PERSPECTIVA LUI JUNHONG
Eram surprins sa vad ca ea intelesese ceea ce vorbeam , nu apuc sa zic ceva ca ea se indepartaza , iar dupa cativa pasi pica jos , se pare ca a lesinat . Ma grabesc sa o ridic de jos in timp ce Tao se uita indiferent .
-Ce stai acolo vino sa ma ajuti ! Strig eu la el
-De ce trebuie sa o ajut ? Ma intreaba el . Uneori ma gandesc ce am facut de am meritat un frate ca el .
-Tu nu poti sa te comporti frumos cu nici o fata ? Sa stii ca nu toate fetele sunt la fel ca aceea care si-a batut joc de tine ! Tip eu la el
Tao vine si o ia in brate si o duce la masina . Eu nu stiam ce sa fac sa o duc la spital ? In cele din urma o duc in apartamentul nostru stiind ca avea sa soseasca sora noastra care era medic la un spital din Seul . Ea ne anuntase ca avea sa vina in Franta in concediu alaturi de noul ei iubit care din cate am inteles era presedintele unei companii prestigioase din Coreea de Sud.
Am ajuns acasa si am dus-o in camera lui Tao .Am incercat sa ii opresc sangerarea ,dar nu am reusit norocul meu a fost ca a sosit repede HaeRi. I-am explicat ce s-a intamplat si a reusit sa ii trateze rana . Deodata aud un telefon sunand .Era telefonul fetei , l-am luat sa raspund si am iesit afara . La telefon se auzi o voce de barbat care intreba de Rose . Oare asa o chema pe fata ?Cand sa rapund dau de iubitul surori mele care parea ingrijorat ?
-Ai patit ceva ? Il intreb dar nu imi rapunde si incepe sa strige in telefon aceleasi vorbe le aud si eu in telefonul fetei ...raman surprins cu telefonul in mana si il intreb :
-Cine e Rose ?
-Sora mea ! Sunt ingrijorat nu imi raspunde la telefon ! Imi spune el agitat .
-Si unde e ea acum ? Il intreb .
-Ar trebui sa fie in apartamentul ei din Paris !
-Vino cu mine ! Il iau si il duc in camera unde se afla fata . La vederea ei acesta incepe sa intrebe ce cauta aici ,iar eu ii explic ce s-a intamplat in timp ce HaeRi incearca sa il calmeze .
Ma intreb ce coincidenta mare ca tocmai fata pe care am salvat-o era tocmai sora iubitului lui HaeRi .Ce mica e lumea asta ...
Am lasat-o in camera singura si ne-am strans toti in bucatarie
-Baieti de ce nu ati dus-o la spital ? Incepe HaeRi sa ne certe .
-Am vrut sa o ducem ,dar nu stiam nimic despre ea asa ca mai bine am adus-o acasa stiind ca vei veni tu . I-am raspuns eu .
-Of baietii astia ! Spune ea parca nemultumita de noi .
-Orice ar fii facut le multumesc mult pentru ca au ajutat-o ! Se pare ca ai niste frati foarte bine educati . Spune Seung Ho .
-Nu te lasa pacalit de ei sunt foarte smecheri ! Il atentioneaza HaeRi .
-Nonna !!! exclamam noi la unioson.
-Rose are nevoie de odihna asa ca va ramane aici in noaptea asta ,iar maine nu trebuie sa faca nimic ! Ii da HaeRi indicati lui Seungho
-Rose nu va fii de acord . O cunosc prea bine chiar daca e ranita se va duce la atelier sa isi termine treaba .
-Atunci va trebui sa fie supravegheata ! Asa ca care se ofera din voi doi ? Ne intreaba HaeRi privindu-ne insistent .
-As avea eu grija de ea ,dar din pacate trebuie sa merg la facultate .Rapund eu dezamagit , chiar mi-ar fi placut sa imi petrec putin timp cu ea si sa o cunosc.
-Atunci Tao tu te vei ocupa de ea ! Zice HaeRi hotarata .
-Dar ... . Incearca Tao sa protesteze .
CITEȘTI
Unexpected (partea I ) -In curs de editare
FanfikceNiciodata nu stii ce se va intampla maine . Nu stii niciodata ce planuri are destinul cu tine . E atat de incurcat incat nu stii la ce sa te mai astepti . Oare destinul ii va aduce impreuna in cele din urma pe Rose si Tao sau ii va duce pe drumuri d...