Atmosfera e tensionată şi nimeni nu mai spune nimic. În curând o să iau foc şi ar fi bine să ardă şi ei. Mă privesc cu ură şi eu fac la fel. Deja nu îi suport. Nu să fie invitați la nuntă, asta e clar. Da. M-am gandit la așa ceva. Ce? Ar fi drăguț.
- Harry, te rog să pleci. Nu te vrem aici. Emma, urcă în cameră.
Mama ei îi ordonă şi vreau să îi sparg vază cu gerbere de cap. Asta nu o să meargă. Nu o să mă mai pot controla mult. O să fac aici ca artificile de Revelion, o să-i omor, ce naiba.
» Calmează-te Harry..
- Nu-mi poţi spune ce să fac Barbie, e o ţară liberă, trăim în democraţie. Nu ai cum să mă obligi. Ești doar o târâtură mică ce vrea ca totul să fie perfect, urăs asta, mârâi şi Emma mă strânge de mână
- Dacă Harry pleacă, plec cu el! contraatacă, asta e fata mea
- Tocmai ţi-am spus să mergi în camera ta Emma, Paul devine nervos dar nu mă poate întrece
- O să mă mut la Harry! Vă urăsc! Nu pot să cred cum îmi distrugeţi viaţa!
- Emma..
Mama ei începe, dar ea nu o lasă să termine. O iubesc atât de mult, Doamne..
- Nu! Nu pot să cred ce îmi faceţi. Îl iubesc şi nu o să renunţ la el. O să mă mut. Nu aveţi ce să comentaţi, e decizia mea. Am luat deja o hotărâre.
Râd isteric în interiorul meu. Boo Ya rataţilor! Rămâne cu mine! O iubesc atât de mult. Din nou. O să spun asta până mi se usucă gura. Asta a fost cea mai bună victorie a mea. Fata rămâne cu mine şi balaurii mor. O să mergem acasă şi o să trăim împreună, fericiţi şi împliniţi cu Hayley, 3 căţei şi 10 peştişori, până la adânci bătrâneţi.
Te iubesc Emma.
__________
► So, this is the end. Vă iubesc pe toți, mulțumesc pentru că citiți asta, pentru comentarii și voturi; ne vedem pe 20 iunie când o să postez primul capitol din a doua carte. Am lăsat link-ul de la ea într-un comentariu mai jos.
Lots of love xx
CITEȘTI
Baby? | h.s. | ✔
Fanfiction[ book one ] '' - Harry, pentru numele bunului Domn, nu poţi adopta un copil. Nu poţi avea grijă de el. E o responsabilitate imensă. Nu ştii ce faci. '' Mă calcă pe nervi. Nu mă judecaţi greşit, ştiu că am 18 ani, dar cui îi pasa? Nu am put...