Vocea se auzea din spatele meu . Ma ridic de langa copac si ma intorc sa vad cine e . Ma intrebam cine era ,de acest loc stiu doar eu si Tao cine ar putea sa mai stie ?
Se apropie de mine ,iar acum puteam sa il vad mai bine sau credeam ca il vad . Mi se parea ca e Tao , dar asta nu e posibil el nu isi mai aduce aminte de acest loc . Cred ca mintea imi joaca feste , inima la fel care incepe sa bata ca nebuna .
-Cred ca visez ! spun cu voce tare .
-Nu visezi !
-Poftim ?!
-Chiar eu sunt Rose !
-Nu ...tu nu esti real Tao e la petrecere , e logodnicul lui Eun Ji , zic eu plangand .
-Asta e cat se poate de real ! zice si se apropie de mine si ma saruta .Era atat de real chiar era Tao . As fii vrut sa raman pentru totdeauna in bratele sale ,dar s-a departat de mine .
-Tao ? eram confuza nu stiam ce se intampla .
-Rose...
-Ti-a revenit memoria ? Cand ? Cum ?
-Inceteaza cu intrebarile Rose ! M-ai dezamagit ! M-ai ranit ! Cum ai putut face asta ?
-Tao ...eu ...am crezut ....
-Ce ai crezut ? Ca te voi uita ? Rose nu te-am uitat si nu te voi uita !
-Dar ...au spus ca ti-ai pierdut memoria ...
-Cateva zile nu mi-am amintit nimic , dar stiam , simteam ca lipseste ceva din viata mea , dar nu realizam ce ! Toti evitau sa imi zica ! Dar am realizat ca lipseai tu ! Dar a fost prea tarziu ! Tu mai parasit ! Cum ai putut sa imi frangi inima !
-Tao , imi pare rau , dar ....
-Dar ce ? Eu am crezut ca mai parasit pentru Aaron ! Nici nu stii cat am suferit ! Mi-am mintit prieteni ca nu imi aduc aminte de nimic , din cauza ta !
-Aaron chiar imi pare rau ...
-Iti pare rau ? In tot acest timp eu am crezut cei mai rau despre tine , am crezut ca te-ai despartit de mine ca te-ai jucat cu sentimentele mele ! Nu am stiut ce s-a intamplat cu tine !
-Tao , iarta-ma !
-Sa te iert ? Rose m-ai ranit ! Tu nu ai avut incredere in mine ! Nici macar nu stii cum m-am simtit cand te-am vazut in parc ! Erai in scaun cu rotile , iar eu nu ti-am fost alaturi , ma simteam groaznic sa te vad asa !
-Nu e vina ta ! Nu trebuie sa te gandesti la asta ! Totul e din vina mea !
-Nu stii cat regret ca nu am putut sa te protejez , ca nu am putut sa iti fiu alaturi cand ai avut nevoie ! Si cel mai mult ma doare ca nu ai avut incredere in mine ! Ai avut mai multa incredere in Aaron decat in mine si asta m-a ranit !
-Tao...eu...chiar ...
-Stii Rose chiar daca m-ai ranit eu tot te iubesc !
-Si eu te iubesc mult Tao si iarta-ma stiu ca am gresit !
L-am strans in brate cat am putut de tare . Mi-a atat de dor de el , au trecut cateva saptamani si mie mi s-au parut o vesnicie . As vrea ca timpul sa se opreasca in loc sa raman doar eu cu Tao fara sa ne pese de nimic . Dar un gand nu imi da pace .
-Tao ce vei face cu Eun Ji ?
-Ma voi casatori cu ea !
-Ce bine ...stai ce ai spus ? si ma indepartez de el .
-Ma voi casatori cu ea , am zis !
-Dar de ce ? Cum poti face una cu asta ?
-Imi pare rau Rose te iubesc ,dar ma casatoresc cu ea !
CITEȘTI
Unexpected (partea I ) -In curs de editare
FanfictionNiciodata nu stii ce se va intampla maine . Nu stii niciodata ce planuri are destinul cu tine . E atat de incurcat incat nu stii la ce sa te mai astepti . Oare destinul ii va aduce impreuna in cele din urma pe Rose si Tao sau ii va duce pe drumuri d...