XIII.

271 25 2
                                    

DUPA O LUNA 

PERSPECTIVA LUI ROSE 

-Rose ! Trebuie sa iti iei medicamentul 

-Dar Aaron ...e amar ...

-Fara comentarii ! 

Aaron se apropie de mine si imi da medicamentul era atat de amar si nu il suportam iar mereu ma strambam . 

-Cat de simpatica esti ! imi spune Aaron luandu-ma de obraji .

-Inceteaza , ma dor obraji ! 

-Bine , ma duc sa iti aduc mancare ! 

Aaron pleaca in bucatarie . Ma gandeam ce persoana minunata e Aaron , stie ca nu-l iubesc si totusi a ramas alaturi de mine . De cateva ori l-am rugat sa plece sa ma lase singura , dar  e atat de incapatinat incat nu vrea , tot insista sa aiba grija de mine . Chiar daca sunt intr-un scaun cu rotile tot am continuat sa lucrez ca designer , dar nu la ceeasi firma pentru ca acel director m-a dat afara datorita handicapului meu , insa asta nu m-a descurajat . Impreuna cu Min Hyun am deschis un nou atelier care are succes . 

-Ti-am adus mancarea ! 

-Voi manca mai tarziu ! 

-Rose ...

-Nu iti face griji ! Mai bine hai sa mergem la atelier . 

-Intai mananci ! 

-Aaron te log eu hai la ateliel . Si am facut o fata de catelus .

-Esti smechera Rose ! 

-Deci mergem ? 

-Bine hai ...

Intotdeauna il convigeam sa faca ce vroiam . Aaron ma ajuta sa imi iau jacheta ,iar apoi imi deschide usa pentru a putea iesi . Acum locuiam intr-o casa . E mica , frumoasa si cu o gradina mare exact cum mi-am dorit .

Am ajuns la atelier unde l-am gasit pe Min Hyun care se afla intr-un conflict cu  o clienta .

-Ce se intampla Min Hyun ?

-Tu esti Kim Rose ? ma intreaba clienta .

-Da eu sunt , va pot ajuta cu ceva ?

-Am venit la dumneavoastra sa va rog sa imi creati tinuta pentru petrecerea de logodna ,dar incapabilul acesta mi-a spus ca nu se poate !

-Pai stiti ...aaa... incepu sa se balbaie Min Hyun .

-Nu conteaza Min Hyun ! Voi creea tinuta pentru ea !

-Va multumesc !

-Te rog sa mi te adresezi informal , ma simt ciudat cand te adresezi formal presupunand ca suntem de varste apropiate .

-Bine ...Rose !

-Min Hyun te rog ia masurile domnisoarei ...?

-Eun Ji !

-Eun Ji te rog sa ii spui lui Min Hyun ce preferinte ai pentru tinuta .

-Urmeaza-ma ! zice Min Hyun cam suparat ,dar nu stiu de ce .

-Ma intreb de ce se comporta asa Min Hyun ?

-Poate are o zi proasta , spune Aaron .

-Poate !

-Rose bunicul tau a zis sa mergi azi la el .

-Vom merge !

Dupa cum am mai spus Aaron e o persoana minunata datirita lui si lui Han Tae mi-am gasit adevaratul bunic sunt asa fericita ca l-am gasit . E un bunic bun care ma iubeste foarte mult a vrut chiar el sa fie donatorul meu ,dar l-am reguzat sanatatea lui e mai importanta ,iar el trebuie sa traiasca cat mai mult ca sa fiu si eu fericita.

Unexpected (partea I ) -In curs de editare Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum