Mergeam incet inca aveam speranta ca ea va veni sa ma stranga in brate si sa imi spuna ca ma iubeste si ca asta a fost o gluma exact cum se intampla in filme , dar din pacate asta e realitatea cruda si neiertatoare iar un visator ca mine nu poate accepta usor adevarul . In viata reala doua persoane nu se indragostesc la prima vedere ca in orice filme iar iubirea nu dureaza vesnic . Stiam ca sunt un prost ca ma gandesc ca iubirea adevarata exista si cred asta , dar nu am gasit persoana care sa merite iubirea mea desi inima mea imi joaca feste . M-am hotarat sa imi urmez visul si sa las iubirea sa vina la mine fara sa o caut eu . Imi intorc privirea sa vad daca Rose a plecat dar Rose era inca acolo statea cu spatele la mine si nu se misca de loc . Ma intreb ce patise ? Am vrut sa ma duc la ea , dar nu indrazneam sa ma apropii mai mult eram la cativa pasi in spatele ei si o puteam auzi cum plange . Imi fac curaj si ma duc mai aproape ...ii pun mana pe umar si raman surprins cum Rose se intoarce la mine lundu-ma in brate .
-Imi pare rau !
-Linistestete Rose nu mai plange !
-Imi pare rau ...tu meriti ceva mai bun decat mine ....
-Dar Rose ... nu apuc sa termin fraza ca Rose se indeparta fugind de mine . chiar nu stiam de ce se comporta asa . Intrebarile mele vor ramane fara raspuns . Imi iau telefonul si imi rezerv un bilet de avion catre China aveam de gand sa ma intorc acasa .
PERPECTIVA LUI ROSE
Chiar imi parea rau ca nu pot sa ii impartasesc sentimentele lui Tao , dar din cauza acelui nemernic care m-a parasit mie frica sa mai iubesc ca sa nu fiu din nou ranita .Tao... chiar daca m-am indragostit de el mie frica sa recunosc asta , mie frica ca ar putea fii ca si Kris fostul meu iubit .
Dupa o noapte nedormita in care framantarile sufletesti nu mi-au dat pace am reusit sa ma trezesec si sa merg la atelier .
-Draga ce ai patit ? ma intreaba ingrijorat J.P
Adevarul e ca arat ingozitor cu niste cearcane pe fata cum nu am avut nici macar dupa moartea parintilor mei , i-am raspuns lui J.P ca sunt bine incercand sa afisez un zambet fals .Dar nu eram deloc bine , din pacate .
-Draga nu esti deloc bine uitate la tine in ce fel arati se vede ca suferi !
-Dar nu am pentru ce sa sufar ! ii zic eu cu acelasi zambet fals.
-Draga doar stii ca eu te cunosc mai bine ca oricine !
Stiam asta si mai stiam ca pana la urma J.P isi va da seama si chiar daca nu s-ar fii prins eu nu eram in stare sa imi opresc lacrimile care m-au tradat si in momentul asta . M-am dus si l-am luat in brate pe J.P .
-Gata draga mea nu plange ! ... Uita-l pe acel nemernic care ti-a frant inima .
-De data asta cred ca eu sunt vinovata ca nu i-am acordat nici o sansa !
-De ce ?
-Mie frica sa nu sufar !
-Si atunci de ce suferi acum ? Nu crezi ca ar fii fost mai bine sa ii spui ce simti ?
-Nu stiu ce sa fac !
-Dute repede si spunei ce simti ca sa putei fii fericiti amandoi !
-Ma duc ! multumesc pentru sfat si pentru ca imi esti mereu alaturi !
Am plecat grabita spre apartamentul lui Tao , dar din pacate nu il gasesc decat pe Junhong.
-Rose ce surpriza ! Hai intra tocmai ce a sosit si fratele tau !
-SeungHo e aici ?
-Da !
Am intrat inauntru unde era si SeungHo cu HaeRi ,dar nici urma de Tao .
CITEȘTI
Unexpected (partea I ) -In curs de editare
FanfictionNiciodata nu stii ce se va intampla maine . Nu stii niciodata ce planuri are destinul cu tine . E atat de incurcat incat nu stii la ce sa te mai astepti . Oare destinul ii va aduce impreuna in cele din urma pe Rose si Tao sau ii va duce pe drumuri d...