M-am trezit cu zâmbetul pe buze, știind că azi e weekend. M-am ridicat din pat, am mers la baie și m-am spălat pe dinți. Nu știam ce să fac, așa că am chemat-o pe Emma la mine.
"-Bună Lunna!" spune în timp ce-mi dă o îmbrățișare călduroasă.
"-Heii Emma! Cum te mai simți?"
"-Mai bine, mult mai bine. :)"
"-Ok. Ne uităm la un film?"
"-Daa! La care? De fapt... Aleg eu!!! :>" spune Emma cu entuziasm în voce.
"-Bine, dar sper că alegi unul bun!"
"-Și eu sper! :))"
După 30 de minute în care Emma nu s-a putut hotărî ce film să aleagă, într-un final nu a ales un film, a ales serialul The Walking Dead. L-am văzut de multe ori, dar e prea fain!
Când erau faze de alea scârboase am luat o pernă în brațe și mi-am pus capul în ea. Emma făcea la fel.
Noi stăteam cu toate becurile stinse, ca să fie o atmosferă mai horror. Dintr-o dată s-a auzit un zgomot dintr-un colț al camerei."-Ămm, E--emma?"
"-Da Lunna?"
"-Ai--ai auzit acel z--zgomot?"
"-Nu. Ce zgomot?"
"-Sunt sigură că s-a auzit din colțul camerei."
Nu am mai apucat să zic ceva, că cineva m-a prins de gură, m-a întors spre el și m-a sărutat cu poftă. Mi-am dat seama că e Nathaniel și am întrerupt sărutul.
"-Tu ești psihopat sau fraier?!!!"
"-Sunt fraierul tău!"
"-Ești doar un fraier obișnuit! Tu nu gândești?!"
"-Haide iubito... A fost doar o glumă! Nu te supăra așa."
"-Bine, dar m-ai speriat foarte tare!"
"-Corecție... Ne-ai speriat! Tu ești handicuplat?!" spuse Emma, evident revoltată.
"-Of doamne fetelor... Na scuze!"
"-Te iertăm... Dar nu mai face asta niciodată, altfel o să te bat până mă doare pumnul!"
"-Bine, bine."
"-Deci ne-am înțeles?"
"-Da."
"-Bine. Acum hai, ieși afară!"
"-Off... Ok ok! Paa!"
"-Paa." spunem eu și Emma în cor.
Am stat toată ziua și ne-am uitat la serial. Am fost moarte de somn, așa că am adormit.
Sper că v-a plăcut! Nu a fost așa interesant pentru că nu am prea avut idei. Sunt în pană de ele. Nu mai știu ce să scriu...
CITEȘTI
Anonimul îndrăgostit ✔
Teen FictionEa- Lunna Reed, o fată obișnuită și cu niciun prieten. Nu se dă în vânt după învățat. E genul mai băiețoasă și nu-i plac pantofii. E mai ok cu teneși. El- Nathaniel Scream, un băiat nu prea obișnuit și cu mulți prieteni. E un băiat bun la suflet, da...