-Bun, acum ca ati facut cunostinta va puteti apuca de treaba ! ne zise directorul care pleaca din camera
-Dupa cum stiti eu voi decide ce o sa facem . Eu sunt designer si tocmai m-am intors din Paris si sper ca vom putea sa lucram impreuna si sa ne intelegem bine . Insa stiu ca eu sunt mai mica si va rog sa imi spuneti cum trebuie sa ma adresez voua ?
-Poti sa ne spui pe nume doar cativa ani sunt diferenta intre noi , imi zice SoRa .
-Sunt de acord ! zice Min Hyun .
-Pe mine trebuie sa ma respecti , imi zice Han Tae .
-De ce trebuie cand voi doi aveti aceeasi varsta ? intreaba HaNa.
-Pentru ca eu sunt imaginea acestei firme si trebuie sa fiu respectat .
-Si daca nu te respect ce o sa imi faci ?
-O sa ii spun directorului sa te dea afara !
-Chiar crezi ca o sa ma dea afara ?
-Da !
-Esti sigur ? Sa vedem cum sta treaba , crezi ca directorul va da afara un designer pentru care a venit personal sa ii faca oferta sa lucreze la aceasta firma pentru unu ca tine ? Care poate fii inlocuit usor ? Doar stii ca in Coreea sunt multi baieti frumosi care isi doresc sa fie model .
-Da , dar niciunul nu e ca mine !
-Ce arogant esti ! Vom vedea cat va tine atitudinea asta a ta . Acum nu mai sta si dute adu niste coli ca sa putem sa ne apucam de treaba .
-Dar..
-Nimic ! Cat timp eu voi munci si tu vei face la fel fara niciun comentariu ai inteles .? tip eu.
-Shh ... am inteles cat timp vei munci muncesc si eu , iar daca nu si eu voi face la fel .
-Ok acum dute !
Han Tae iese din camera ,iar eu ma apuc sa ma uit prin dosarul dat de director .
-Rose ?
-Da SoRa ?
-Vroiam sa te anunt ca azi avem prima intalnire cu cei cu care vom lucra .
-Cu care din ei ? Cei de la YG sau SM ?
-Cu toti si de aceea trebuie sa ne impartim in doua grupe .
-Bun deci tu vei fii cu HaNa , iar eu cu Min Hyun . Va las pe voi sa alegeti unde vreti sa mergeti .
-Eu cred ca noi ar trebui sa mergem la SM pentru ca am acolo un verisor si ne poate ajuta !spune Min Hyun .
-Da noi suntem de acord ! Chiar ne dorim sa mergem la YG suntem mari fane Big Bang si poate avem norocul sa ii vedem ! zice SoRa
-Nu doar ii veti vedea chiar veti vorbi si cu ei pentru ca ei sunt cei pentru care veti creea tinutele .
-Serios ? Abia astept ! Iar voi pe cine aveti ?
-Noi ? ... Aici scrie ca vom crea tinutele pentru Shinee si o noua formatie care a debutat curand si anume Exo .
-Am auzit ca sunt chiar draguti dar aveti mult de lucru ca ei sunt 12 si cu 5 de la Shinee va fii greu .
-Ne vom descurca ...a era sa uit ca voi mai aveti si fetele de la 2ne1 care de curand au semnat cu noi .
-M-am intors ! striga Han Tae care tocmai intra pe usa .
-Lasa-le acolo si pregatestete ca plecam !
-Unde ?
-Sa muncim ! Ce intrebare pfff ! Nu ai zis tu ca daca eu muncesc si tu vei face la fel ?
CITEȘTI
Unexpected (partea I ) -In curs de editare
FanfictionNiciodata nu stii ce se va intampla maine . Nu stii niciodata ce planuri are destinul cu tine . E atat de incurcat incat nu stii la ce sa te mai astepti . Oare destinul ii va aduce impreuna in cele din urma pe Rose si Tao sau ii va duce pe drumuri d...