20-Pregătirea

372 15 1
                                    

Când m-am trezit, mi-am amintit de tot ce s-a întâmplat ieri. Mi-e frică! Frică de faptul că nu o să ne iasă planul. Nathaniel a zis să nu mă îngrijorez că o să mai aducă câțiva băieți și o să-i ascundă pe acolo. M-am ridicat din pat, m-am îmbrăcat în niște blugi albi rupți în genunchi și cu o bluză albă pe care scrie Who Cares?!
Am pornit spre casa lui Nathaniel. Când am ajuns am bătut la ușă, el a venit și a deschis repede ușa. Când am intrat, am văzut 5 băieți care stăteau pe canapea și analizau armele.

"-Deci, Lunna ei sunt Logan, Harry, Adam, Liam și Dodo. Băieți, ea e Lunna, iubita mea. Și dacă se atinge cineva de ea, o încurcă rău!"

"-Bine șefu' , gata!" au zis toți în cor.

Eu am chicotit și m-am așezat lângă Liam, cred. Nu-i știu bine după nume. Adam a vrut să pună mâna pe sniper-ul care mi-a plăcut ieri la nebunie, dar eu nu l-am lăsat.

"-De sniper-ul ăla nu se atinge nimeni, e a meu!" zic eu cu o voce de copil inocent.

"-Off, bine! :))"

"-Deci, Lunna, trebuie să te învăț cum să tragi și cum să încarci un shotgun. Nu e așa greu, dar o singură mișcare făcută greșit și te poți tăia sau ceva mai rău. Haide cu mine. Băieți, voi stați aici și mai născociți ceva. Până mă întorc să fie totul gata."

"-Bine șefu' !" zic ei în cor.

***


Coborâm la subsol într-o cameră izolată fonic. Îmi dă un shotgun în mână și îmi explică cum trebuie să trag și să încarc.

"-Bun, acum încearcă!"

Am tras într-un manechin și am nimerit în gâtul lui. Am încărcat arma și am mai tras o dată, de data asta am nimerit în inimă.

"-Bravo, se pare că te descurci la manechinii pe loc. Urmează cei care se mișcă."

După ce a zis asta, a apăsat un buton și manechinii au început să se miște. Am tras într-un manechin și i-am nimerit capul, am încărcat și am tras în altul, pe el l-am nimerit în stomac.

"-Bun acum că știi tot hai să urcăm la băieți să vedem ce au mai făcut."

***

"-Logan ce ai mai aflat?"

"-Deci, i-am aflat vizuina. E la 1 km de locul unde a zis să mergeți. E pe strada Uitării numărul 5."

"-Bine. Mulțumesc. Acum ar trebui să mergem toți la casa lui și să începem să ne pregătim, că deja e ora 20."









Sper că v-a plăcut! Vă rog ascultați piesa de la media! Că e o piesă așa de faină!💚💛

Anonimul îndrăgostit ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum