Am ajuns in locul de unde s-a auzit zgomotul si l-am vazut pe Kris care se afla pe podea incercand sa se ridice . Ma apropii de el sa il ajut si atunci observ o zgarietura pe fata lui . Oare ce se intamplase ?
-Kris esti bine ? il intreb in timp ce il ajutam sa se ridice de pe jos . Ce s-a intamplat ?
-Sunt bine ! imi zice suparat Kris .
-Si zgarietura de pe fata ?
-M-am intalnit cu o felina doar . Si a inceput sa rada .
-De ce razi ?
-Cat de prost am putut sa fiu ! Cum nu mi-am dat seama .
-Ce anume ?
-Ca nu ma mai iubeste !
-Cine ?
-Rose !
Ma uitam la el si nu il intelegeam cum putea sa zambeasca ?
-Si de asta esti fericit ?
-Da ...stii ma gandeam ...imi parea rau ca am parasit-o si am vrut sa ma impac cu ea ca ma simteam vinovat ca am plecat in cel mai greu moment din viata ei . Stiu ca am fost un nemernic dar nu mai puteam sa o mint ca o iubesc . Pot sa te intreb ceva ?
-Ce?
-Ce relatie aveti voi doi ?
-De ce ma intrebi ?
-Pai sunt curios sa stiu daca tu esti aceea persoana de care s-a indragostit . As fii mai linistit daca ai fii tu .
-Tu vorbesti serios ? Chiar nu te inteleg !
-Da !. Si sa stii ca mi-am dat seama ca Rose era fata de care mi-ai povestit .
-Eu nu stiu sa iti fii povestit de ea .
-Pentru ca mi-ai spus cand te-ai imbatat dupa concertul din Busan ! Erai atat de turmentat incat nu mai tii minte ca mi-ai spus . Si stiu ca inca o mai iubesti !
-Pai ...Kris ...eu ...
-Nu te mai balbai si dute caut-o ca se pare ca am cam suparat-o si acum e momentul tau sa te apropii de ea .
-Ma duc sa o caut iti multumesc Kris !
-Dute ...si nu uita ca daca o vei rani vei avea necazuri cu mine , nu vreau ca sa o mai raneasca nimeni ea nu merita asta destul am fost eu fraier si i-am provocat suferinta .
- Nu o sa uit si o sa am grija de ea .
Am plecat sa o caut . Ma gandeam la tot ce mi-a spus Kris , ma simt m-ai usurat ca el nu mai simte nimic pentru ea si oare e adevarat ca ea s-a indragostit de altcineva ? Sunt eu aceea persoana ? Sau e doar un vis ?
PERSPECTIVA LUI ROSE
-Ce s-a intamplat Han Tae ?
-Avem niste probleme cu cei de la Shinee !
-Iar face Taemin fite si mofturi ?
-Da !...ia stai de unde stii ca el e ? ... ca eu nu ti-am spus .
-Asa facea si cand era mic.
-De unde stii asta ?
-Il cunosc !
-Dar tu de unde stii atatia artisti ? Ba pe Krystal pe Tao si Kris iar acum Taemin cine urmeaza ?
-Se pare ca tu nu stii cine sunt eu .
-Poftim ?
-Iti spun mai tarziu ca am ajuns .Inca de pe hol il puteam auzi pe Taemin cum il critica pe bietul Min Hyun .Eram chiar in spatele lor si ascultam conversatia lor .
CITEȘTI
Unexpected (partea I ) -In curs de editare
Hayran KurguNiciodata nu stii ce se va intampla maine . Nu stii niciodata ce planuri are destinul cu tine . E atat de incurcat incat nu stii la ce sa te mai astepti . Oare destinul ii va aduce impreuna in cele din urma pe Rose si Tao sau ii va duce pe drumuri d...