Cinci

4K 255 19
                                    

Încui uşa după ce intru şi primul lucru care îl fac imediat ce mă aşez cu coşul pe canapea e să iau bucata de hârtie de lângă trupul fetiţei.

'' 17 aprilie, Hayley

Te rog ai grijă de ea, sunt atât de bolnavă, nu mai am pe nimeni. Toţi m-au părăsit, înţelegi? Toţi. Nu o lăsa, te rog. Te-am văzut în parc de câte ori veneai. Ştiam că tu poţi să ai grijă de ea. Ştiu că o să fie în siguranţă cu tine.
Te rog creţule. ''

Oh, mă simt special. Chiar sunt creţ, nu?

» Normal că eşti Harry. Buclele din capul tău nu arată ca şi cum ai avea părul întins, Doamne. Încă puţin şi te transformi într-o blondă. Urăsc glumele cu blonde.

Şi Hayley pare a fi blondă. Bine, căciuliţa asta albă îi cam acoperă capul, dar se văd câteva şuviţe micuţe.

» Pe bune Harry? Îi acoperă capul? Ce poate face o căciulă? Se presupune că ai terminat liceul, idiotule.

Oricum...nu sunt sigur dar cred că are ochi albaştri. Are doar haine albe? Arată...ciudat. Trebuie să îi cumpăr mai multe. Colorate. Roz. Toate culorile. Şi nişte jucării. Probabil ar fi mai mari ca ea. Un ursuleţ gigantic şi o să o las în braţele lui, o să-i fac o poză şi o Doamne...o să avem un album. O să facem o mulţime de poze. Ca o familie. O să fie genial. 

O să ieşim în parc, o să le-o arăt băieţilor, o să ne uitam la desene împreună. Atât de draguţ! De abia aştept să crească puţin şi să o învăţ să meargă..să-mi spună numele..

Harry..tătic la 18 ani. Şi nici măcar nu e sânge din sângele meu. Dar e a mea.

Baby? | h.s. | ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum