Nu am mai băgat-o pe Emma în seamă de când m-am ridicat cu Hayley. Nici ea nu a mai vorbit şi credeam că a plecat.
» Sigur a plecat. Ai efectul ăsta asupra fetelor, ştii, să le faci să plece. Cred că foloseşti un parfum care le ţine la distanţă.
Haha, foarte amuzant conştiinţă. L-am văzut pe Zayn venit spre mine după sărutul lung şi spălacios cu Perrie. Ăştia doi sunt ca o maşina de spălat, doar că se spală reciproc, şi pe dinţi.
» Eww, eşti atât de scârbos! A sunat atât de greşit! Ăsta e un alt talent de a ţine fetele la distanţă.
Da, amuzant. Din nou. Şi poate e scârbos, dar e părerea mea. Când o să am cu cine să fac asta o să-mi schimb părerea. Şi dacă mă gândesc, priveliştea cu Perrie şi Zayn nu era atât de rea precum comentariile pe care mi le-a făcut domnul Pastă-De-Dinţi-Cu-Mentă când a ajuns.
- Wow, Harry! Fata aia ori vrea să îi fure lui Hayley din geantă ori vorbea cu tine.
- Au trecut 30 de minute. Pizza e a mea, latru la el ignorând replica
- Ai auzit? E o fată acolo. Cum poţi fii atât de antisocial? Tipele fug de tine, acum înţeleg de ce. Dă-ţi silinţa pentru o relaţie frate.
- Spune-mi Zayn, vrei să mă transform? îl privesc serios şi el zâmbeşte tămp
- Idiot nivelul 2?
- Într-o bâtă de baseball ca să te bat până ţi se face sângele suc de mere, să te bag în sticluţă şi să te dau la Heyley.
- Deci o sa ajung în ea. Dacă ştii ce zic, mă coteşte cu o privire perversă şi îmi vine să-l lansez într-un copac
- Uite cine e pedofil acum. Să nu ajungă altceva în tine frate. Crede-mă, pot îndesa multe chestii în găurile ce le ai. Toate.
- Ce tentative de gay ai.
Emma râde cu poftă, dar nu găsesc momentul amuzant acum. Zayn se aruncă lângă ea şi deja presimt că o să meargă totul prost.
- Deci. Cum tot eşti aici şi cum nu o să-l las pe Harry să te rateze, ce-ar fi să vi cu noi acasă?
Ce? Jur, o să-l bat. O să-l fac piñata!
CITEȘTI
Baby? | h.s. | ✔
Fanfiction[ book one ] '' - Harry, pentru numele bunului Domn, nu poţi adopta un copil. Nu poţi avea grijă de el. E o responsabilitate imensă. Nu ştii ce faci. '' Mă calcă pe nervi. Nu mă judecaţi greşit, ştiu că am 18 ani, dar cui îi pasa? Nu am put...