8-Înșelată

790 29 3
                                    

Mergeam liniștită pe stradă gândindu-mă la ce naiba s-a întâmplat ieri. Când îl văd pe Nathaniel sărutându-se cu o roșcată. Am înghețat, nu mai puteam face nimic... Simțeam cum.. cum.. cum vroiam să mor... Nu mai puteam să stau acolo. L-am văzut pe Nathaniel cum se uită la mine. Rupe sărutul și se îndreaptă spre mine. Am început să fug... Dar m-a prins de mână și a spus:

"-Lunna.. stai! Nu e cea ce pare!"

"-Nu?! Că mie mi s-a părut că te văd sărutându-te cu o târfă! Ieri te sărutai cu mine și zicea că sunt viața ta... Iar acum te săruți cu alta! BRAVO!! Ce pot să zic?! Hai că ne vedem la liceu! Nu cumva să îndrăznești să-mi scrii sau să mă urmărești! Dacă mi se întâmplă ceva... E treabă mea NU a ta!"

Mă smucesc *pentru că el încă mă ținea de încheietura mâinii* și încep să o iau la goană.. îl aud pe Nathaniel cum șoptește TE IUBESC! dar mie nu-mi mai pasă! M-a rănit! E un dobitoc! Îl cunosc doar de vreo 4 zile... Dar simt că-l cunosc de-o viață.

***

O sun pe Emma și îi povestesc totul.

"-Doamne cum dracu a putut să-ți facă așa ceva? E un prost!"

"-Un prost pe care eu îl iubesc!" spun eu printre lacrimi și suspine.

"-Off... E un dobitoc!"

"-Știu Emma, știu! Oricum dacă vrei îți povestesc eu mai concret mâine la liceu."

"-Ok. Ne vedem mâine! Paa."

"-Pa..."

Nu pot să cred că l-am iubit... Cum? Off... mai bine m-aș culca. Mâine am liceu.

Nathaniel POV

Cum am putut face așa ceva? Sunt un prost! Oare ce aș putea face că Lunna să mă ierte? Nu o sun. E 12 noaptea... Dar nici nu cred că doarme... Cred că plânge pentru un prostălău prost că mine... Nu știu ce să fac... Ahhh! Nu mai suport! O să găsesc eu ceva!

Off Nathaniel! Ce i-ai făcut tu Lunnei... Mda :>>
Sper să vă placă!

Anonimul îndrăgostit ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum