27-Întâlnirea

356 10 2
                                    

După ce m-am despărțit de Nathaniel am realizat că îl iubesc prea mult pe Steph. Cred că și el mă iubește, așa că m-am hotărât să-l sun.

C.T.

-Heii Steph, ce faci?

-Da' bine pe aici.. mă plictisesc. Auzi, scuze că din cauza mea te-ai despărțit de Nathaniel​.. nu m-am putut abține.

-Steph, e ok. Oricum mi-am dat seama că eu...

-Tu... ce?

-Te--te plac! Ba nu.. te iubesc!

-...

-Știu.. tu nu pentru că sunt urâtă, mai ceva ca dracu!

-Ba nu! Și eu te iubesc, foarte mult! Mi-era frică ca tu să nu mă iubești!

-Cum să nu te iubesc?!

-Nuj... Hai să ieșim la un suc! În juma' oră la KFC!

-Ok. Ne vedem, paa!

-Paa!

C.T.Î.

Bun.. deci o să mă îmbrac așa:

O să mă dau doar cu un ruj bej, și cu un eyeliner negru

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

O să mă dau doar cu un ruj bej, și cu un eyeliner negru.
Hotărăsc să pornesc pentru că nu are rost să mai stau.
Când ajung în fața mall-ului îl văd pe Steph și merg spre el. El mă sărută ușor pe obraz, iar eu îi zâmbesc.
Mergem la KFC și începem să povestim.

"-Auzi Lunna... Mie-mi pare foarte rău că te-ai despărțit de Nathaniel din cauza mea... Chiar a fost impulsul, nu am vrut!"

"-Steph... E ok! Adică, vreau să zic că și eu te iubesc! Mult! Nu aș vrea să stricăm prietenia dar---"

"-Dar nu mai zice nimic! Vrei să fii iubita mea?"

Când am auzit asta, m-am făcut roșie ca ardeiul, și i-am răspuns repede.

"-Da logic că--"
Nu am mai apucat să continui, că el își lipește buzele lui trandafirii și moi de ale mele. E o senzație așa ... plăcută! E un băiat al naibii de frumos, drăguț și grijuliu.

"-Iar impulsul?"

"-Ămm... Mda.😅😅"

"-Atunci îți ador impulsul! Spune-i să mă sărute mai des!"

"-Mai vrei?" *pervy face :>*

"-E de ajuns. :))"

"-Off.. ok"

"-Eu ar trebui să merg acasă! Mai vorbim. Paa, iubire!" partea cu iubire am zis-o mai încet, dar tot a auzit.

"-Te-am auzit, iubitoo!"

"-Bravo iubitulee!"

***

Am ajuns acasă. Am mers în camera mea și m-am schimbat. Azi a fost așa o zi ... ahh!! Nici nu știu să o descriu! M-am bucurat foarte tare când Steph a zis că dacă vreau să fiu iubita lui. Am izbucnit de fericire, dar doar în sinea mea.
La un moment dat am adormit, cu gândul la toate chestiile pe care le-am făcut azi.












Aww, i-am făcut pe Lunna și pe Steph să fie un cuplu! Ce cute...
Sper că v-a plăcut! Vă pup. 😘😘

Anonimul îndrăgostit ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum