- Înainte să o bagi în cada asta mică, trebuie să te asiguri că ai lângă tine tot ce ai nevoie: prosop, halat, pampers, ulei de masaj, sampon şi burete. Umpli cada cu apă doar până la jumătate şi potriveşti temperatura ei. Trebuie să o bagi mai întâi cu picioruşele şi funduleţul în apă, iar apoi o stropeşti uşor cu puţină apă pe piept şi pe cap. Este important să îi acorzi suficient timp să se acomodeze cu temperatura apei, altfel s-ar putea speria.
Mama îmi explică exact cum trebuie să îi fac baie în timp ce îmi arata. Hayley mă priveşte tot timpul ca de obicei, dar se agită puţin când o bagă în apă. În rest e cuminte şi zâmbeşte când o fac şi eu. Însă când mama o scoate şi o pune pe prosop pentru a o şterge, ea îl tot prinde cu mânuţele şi nu îi dă uşor drumul. Râde şi eu fac la fel. E amuzant cum îşi găseşte de joacă.
- Ţi-am adus toate hăinuţele şi lucrurile ce au rămas de la tine şi ţi-am cumpărat pampersuri şi lapte praf ca să nu mai mergi tu la magazin. Oricum ai fi pe lângă subiect.
- Apreciez încrederea, râd şi Hayley începe şi ea. Vezi? Mă iubeşte deja.
- Sunt încă foarte uimită că ai adoptat un copil..Te rog ai grijă Harry..
- O să am.
- Serios Harold. Nu e o jucarie. Trebuie să ai mare grijă de ea.
- Nu-mi mai spune aşa, m-am plâns şi ea mă ciufuleşte
Îmi arată cum să prepar laptele, cum să îi schimb pampersul şi cum să o îmbrac, cum să o ţin mai bine în braţe, chiar mi-a adus şi un marsupiu. Arăt foarte ciudat cu el, dar lui Hayley pare că îi place şi dă întruna din mâini şi din picioare.
Mama pleacă după ce îmi mai explică câteva chestii şi mă mai bate puţin la cap despre importanţa responsabilităţilor ce o am acum. Încerc să nu mă dau cu capul de perete şi să o aprob ca un băieţel cuminte ce mă crede.
- Dormi cu mine, nu?
O întreb pe Hayley după ce aprind televizorul şi ea se zbenguie fericită în marsupiu. Zâmbesc şi o sărut pe cap; chiţăie şi asta mă face fericit. Chiar îi place de mine? Cred că o să fie bine, o să mă descurc cu asta.
CITEȘTI
Baby? | h.s. | ✔
Fanfiction[ book one ] '' - Harry, pentru numele bunului Domn, nu poţi adopta un copil. Nu poţi avea grijă de el. E o responsabilitate imensă. Nu ştii ce faci. '' Mă calcă pe nervi. Nu mă judecaţi greşit, ştiu că am 18 ani, dar cui îi pasa? Nu am put...