Cred că e ora 3 noaptea.. 3 şi jumătate?.. Nu-mi pot deschide ochii şi Hayley plânge groaznic. Una din mânuţele ei mă loveşte când încerc să o iau în braţe pe întuneric. Aproape mă împiedic de pătura ce a căzut pe jos, dar am grijă să mă bag în scaun şi să sfârşesc cu capul în perete în încercarea de a aprinde becul. Pot să jur că Hayley s-a oprit din plâns doar pentru că eu am înjurat într-un mod..nu foarte politicos.
» Când înjuri nu poţi fi politicos Harry.
De fapt pot. O fac subtil, mulţumesc conştiinţă. Văd că măcar tu eşti trează acum în timp ce eu mă mişc ca un muribund până la bucătărie. Îi e foame, nu? Adică evident, Tom se plângea mereu când Lux se trezea în toiul nopţii şi nu putea să doarmă. Doar ca să ştiţi, Tom e un prieten bun de familie, are o fetiţă şi o soţie foarte drăguţe; de acolo am învăţat cum să mă port cu copiii.
Oricum..am încercat să-i fac laptele praf cât mai repede pentru că părea că plânge din ce în ce mai tare şi capul meu se unfla. Abia i-am turnat laptele în sticluţă şi aproape uitasem că trebuia să-l şi verific. Când am lăsat doi stropi pe încheietura mea mi-am dat seama că era prea cald. Rahat! Am dus-o pe Hayley în cameră după ce am băgat sticluţa în frigider. Ştiu, idiot, dar nu o să aştept până se răceşte într-un bol cu apă.
- Te rog baby, opreşte-te, m-am rugat de ea cât o legănam. Mă doare capul, nu am chef să-ţi cânt, te rog..
Mă plimb cu ea prin cameră şi în câteva minute verific sticluţa. Mă bucur că s-a răcit suficient încât să îi pot da şi mă trântesc în pat cu ea. Îi dau să mănânce şi pare că a stat flamândă zile întregi. Adorm până să termine tot laptele şi nu e de ajuns că dimineaţă Zayn îmi rupe uşa de la cât bate în ea. Capul mă doare groaznic şi mă ridic repede înainte să o trezească şi pe Hayley.
-La dracu frate! Termină! mă răstesc la el şi râde
- Ce e? N-ai dormit? Arăţi ca o pisică plouată.
- Evident că nu. Crezi că sunt obişnuit să fiu tătic? Nu-i uşor omule.
- Ce Harry?
E confuz..la naiba..acum trebuie să-i spun.
CITEȘTI
Baby? | h.s. | ✔
Fanfiction[ book one ] '' - Harry, pentru numele bunului Domn, nu poţi adopta un copil. Nu poţi avea grijă de el. E o responsabilitate imensă. Nu ştii ce faci. '' Mă calcă pe nervi. Nu mă judecaţi greşit, ştiu că am 18 ani, dar cui îi pasa? Nu am put...