Era atat de frumos . Puteam vedea orasul in toata splendoarea sa .Privelistea era magnifica . Niciodata nu am vazut un apus de soare mai frumos . Stateam in bratele lui Tao si admiram privelistea amandoi .Eram tacuti .
-Tao !? intrerup eu aceasta liniste .
-Da ?!
-Stii ceva ?
-Ce anume ?
-Iti multumesc ! si il sarut pe obraz .
-Pentru ce imi multumesti ?
-Pentru ca imi esti alaturi si ma faci fericita !
-Scumpa mea asta imi doresc eu cel mai mult sa fii fericita si sa zambesti asa cum o faci acum . Si tu stii ceva ?
-Ce sa stiu ?
-Eu te iubesc foarte mult !
-Si eu te iubesc mult !
M-a strans in brate si m-a sarutat pe frunte . Apoi pleaca de langa mine si se indreapta spre un copac din apropiere .
-Ce faci ?il intreb , dar nu imi raspunde ci scoate cheia din buzunar si incepe sa scrijeleasca scoarta copacului .Ma apropii de el si am vazut ca a scris initialele noastre pe copac .
-Tao de ce ai facut asta ? il intreb
-Sa nu uitam niciodata ca noi doi ne iubim si ca aici e locul nostru special !
-Cat de romantic esti ! Nu as fii crezut ca te vei gandi sa avem un loc doar al nostru .
-Iti place ?
-Da ! ii rapund dupa care imi pun bratele in jurul gatului sau si il sarut .
-Ce sarut dulce ! imi spune zambind .
-Ai vrea sa fie altfel ?
-Nu ,imi place asa cum e ! Ce zici , mergem sa ne plimbam ?
-Dar e aproape noaptea !
-Nu crezi ca e mai frumos noaptea?
-Nu stiu ! Nu m-am plimbat noaptea prin Seul !
-Vei afla cat de frumos e si iti promit ca iti va placea !
-Atunci sa mergem ! si il prind de mana .
-Dar inainte stai sa fac o poza la copac !
-De ce ?
-Ca sa imi aduc aminte mereu de acest loc .
PERSPECTIVA LUI AARON
Am plecat inainte ca lucrurile sa se complice .Stiu ca Kris e destul de impulsiv si ar fii putut iesi rau . La fel ca si Rose s-a simtit tradat . Eram cei mai buni prieteni ,dar nu i-am putut spune de ce am plecat si la fel ca restul crede ca din vina mea au murit parinti lui Rose . Si poate asa e . Nu am fost destul de curajos sa ii pot salva .Ma simt vinovat ,dar acum adevaratii vinovati vor plati !
Si totusi nu imi venea sa cred ca Rose nu ma mai iubeste . As zice ca e vina acelui individ care a aparut in viata ei cat timp am lipsit eu . Dar e vina mea ca nu mai iubeste , am facut-o sa sufere si am plecat fara nici o explicatie ,acum ma uraste si nu o condamn ,dar m-am intors sa ii demonstrez ca nu eu sunt vinovat .
Ceea ce am dscoperit ar soca-o ,dar mai bine sa afle decat sa traiasca in minciuna . O iubesc prea mult si de aceea trebuie sa ii spun adevarul , trebuie sa stie ca e in pericol .
Stateam pe terasa apartamentului , priveam apusul si ma gandeam ca niciodata nu am vazut apusul impreuna cu Rose , ar fii fost atat de frumos .
Aud soneria de la usa si ma duc sa deschid .Era Han Tae . Nu stiu ce patise , dar pe fata avea o vanataie .
CITEȘTI
Unexpected (partea I ) -In curs de editare
ФанфикNiciodata nu stii ce se va intampla maine . Nu stii niciodata ce planuri are destinul cu tine . E atat de incurcat incat nu stii la ce sa te mai astepti . Oare destinul ii va aduce impreuna in cele din urma pe Rose si Tao sau ii va duce pe drumuri d...