După toată zarva cu răpirea Emmei am hotărât să mergem la mall și să facem câteva cumpărături. Am intrat în faimosul magazin New Yorker *magazinul meu preferat* și am început "vânătoarea" de haine. Mi-am luat 2 perechi de blugi albi și negrii rupți *2 din fiecare*, 4 bluze de camuflaj și 3 perechi de teneși. Mi-am luat foarte multe chestii, știu... :))
Am intrat și într-un magazin mai elegant și mi-am luat o rochie bej cu buline negre pe ea, la brâu avea o fundiță bej, tot cu buline negre. Mi-am mai luat și niște balerini negri, simpli."-Doamne, Lunna cred că dacă mai iei ceva o să pic pe jos!" zise Nathaniel care ne căra toate pungile cu haine.
"-Off, bine! :))"
Am uitat să zic că Emma și-a luat o pereche de pantaloni scurți albaștrii, o bluză pe care scrie I choose you! și avea o poke-minge. *așa zic eu la bilele alea unde stau pokemonii😂😂😂*
Am mers acasă, am lăsat toatee pungile cu haine și am mers la un film. Am ales să fie un film horror. Se numea The Conjouring 2. L-am văzut mai demult pe primul.
Când dăm să ieșim din sală, cineva mă prinde de încheietura mâinii și mă întoarce.
"-Stephan!! Nu pot să creeed!!"
"-Nici euu! Lunna, draga mea Lunna mi-a fost atât de dor de tine!! Nu ne-am văzut de ani!"
"-Și știu că nu ne-am văzut de ani! Doamne și mie mi-a fost extrem de dor tine, Steph!!"
*Că să înțelegeți, Stephan e un prieten foarte bun și vechi de-al Lunnei. Ei de cunosc de când erau mici și erau de nedespărțit. Dar când Lunna s-a mutat de la școala unde erau ei, aceștia nu au mai ținut legătura și așa s-a destrămat și prietenia lor.*
I-am sărit în brațe și l-am strâns până nu a mai avut aer. Dintr-o dată din spatele meu s-a auzit un tușit înfundat. Am uitat că erau și Emma și Nathaniel cu mine... :))
"-Aaa da... Stephan, el este Nathaniel, iubitul meu, iar ea este Emma, cea mai bună prietenă a mea."
"-Mda, îmi pare bine.." spuse Nathaniel cu gelozie în voce.
"-Încântată!" zise Emma, ea fiind mai fericită să-l cunoască pe Steph.
"-Steph, unde stai de nu ne-am mai văzut de atâta amar de vreme?"
"-Aa păi, eu stau pe undeva prin centru. Nu e așa departe de aici."
"-Și la ce liceu ești?"
"-Anul acesta m-am mutat la liceul Ioan Alexandru."
Când am auzit acel nume m-am bucurat așa de tare că am sărit în sus.
"-Acolo învățăm și noi!"
"-Super tare! Abia aștept să ne vedem în fiecare zi!"
"-Și euu!"
"-Ămm... Eu ar cam trebui să merg acasă, Lunna. Îmi poți da facebook-ul și numărul tău de telefon?"
"-Da sigur!"
După ce i-am numărul și facebook-ul, ne-am luat la revedere și am plecat toți spre casele lor.
Când am ajuns acasă am mers direct la culcare pentru că muream de somn.
Sper că v-a plăcut acest capitol. O să pun și o poză cu Steph și o descriere a lui, dar în capitolul următor. Vă pup!😚
Ascultați piesa de la MEDIA că e murobolantă!😊💚💚
CITEȘTI
Anonimul îndrăgostit ✔
Teen FictionEa- Lunna Reed, o fată obișnuită și cu niciun prieten. Nu se dă în vânt după învățat. E genul mai băiețoasă și nu-i plac pantofii. E mai ok cu teneși. El- Nathaniel Scream, un băiat nu prea obișnuit și cu mulți prieteni. E un băiat bun la suflet, da...