III.

485 46 0
                                    

....iar eu in acel moment il indepartez de langa mine .

-Ce crezi ca ma intimidezi pe mine comportandu-te astfel ? Pfff cred ca ai gresit fata ! ii spun plecand de langa el .

-Si tu ai gresit  baiatul asa ca ai grija cum te comporti cu mine . Imi raspunde el .

-Dute si stai jos si lasa-ma sa imi fac treaba ! Strig la el nervoasa .

-Bine ! De parca ti-am facut ceva ! Spune el asezandu-se pe un scaun .

In timp eu am dat drumul la muzica si mi-am inceput treaba . Mie imi place sa ascult muzica ma linisteste ...tocmai a inceput una din melodiiele mele preferate si am inceput sa cant desi eram constienta de antitalentul meu .

''I was thinking 'bout her, thinkin 'bout me

Thinking 'bout us, what we gon' be

Open my eyes yeah, it was only just a dream

So I travelled back down that road

Will she come back? No one knows.'

I realize, yeah, it was only just a dream.''

-Inceteaza !!! ma dor urechile ! Incepe Tao sa tipe la mine .

-Nu vreau ! Ii zic eu suparata  ca ma deranjase .

-Nu poti sa-ti inchizi gura aia odata ! Tipa el a doua oara la mine .

-Nu pot vreo problema ? Intreb eu ironic .

-Da ! Raspunde el . 

-Uite ca nu ai ce-mi face ! Si scot limba la el .

-Zici ca nu am ce face ? Huhh ? Intreaba el facand pasi spre mine.

-Da ! Incep sa rad , iar  Tao se apropiase mai mult de mine . Avea  o privire serioasa  si deodata imi ia fata in maini si imi astupa gura cu un sarut mic .

-Uite ! Vezi te-am facut sa taci  ! Spune el pe un ton arogant .

-Poti sa ma saruti si de  1000 de ori eu nu o sa tac fiindca zici tu ! Ii raspund si incep sa cant din nou :'' Open my eyes yeah, it was only just a dream ..."

PERSPECTIVA LUI TAO

Pentru prima data intalnesc o fata care sa nu se simta intimidata de mine , in liceu toate fetele ma vroiau iar acum ? Oare mi-am pierdut farmecul ? Aishh !!!  De ca ma gandesc la asta oricum nu vreau sa mai interactionez cu nici o fata nu mai vreau ca sentimentele mele sa imi fie batjicorite . Pff fata asta nu e decat o rasfatata  si orgolioasa .

M-am indepartat de ea si m-am asezat inapoi pe scaun ,dar de data asta mi-am luat si niste vata ca sa imi astup urechile . Vocea ei este ingrozitoare . Cred ca tot talentul ei sa enerveze pe cei din jur. O urmaream cum munceste era dedicata in ceea ce face era atenta la orice detaliu . Timpul trecea si nu imi dadusem seama ca deja se intunecase . Era destul de tarziu asa ca am rugat-o sa mergem . Deja ma obisnuisem ca ea sa comenteze la orice ziceam eu .  In sfarsit dupa ce ne-am certat putin am plecat . Mie imi placea sa ma plimb pe strazile Parisului noaptea era chiar frumos si ar fii fost mai frumos daca nu o aveam pe aceasta rasfatata cu mine .

-Asteapta-ma aici ! Fara sa mai zic ceva ea disparuse de langa mine si intra intr-un magazin de unde iesi cu o punga de cumparaturi .

-Tu de ce dispari asa de repede de langa mine ? Vrei sa ma omoare fratele tau ? O intreb oarecum ingrijorat .

-Mai degraba te-ar omori intai sora ta ! Imi raspunde ea .

-Hai sa mergem ! Ii zic .

Ma tot gandeam la ce mi-a spus Junhong ca ar trebui sa ii cer scuze . Poate are dreptate am jignit-o fara sa o cunosc si se pare ca e doar o copilaroasa si rasfatata desi avem aceeasi varsta . Am ajuns la blocul unde locuia . 

Unexpected (partea I ) -In curs de editare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum