Era fratele meu insotit de iubita lui HaeRi . Stiam ca e in Paris , dar nu m-am intalnit cu el pentru ca am vrut sa aiba si el cat mai mult timp sa il petreaca cu HaeRi eu nu sunt o persoana egoista sa il tin doar langa mine , chiar sunt fericita ca a gasit-o pe HaeRi si sper sa vada si el ca ea e persoana potrivita .
-SeungHo ! Am strigat eu bucuroasa .
-Sunt suparat pe tine ! Imi zice el venind spre mine .
-De ce ? Intreb eu speriata .
-Cum ai putut sa nu ma suni ? Stii cat am fost de ingrijorta ca nu m-ai sunat ?
-Buna HaeRi ! Arati superb ! O complimentez eu schimband subiectul .
-Multumesc si tu arati minunat ! Nu am dreptate baieti ? Intreaba ea , iar in acel moment isi fac aparitia Junhong si Tao . Eram surprinsa sa ii vad si pe ei la petrecere .
-Arati superb ! Imi zpune Junghong sarutandu-mi mana .
-Multumesc ! Raspund eu rosind in obraji .
Il priveam pe Tao . Asteptam sa imi zica si el ceva , insa nu zicea nimic ci doar ma privea insistent , ma simteam intimidata de el si in acelasi timp trista , dar oare de ce ? Nu intelegeam de ce imi pasa daca ii place sau nu cum arat . In fond el nu e decat rautacios, lipsit de sentimente .
-Ce mult imi place melodia asta (Greta Salome & Jonsi - Never Forget ) ! HaeRi imi acorzi acest dans ? Spune Seungho
-Da ! Raspunde HaeRi prinzandu-l pe Seungho de mana .
Cei doi au inceput sa danseze ma uitam la ei si ma gandeam ce fericit trebuie sa fie SeungHo . Imi doream si eu sa dansez m-am gandit sa-l intreb pe Junhong dar disparuse de langa noi si nu am ramas decat cu nesuferitul de Tao care spre surprinderea mea ma trage de mana pe ringul de dans .
-Hai sa dansam ! Spune el
-Dar nu stiu ! Il mint eu
-Nu conteaza te invat eu ! si ma trage mai aproape de el si am inceput sa dansam . El se apropie de urechea mea si imi sopteste
-Mincinoasa mica ! Eu zambesc si ma uit la el dupa care ii soptesc si eu
-Ce pot spune invat repede ! Raspund eu .
-Chiar asa ? Intreaba privindu-ma direct in ochii .
-Da ! Raspund eu .
-Vom vedea noi ce vei invata !
-Ce vrei sa zici ? Fara sa imi raspunda Tao ma lasa singura norocul meu a fost ca melodia deja se terminase astfel m-as fii simtit stanjenita . Eram curioasa sa aflu ce vroia Tao sa spuna si m-am dus dupa el insa il pierdusem printe invitati de la petrecere . Ma intrebam ce e in neregula cu baiatul asta ? De ce ma deruteaza asa ? Ba e bun ba e rautacios ce e in mintea lui oare ? Atatea ganduri aveam in minte ...off ! Ma duc pe terasa sa iau putin aer proaspat .
PERSPECTIVA LUI TAO
Stiu ca am fost nesimtit ca am lasat-o singura pe ringul de dans dar nu stiam daca mai puteam rezista langa ea ...era atat de frumoasa si sexy ...imi venea sa o sarut , sa o strang in brate ...Aishhh! ce e cu mine ? de ce ma gandesc la ea in felul asta ...inima praosta de ce te chinui ? oricum ea nu simte nimic pentru mine ...nu a avut nici o reactie cand am sarutat-o ...fata asta ma innebuneste ...ar trebui sa ma indepartez de ea ca sa nu mai sufar iar ...
-De ce vorbesti singur ?
-Junhong ! m-ai speriat
-De parca as fii o fantoma ! Ia zii ce e cu tine ? Iar te-ai indragostit ?
-Nu stiu...
-Off ce ma fac cu tine blegule ? Nici macar nu stii ce sentimente ai ? Pff .
-Fata asta ...ma atrage intr-un mod neobisnuit as vrea sa stiu de ce ?
-Poate in sfarsit ti-ai gasit sufletul pereche !
-Cum sa fie ea daca nici macar nu are niciun sentiment fata de mine !
-De unde stii ?
-Ce ?...stai hyung unde pleci ? raspunde-mi ce vrei sa zici ?
-Blegule , de ce nu incerci sa aflii ce simte cu adevarat !!!
Junhong ma zapacise mai mult nu mai stiam ce sa fac . Imi trebuie neaparat niste aer proaspat . Ies pe terasa si acolo am vazut-o pe Rose care era pe marginea terasei si privea in directia turnului Eiffel . Am vrut sa ma intorc dar m-am gandit la ce a spus hyung acum era momentul perfect eram doar noi doi singuri. M-am apropiat de ea ,dar ea nu ma observa asa ca dintr-un impuls imi inconjor bratele in jurul taliei ei i imi pun capul pe umarul ei ii puteam simti parfumul , o aroma dulce la fel ca ea .
-Acum ce mai vrei ?
-Sa stau cu tine !
-Eu nu vreau , dispari !!! tipa la mine in timp ce imi indeparta bratele .
-De ce ?
-Voi pleca eu atunci !
-Stai ! si o prind de brate fara sa imi dau seama ca exact de bratul care era ranit am prins-o . Din ochii ei a iesit o lacrima pe care am incercat-o sa io sterg dar iar s-a indepartat de mine .
-Lasa-ma in pace !!! De ce vrei sa ma ranesti mereu ?
-Imi pare rau dar nu mi-am dat seama ca ti-am atins rana !
-Ranile corpului trec sa stii , dar ale sufletului nu !
-Stai !... nu pleca ! am inceput sa alerg dupa ea dar o pierdusem prin multimea de oameni ....ies afara stiind ca ea nu va mai sta la petrecere si am avut dreptate chiar in urma a iesit ea vrand sa plece . Eu m-am pus in fata ei blocandu-i calea .
-Stai ! trebuie sa iti spun ceva .
-Nu avem ce sa vorbim ! imi zice evitandu-ma
- Ba da ...stiu ca sunt un prost....dar asta din cauza ta ....ma auzi ? o vedeam cum se indeparta de mine . Rose !!! te rog asculta-ma !!! Rose ? mergea mai incet ca inainte dar tot nu privea in urma ...am inceput sa merg in spatele ei pana ea s-a oprit si s-a asezat pe o banca .
O priveam si nu stiam daca sa ma apropii sau nu ...imi era teama ca ar putea fugii asemenea porumbeilor din parc . Imi fac curaj si ma apropii de ea .
-Rose ?
Nu zicea nimic . M-am asezat in genunchi in fata ei i-am luat mainile intr-ale mele . Eram tacuti amandoi ....am simtit cum cateva lacrimi picau pe mainile mele .
-Rose ? Stii ceva ?
-............................
-Rose ...cred ca ....ca eu ..eu ..eu ....
-Ce vrei sa zici ?
-Eu...eu TE IUBESC ! m-am indragostit de tine ...stiu ca sunt prost ...dar nu imi pot controla inima ...
In momentul acela Rose se ridica si pleaca ,iar eu raman ca un prost tacut ...iar se intampla ...de ce mi se intampla mie toate astea ? de ce ma resping mereu ? . Ma uitam cum Rose pleca ....nu puteam suporta ideea ca ea nu ma iubesete asa ca ma ridic de jos si plec neputandu-mi controla lacrimile .
CITEȘTI
Unexpected (partea I ) -In curs de editare
FanfictionNiciodata nu stii ce se va intampla maine . Nu stii niciodata ce planuri are destinul cu tine . E atat de incurcat incat nu stii la ce sa te mai astepti . Oare destinul ii va aduce impreuna in cele din urma pe Rose si Tao sau ii va duce pe drumuri d...