IX.

337 29 3
                                    

-Hey ai primit asta ! imi zice Tao tinand un trandafir alb in mana .

-De la cine e ? il intreb eu in timp ce imi dadea trandafirul insotit de un biletel .

-Nu stiu cred ca ai admiratori , si sincer imi pare rau de ei , si incepu sa zambeasca smechereste .

-De ce iti pare rau ?

-Pai tu ma iubesti pe mine si ei se chinuie degeaba sa te impresioneze cu florile tale preferate .

-Pai nu ma impresioneaza ,iar trandafiri albi nu mai sunt florile mele preferate ,ii zic eu trista .

-De ce ?

-Nu conteaza ....Desfac biletul si incep sa citesc ..

''Rose ,m-am intors !!!"' 

Am ramas blocata cand am vazut ce scrie , nu imi venea sa cred ca s-a intors . De ce trecutul intervine in fericirea mea ?

-Hey Rose ! Ce s-a intamplat ma intreaba Tao ingrijorat .

-Ah nimic , doar ma gandeam cine ar putea fii .

-Sigur esti bine ? 

-Da nu-ti face griji ! Apropo eu ma duc sa ma intalnesc cu fratele meu .

-Ok . Si eu trebuie sa ma vad cu trupa . Ne intalnim diseara ? 

-Da. Plec eu prima , sa nu uiti sa inchizi usa cu cheia de rezerva .

-Ok . Si dadu sa ma sarute . L-am strans tare in brate apoi am plecat . Chiar il iubeam pe Tao si nu doream ca sa-l pierd din cauza trecutului . 

PERSPEVTIVA LUI TAO 

Simteam ca ceva e neregula cu Rose , oare ce scria in biletel de a tulburat-o atat de rau , desi incerca sa se prefaca ca e bine tot am sesizat nelinistea ei . Oare Kriss o stii ceva ? Mi-am luat jacheta si am plecat sa ma intalnesc cu baietii care ma asteptau la o cafenea de langa companie . Am ajuns acolo si m-am asezat langa Kris 

-Hey Tao ce mai faci ?

-Salut !

-Cum mai merge cu Rose ? 

-Bine ! Vroiam sa te intreb ceva .

-Spune .

-De ce lui Rose nu ii mai plac trandafiri albi ?

Observasem ca Kris isi schimbase expresia fetei , dar cand sa imi spuna motivul suntem intrerupti de Taemin care venise in fuga pana aici , era obosit si abia respira .

-Kris ! trebuie sa-ti spun ceva !

-Ce s-a intamplat ? intreaba ingrijorat Kris .

-S-a intors !!! 

-Cine s-a intors ? intreb eu curios .

-Tao , unde e Rose ma intreaba Kris ?

-A plecat sa se intalneasca cu SeungHo .

-Dar SeungHo se afla in Japonia acum , zice Taemin .

Cand l-am auzit ma gandeam de ce Rose ma mintise , oare unde s-a dus ? Kris se ridica ingrijorat de pe scaun si il ia pe Taemin zicandu-i . 

-Trebuie sa o gasim pe Rose repede , inaintea lui !

-Stati asa ! expicati-mi si mie ce se intampla ? Si cine nu trebuie sa o gaseasca pe Rose ?

-Nu avem timp sa iti explicam ! tipa Kris nervos la mine .

-Are legatura cu persoana care ii trimite trandafiri albi ? continui eu cu intrebarile .

Unexpected (partea I ) -In curs de editare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum