Am fost trezita imediat de sunetul motorului . Am privit confuza in jur , masina se misca , nu mai era in fata biserici . Nu intelegeam ce se petrece si am inceput sa tip la soferul masinii.
-Ce se intampla ? Unde ma duci ? soferul nu imi raspundea si isi vedea in continuare de drum fara sa bage in seama tipetele mele isterice. Intr-un final masina s-a oprit si soferul acesteia a coborat deschizandu-mi si mie usa . Eu cobor repede din masina .
-Unde naiba sunt ? intreb eu ,iar soferul tot nu raspundea .
-Raspunde-mi odata de ce m-ai adus aici ? Raspunde si nu mai sta cu spatele la mine ! ma enervasem si eram pregatita sa merg sa ii dau o palma ,dar ma opresc uimita sa vad cine era soferul .
-Kris !? Dar....ce..
-Hai vino !
-Unde ?
-Nu mai pune atatea intrebari si vino !
-Nu ma misc de aici pana nu imi explici ce naiba caut eu aici !
-Nu am timp de explicatii !
-Atunci nu vin !
-Ba vii !
-Ba nu !
-Nu ai de ales !
Nici nu apuc sa mai zic ceva ca Kris vine si ma ridica pe umarul lui . Ma intreb ce l-a apucat .
-Kris idiotule lasa-ma jos !
-Mai taci Rose ca imi spargi timpanul !
-Nu tac pana nu imi zici de ce mai rapit de la propria mea nunta !
-Nu din vina mea se intampla toate astea ! Si nici nu te rapesc !
-Dar din vina cui ?
-A viitorului tau sot !
-Aaron ?
-Se pare ca nici el nu vrea sa se casatoreasca cu o idioata ca tine !
-Inceteaza nu e nimic de ras ! Aaron se va casatori cu mine !
-Facem pariu ca nu ?
-De unde stii ?
-Citeste asta pana ajungem ! si imi da o scrisoare pe care incep sa o citesc .
"Draga mea , Rose
cand vei citi aceasta scrisoare probabil eu voi fii deja inrolat in armata . Stiu ca esti nervoasa si confuza si probabil ii dai dureri de cap lui Kris ,dar nu e vina lui ! Eu am planuit toate astea pentru ca tu sa fii fericita ...
-Fericita , pe naiba !
...stiu ca esti incapatinata si orgolioasa , dar lasa astea de o parte in acest moment si asculta-ma ! Oricat ai crede ca vei fii fericita alaturi de mine , nu e adevarat ! Fericita cu adevarat vei fii doar langa un singur barbat si acela se afla in inima ta . Si cum te cunosc eu probabil in acest moment plangi ...dar te rog sa te opresti , azi trebuie sa imi promiti ca vei fii fericita ,asta imi doresc eu ! ...Poate te intrebi de ce fac toate astea ? ...Raspunsul e simplu : pentru ca te iubesc ...ca pe o sora , ....o sora cam idioata si incapatinata pot spune , dar pe care o iubesc mult si vreau sa o vad fericita . Asa ca zambeste asta e ziua cea mai feticita din viata ta !
Nu observasem cand Kris ma lasase jos , eu continuam sa plang ...m-a emotionat scrisoarea lui Aaron si nu puteam crede ca a plecat in armata . El ma ruga sa fiu fericita, dar cum sa fiu cand ma gandesc ca am ramas singura fara el si fara Tao .
-Ia asta ! cineva imi intinsese o batista pe care i iau sa imi sterg lacrimile , probabil ca machiajul meu era intins pe toata fata .
-Nu iti fa griji , esti foarte frumoasa ,iar machiajul e intact ! parca imi citise gandurile , imi ridic privirea si raman chiar socata sa il vad pe Tao in fata mea .
CITEȘTI
Unexpected (partea I ) -In curs de editare
FanfictionNiciodata nu stii ce se va intampla maine . Nu stii niciodata ce planuri are destinul cu tine . E atat de incurcat incat nu stii la ce sa te mai astepti . Oare destinul ii va aduce impreuna in cele din urma pe Rose si Tao sau ii va duce pe drumuri d...