PERSPECTIVA LUI AARON
Am ajuns prea tarziu. Kang Min Joon a gasit-o pe Rose si i-a spus adevarul . Nu am avut timp sa reactionam .Intr-o fractiune dr secunda acesta a tras doua gloante unul a nimerit-o pe Rose in spate , iar al doilea i-a strapuns abdomenul facandu-l sa pice peste masa din sticla pe care se aflau bauturile . Rose si Tao se aflau amandoi intr-o balta de sange , amandoi aveau ochii deschisi si se priveau . Ma gandeam ca vor fii bine , speram din tot sufletul ca ei sa fie bine .
-In sfarsit razbunare !!! tipa Kang Min Joon .
Eram furios . Ma indrept spre Kang Min Joon . El indreapta arma catre mine .
-Acum trebuie sa platesti si tu ! Din cauza ta am sa ajung la inchisoare ! Daca nu ai fii fost tu totul ar fii fost perfect !
Era hotarat sa traga ,dar pe la spatele lui se strecurase unul din bodyguarzi prezenti la petrecere si reusise sa il imobilizeze . In cateva minute sosise si politia ,dar si salvarea pentru cei doi .
Am plecat spre spital impreuna cu SeungHo si Kris . Acolo am aflat ca ambi se aflau in sala de operatii . Asteptam ingrijorati vesti de la doctori ,dar nimic . Au trecut 3 ore de cand se aflau in sala de operatii . In sfarsit a iesitun medic :
-Domnule doctor !?
-Avem nevoie de un donator de maduva pentru fata . E vreo ruda ? Sau oricine vrea sa doneze ! Are nevoie de un transplant cat mai repede posibil !
-Vreau eu ! zice SeungHo
-Si eu ! ma ofer eu.
-Trebuie sa va facem testul de compatibilitate ! Veniti cu mine !
Am mers sa facem testul . Au trecut alte ore agonizante . Imi doream sa o pot salva pe Rose . Operatia lui Tao a decurs bine ,iar acum se afla inca sub anestezie . Sosise si doctorul cu rezultatele .
-Doctore putem face transplantul ?
-Din pacate niciunul nu sunteti compatibil cu pacienta !
-Poftim ?! tip eu .
-Sunteti siguri ca nu mai are vreo ruda ? Asta ar fii singura sansa ca sa putem face transplantul !
-Si ce se va intampla cu Rose daca nu va face transplantul ?
-Va ramane paralizata ! Inca nu stim sigur daca paralizia va fii totala sau partiala !
-Nu va faceti griji ! Vom mai cauta donatori perntru Rose ! ne spune o doctorita care tocmai venise .
-HaeRi ! spune SeungHo luand-o in brate .
-Va fii bine ! Vom gasi donator ! zice ea .
-Domnisoara doctor , fratele dumneavoastra s-a trezit ! striga o asistenta .
-Tao s-a trezit ? intreaba Kris .
Am mers cu toti catre salonul lui Tao unde a intrat doar HaeRi si Kris . Dupa cateva minute iese Kris foarte trist .
-Ce s-a intamplat ? intreaba SeungHo .
-Tao nu isi mai aminteste nimic !
-Ce ? spunem amandoi socati .
-Se pare ca lovitura a fost mai puternica de cat am crezut ! spune HaeRi . Nici macar de mine nu isi aminteste ! si incepe sa planga .
-HaeRi ! incearca SeungHo sa o calmeze .
-Dar cu Rose ce se va intampla ? intreb eu .
Nimeni nu raspundea . Niciunul nu stiam ce se va intampla cu cei doi .
CITEȘTI
Unexpected (partea I ) -In curs de editare
FanfictionNiciodata nu stii ce se va intampla maine . Nu stii niciodata ce planuri are destinul cu tine . E atat de incurcat incat nu stii la ce sa te mai astepti . Oare destinul ii va aduce impreuna in cele din urma pe Rose si Tao sau ii va duce pe drumuri d...