Șaptesprezece

3.2K 210 3
                                    

Luciul ei are gust de căpşuni. Sunt surprins, dar nu mă retrag. Forţează intrarea gurii mele cu limba sa şi nu ştiu dacă să o fac sau nu.

» Haide! Nu ai nimic de pierdut!

Aleg totuşi să o las şi să-i accept oferta, dar nu pentru că incredibila conştiinţă mi-a spus. Poate..chiar nu am nimic de pierdut şi poate ea nu e cine cred eu că e. Sărutul ăsta franţuzesc devine din ce în ce mai interesant. Limbile noastre dansează şi pot spune că îmi place. A trecut ceva timp..

În momentul în care îmi apucă tricoul şi mă trage peste ea, Zayn se loveşte de uşă în încercarea de a intra înapoi în cameră. Asta nu merge. Îmi ridic imediat capul şi-l privesc. Emma oftează uşor şi pot citii pe faţa lui Zayn cum înjură.

- Vina mea, ştiu. Îmi pare rău. O să plec.

Înainte ca el să termine ce are de zis îmi dreg glasul şi mă ridic de pe Emma. Nu pare prea fericită, dar sunt destul de civilizat încât să nu-l ascult pe Zayn, care doar încearcă să mă bage într-o relaţie, şi să mă aşez înapoi la locul meu. Emma se ridică şi ea şi îşi aşează maieul. Îi face semn lui Zayn şi el vine leneş până la canapea, aruncându-se pe ea de parcă nu ar fi al lui. Chiar dacă nu este.

- Uşor Dennis, nu eşti la parcul de distracţii.

- Eu aşa mă simt, zâmbeşte jucăuş şi mă uit la el serios

Îmi pun cotul pe marginea canapelei şi îmi las privirea în jos plictisit. Cuplul din film termină o partidă de sex ce evident nu a fost filmată aşa că aleg să mă joc cu piciorul pe covoraşul pufos. Dacă ar fi apărut, ar fi fost film porno şi ştiu că nenorocitul se uită şi la aşa ceva. Toţi ne-am uitat măcar o dată.

După atâta linişte, Zayn îşi deschide gura în speranţa că va spune ceva inteligent,  dar nu. De ce tot aştept momentul ăsta? Oricum nu se va întâmpla.

- Serios. Pot să merg înapoi la Hayley şi tu..voi..puteţi termina treaba. Jur că nu o să vă întrerup.

- Nu a fost cine ştie ce, spun leneş şi imediat îi simt palma lui Zayn lovindu-se de ceafa mea. Hei! Pentru ce a  fost?! mă răstesc la el şi deja mă omoară cu privirea

- Ai trecut direct la nivelul 5!

- Din ce?

- Idiotule!

Mârâie nervos şi Emma se ridică. Ow.. E vina mea, nu?

 _________

►Iartă-mă @Blondiixgirl! Am uitat de dedicaţie! Sunt o idioată, ce rahat! Chiar îmi pare rău. Omg, mă simt aşa rău...

Baby? | h.s. | ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum