XIV.

235 25 4
                                    

-Rose ,ce naiba faci ? tipa Aaron nervos .

-Incerc sa merg !

-Ti-am spus sa nu te ridici daca nu sunt eu langa tine ! ? Daca ai fii cazut si te-ai fii lovit ?

-Sunt bine , au trecut doua saptamani de la operatie ,pot sa merg si singura !

-Ti-am spus ca te voi ajuta eu ! Esti prea incapatinata !

-Si tu prea protector !

-Imi pare rau ! Dar mie frica sa nu patesti ceva !

-Si mie imi pare rau ! Stiu ca tii la mine ,iar eu iti dau numai dureri de cap !

-Nu conteaza Rose ! Hai sa ne pregatim de petrecere !

-Bine. Vrei sa ma ajuti sa merg in camera ?

Eu ma aflam sprijinita de mobila de bucatarie ,iar Aaron veni si ma prinse de talie si ma ajuta sa merg pana in camera mea ca sa ma pregatesc de petrecerea lui Eun Ji . Au trecut doua saptamani de cand am facut operatia si inca nu am aflat cine e misteriosul donator . Pe uni din prieteni i-am verificat sa vad daca au taietura pe spate ,dar nu aveau . Daca nu sunt ei atunci cine ar putea sa fie ? Aceasta intrebare ma chinuie de cateva zile .

-Rose esti gata ?

-Da , intra !

-Wow ,esti splendida Rose !

-Multumesc !

Si eu cred ca arat minunat . Imi luasem o rochie de nuanta albastru imperial ,cu dantela in partea superioara si satin in partea inferioara .Rochia imi ajungea pana la genunchi ,iar in picioare imi luasem o pereche de opincute negre cu funtita aurie , as fii optat pentru pantofi cu toc ,dar nu merg inca atat de bine si apoi nu aveam dispozitia necesara sa ii ascult morala lui Aaron .Stiu ca isi face griji pentru mine si ii multumesc pentru asta . Il iubesc mult ,dar ca pe un frate . Am ajuns la petrecere . Totul era superb decorat .

-Rose , Aaron ma bucur ca ati venit ! ne intampina Eun Ji .

-Aarati superb Eun Ji ! o complimenteaza Aaron .

-Voi doi aratati superb ! zice Eun Ji .

-Si logodnicul tau care e ? Inca nu ne-ai facut cunostinta cu el ! zic eu .

-Ma voi duce sa il caut ! Pana atunci distrati-va !

-Da asa o sa facem ! spune Aaron .

Era multa lume la petrecere , era si normal tatal ei avea multe cunoastinte si logodnicul ei  ,din cate am inteles de la Min Hyun , e o persoana cunoscuta , chiar si asa nu cred ca eu il stiu , nu prea ma intereseaza lumea business-ului .

-Rose , vrei sa dansam ?

-Pai ....

-Nu iti face griji ca o sa ma calci ! si incepu sa rada .

-Sa stii ca dansez destul de bine !

-Serios ? Demonstreaza-mi ! si imi intinde mana pe care o apuc si mergem amandoi pe ringul de dans . Melodia era una din preferatele mele , iar Aaron dansa foarte bine . Eu ma simteam chiar fericita ca pot din nou sa imi folosesc picioarele daca acum in locul lui Aaron era Tao fericirea mea era completa . Purtati de dans nu am observat cand am dat peste alta ppereche .

-Scuzati-ma ! zic eu .

-Rose ?

-Chanyeol ? Yo Ra ?

-Ce faci aici ? ma intreaba Chanyeol .

-Am venit  la petrecere ! Si voi o cunoasteti pe Eun Ji ?

-Tu o stii pe Eun Ji ? ma intreaba Chanyeol .

-Da ! As putea spune ca suntem prietene !

-Rose ce cauti aici ?

-Kris si tu ai venit la petrecere ? zic eu zambind .

-De ce esti fericita ? ma intreaba Kris .

-De ce sa nu fiu ? E petrecerea de logodna a lui Eun Ji !

-Esti o idioata ! spune Kris nervos .

-De ce ?  intreb eu nedumerita , dar se aude vocea domnului Lee care ne cere sa fim atenti .

-Stimati invitati ! Va multumesc ca sunteti alaturi de noi in aceasta minunata seara si as vrea sa toastam in cinstea celor doi indragostiti pe care ii invit alaturi de mine ! Eun Ji , Tao veniti aici ! Pentru fericirea lor ! si toti ridicara paharele cu sampanie , numai al meu pica jos. Acum primeam rapunsul , sunt chiar o idioata simt cum lacrimile imi inunda ochii . Nu imi venea sa cred ! Logodnicul lui Eun Ji era tocmai Tao ! Simt cum inima mea se sparge in mii de bucatele !

-Rose , hai sa mergem ! imi zice Aaron care ma  scoate afara de la petrecere . Am ajuns afara si am dat frau liber lacrimilor .

-Gata Rose , linistestete ! incerca Aaron sa ma linisteasca luandu-ma in brate .

-E numai vina mea Aaron ! L-am pierdut !

-Normal ca tu esti de vina ! tipa Kris care venise si el afara .

-Las-o Kris ! Nu vezi ca sufera ! spune Aaron .

-Ea sufera ? Dar la Tao nu va ganditi ? El nu va suferi cand ii va reveni memoria ? Ai fost egoista Rose ! Din cauza ta Tao trebuie sa se casatoreasca cu cea pe care o uraste cel mai mult ! Cea care l-a facut sa sufere pana te-a gasit pe tine !

-Eun Ji ? ...dar se iubesc ...chiar daca eu sufar Tao va fii fericit ...

-Fericit ? Huh? Cu vrajitoarea aia ?

-Gata Kris , inceteaza ! zice Aaron .

-Nu te baga ! Rose trebuie sa stie cat de mult a gresit ! Ea nu e o victima din vina ei se intampla astea !

-Nu mai fii asa nervos pe ea ! Crezi ca Rose nu sufera ? In fiecare zi am vazut-o cum plange din cauza lui , si eu nu suport asta !

-Incetati ! tip eu si fug de langa ei . Norocul meu ca trecea un taxi pe care l-am oprit si am urcat in el nebagand in seama strigatele celor doi. Simteam nevoia sa fiu singura asa ca am mers in locul unde am fost cu Tao , acel loc plin cu amintiri .

Am ajuns  acolo si m-am asezat langa copacul pe care el inscriptionae initialele noastre . Imi aduceam aminte de tot ce mi-a zis , mi-a promis ca nu ma va uita ,dar a uitat . Si e doar vina mea !

-Stiam ca te gasesc aici ! se auzi o voce din spatele meu .

Unexpected (partea I ) -In curs de editare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum