Nu imi venea sa cred . Persoana care se afla in fata mea era chiar Aaron. Ma ridic nervoasa de pe banca si ii dau o palma .
-De ce te-ai intors ?
-Era mai bun un sarut decat asta ! zice el zambind .
-Cum ai putut sa pleci ? Si de ce te-ai intors tocmai acum ? tip la el incercand sa imi controlez lacrimile , dar nu reauseam .
-M-am intors pentru tine ! Rose eu inca te iubesc !
-Nu te cred ! Esti un mincinos ! Mereu m-ai mintit !
-Rose asculta-ma ! Nu te-am mintit in legatura cu sentimentele mele pentru tine !
-Nu vreau sa te ascult ! Tu esti vinovat pentru toate ! Parintii mei ! Tu esti de vina pentru moartea lor!
-Nu sunt eu de vina ! Si m-am intors ca sa-ti demonstrez asta !
-Si atunci cine e vinovat !?
-Ai sa afli !
PERSPECTIVA LUI TAO
Am ajuns la compania unde lucra Rose . In biroul ei se afla Han Tae .
-Unde e Rose ? il intreb
-A fugit ! zice acesta linistit .
-Ce i-ai facut nemernicule ! tip eu furios si ii dau un pumn
-Hey de ce ai facut asta ,eu nu i-am facut nimic ! tipa Han Tae .
-Atunci de ce a fugit ?
-Din cauza asta ! si imi intinde un bilet . Chiar nu o inteleg pe fata asta !
-Ce vrei sa spui ? il intreaba Kris in timp ce eu citeam biletul .
-Kris cred ca ar trebui sa imi explicati si mie ce se intampla ! Cine e cel pe care Rose l-a iubit ? Nu ai fost tu ?
-Nu a fost Kris ! zice Han Tae . Prima iubire a lui Rose a fost si este Aaron !
-Cine ? intreb eu
-De unde stii ? intreaba Kris si Taemin in acelasi timp .
- Suntem buni prieteni ! zice Han Tae si stiu ce e intre el si Rose .
-Chiar nu inteleg nimic ! zic eu .
-Nici nu trebuie sa intelegi prea multe . Tot ce trebuie sa intelegi e ca trebuie sa stai departe de Rose ! zice Han Tae
-Aaron e cel care trebuie sa stea departe de ea ! tipa Kris .
-Ma duc sa o caut pe Rose ! le zic eu
-Venim si noi !
Alergam pe strada ca un nebun . Imi doream din tot sufletul sa o gasesc pe Rose si sa ii fiu alaturi . In sfarsit o vad pe Rose pe partea opusa a strazii . Nu era singura langa ea se mai afla un tip pe care nu-l cunosc . Ma apropii de cei doi si pot sa ii aud cum se certau .
-Si atunci cine e vinovat ?il intreaba Rose .
-Ai sa afli ! ii raspunde individul .
-Rose !? o strig eu .
-Tao ! striga aceasta venind langa mine .
-Esti bine ? O intreb .
-Da !imi raspunde .
-Cine e el ? o intreaba individul.
-El e persoana pe care o iubesc . El e iubitul meu !
-Asa de repede m-ai uitat Rose ? Chiar ma urasti atat de mult , incat sa.ma uiti si sa-ti oferi inima primului baiat care se indragosteste de tine sau il folosesti ca sa ma uiti ?
-Pe Tao chiar il iubesc ! Am incercat sa te uit folosindu-ma de cel mai bun prieten al tau , dar nu am reusit decat cand a aparut Tao in viata mea te-am uitat !
-Din cauza lui ai uitat tot ce a fost frumos intre noi ? Toate acele amintiri le-ai uitat ?
-Acele amintiri au fost sterse din momentul cand tu ai plecat fara vreo explicatie atat asteptam din partea ta sa imi spui ca esti nevinovat , dar tu prin plecarea ta ai demonstrat contrarul !
-Rose acum m-am intors sa dezvalui tot adevarul in lagatura cu moartea parintilor tai . Daca as fii ramas nu as fii putut sa fac acst lucru si poate as fii fost mort ca si ei .
-Rose ! strigase Kris care a aparut si el insotit de Taemin.
-Kris prietene nu ne-am vazut de ceva timp !
-Aaron nemernicule de ce te-ai intors ? Daca ii faci rau lui Rose vei avea de suferit .
-Rose nu va suferii din cauza mea ! O iubesc prea mult ca sa o fac sa sufere din nou !
-Atunci pleaca si las-o in pace pe Rose zice Taemin .
-Nu voi pleca din viata lui Rose pana nu imi voi dovedi nevinovatia in fata ei !
Aaron a plecat nu inainte de a ne asigura ca ne vom mai intalnii . Rose inca plangea . Am luat-o in brate incercand sa o linistesc . Le-am facut semn lui Kris si Taemin sa plece sa ne lase singuri . Imi facusem plan sa o fac pe Rose sa zambeasca si safie fericita sa uite de probleme.
-Rose , mergem ?
-Unde ?
-Intr-un loc frumos ! ii spun eu aplecandu-ma sa o sarut pe obraz . Apoi o iau de mana spre statia de autobuz . Am ajuns la penultima statie a autobuzului ,iar acolo i-am luat esarfa si am legat-o la ochii pentru a nu vedea unde o duc .
PERSPECTIVA LUI ROSE
Ma intrebam ce are de gand Tao sa faca chiar eram curioasa sa aflu, iar el nu imi dadea niciun indiciu si pe drasupra ma legat si la ochii sa nu vad . Cateodata e atat de copilaros si asta imi place cel mai mult la el . Dupa ceva timp il intreb :
-Tao unde ma duci ?
-Ai incredere in mine ? ma intreaba
-Da! i-am raspuns fara sa ezit.
-Atunci ai rabdare sunt sigur ca iti va placea ! imi zice sarutandu-ma pe obraz .
-Doar atat ? il intreb eu facand pe suparata.
-Vrei mai mult ?
-Mmm...poate !
-Atunci ...mai asteapta !
-De ce ?
-Pentru ca am ajuns !
Imi da esarfa jos de pe ochii .El se afla in fata mea pregatit sa ma sarute ,dar eu ma dau la o parte :
-Mai tarziu ii raspund .
-Esti cam smechera ! imi zice apropiindu-se de mine .
-Daca ma prinzi te voi lasa ! ii zic zambind . Si ma intorc sa alerg , dar ma opresc la vederea locului unde m-a adus .
-Te-am prins ! imi zice acesta luandu-ma in brate pe la spate .
-Stai ! Nu-i corect ca m-am oprit eu din cauza locului in care m-ai adus .
-De ce ? Nu-ti place ?
-Nu ma asteptam sa ma aduci intr-un asemenea loc !
-Dar la asta te asteptai ?
Inainte sa raspund Tao ma saruta la inceput tandru apoi continuand pasional . Simteam cum inima mea imi batea atat de tare incat era gata sa imi iasa din piept . Ma simteam iubita si protejata alaturi de Tao . Tao e atat de special nimeni nu m-a mai adus intr-un asemenea loc si cred ca in sfarsit am gasit persoana potrivita pentru mine . Si orice s-ar intampla voi lupta sa il am mereu langa mine .
CITEȘTI
Unexpected (partea I ) -In curs de editare
Hayran KurguNiciodata nu stii ce se va intampla maine . Nu stii niciodata ce planuri are destinul cu tine . E atat de incurcat incat nu stii la ce sa te mai astepti . Oare destinul ii va aduce impreuna in cele din urma pe Rose si Tao sau ii va duce pe drumuri d...