şi..e deja luna decembrie, avem trei săptămâni şi jumătate de fericire împreună. De fapt..am întrebat-o chiar în ziua în care Hayley a făcut 7 luni. Frig pentru o relaţie, dar noi ne încălzim reciproc.

» Asta a sunat greşit şi foarte pervers..

Pentru că tu te gândeşti la lucruri perverse. Nu e vina mea. Mă refeream la iubire. Dar că a venit vorba şi de aşa ceva.. Răspunsul e nu, nu am avut momentul special în care să folosesc prezervativul ca să îmi ţin la distanţă urmaşii.

» Nu a fost şi nu ştiu dacă o să fie vreun moment. Prezervativul tău o să expire.

Spuneam că vreau să fie special şi plin de sentimente. Nu că nu ar fi fost până acum, dar îi dau şi ei timp pentru aşa ceva. M-am grăbit cu relaţia, nu o să mă grăbesc şi cu asta. Nu o să fac vreo greşeală.

Nu i-am cunoscut încă părinţii, Emma deja a fost la mama mea acasă, a vorbit cu ea şi chiar şi cu sora mea, Gemma, care din 'fericire' era în vizită. Nu mă înțelegeți greșit, îmi iubesc sora însă în momentele în care o tragea pe Emma la albumele cu poze și îi spunea povești amuzante, ridicole și stânjenitoare pentru mine, îmi venea sa o ambalez și să o trimit în Cuba. Dar a fost bine. Am făcut-o să tacă și Emma nu a văzut atât de multe poze pentru care m-aș fi ascuns în munți.

Am avut nopţi nedormite cu Hayley pentru că norocul a căzut din nou pe mine; îi iasă dinţii şi plânge mai rău că prima dată când am găsit-o. I-am luat zeci de jucării pentru aşa ceva, pe unele le rod chiar şi eu şi cred că mi-au ieşit câteva fire albe. Emma râde de mine când adorm uneori pe scaun şi eu doar mormăi morocănos. Desigur, ea a fost acolo şi m-a ajutat cu Hayley. Pare că se înţeleg din ce în ce mai bine şi asta mă bucură pentru că îmi dă impresia de familie. Mă bucură faptul că ea ar putea avea o mamă, din nou una. Mai bună ca mine.

A început să ningă de câteva zile şi lui Hayley îi place. Dă cu mânuţele în geam şi  chiţăie când fulgii devin mai mari. Totuşi, prima dată când a atins zăpadă s-a speriat şi eu am râs răutăcios. Îmi amintesc şi acum expresia feţei ei; era confuză şi uimită şi nu ştia ce să facă. Până la urmă s-a obişnuit cu faptul că zăpada înseamnă rece şi că dacă o ţi mult în mână se transformă că prin magie în apă. I-am spus că zânele sunt de vină şi că ele au grijă de zăpadă. Atunci ea a început să o mângâie şi chiar a încercat să o cuprindă în braţe.

Ne-am şi bătut, sau cel puţin încercat, cu bulgări. Cel mai amuzant a fost când am fost să ne dăm cu sania. Nu vă puteţi închipuii cât  frumos sună chiţăitul sau râsul unui copil fericit. E magic. E... pur. E inocent şi fără pic de griji,  e perfect. I-a plăcut la nebunie. Şi nouă ne-a plăcut pentru că ea era fericită.

Aproape uitasem. Eu şi Emma am făcut câteva poze. Fața mea le strică aproape pe toate, ea spune că arăt adorabil şi mă contrazice de fiecare dată când mă insult. Am ales una în care totuşi, să par mai pământean.

_________

► Şi cum a spus Harry, poza în stânga. #Emrry yeey

Baby? | h.s. | ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum