Mă trezesc somnoroasă când aud că-mi sună telefonul. Era Nathaniel.
C.V.
- Bună Lunna! Ce faci?
-Off bine dorm, tu?
-Te-am trezit? Scuze! Bine. M-a sunat o mătușă de a mea, ea organizează o petrecere pentru aniversarea ei de căsătorie, și a zis că pot invita pe oricine vreau... Și mă gândeam să te invit pe tine. Vrei?
-Da vin. Când și la ce oră?
-Ămm.. mâine de la ora 19.
-Ok, o să vin! Dar îmi trebuie rochie și și-mi mai trebuie ceva de încălțat și trebuie să-mi fac părul și machiajul! Aaaaaa.. nu este destul timp!!
-Iubito, stai liniștită! Vei găsi tu rochia perfectă și pantofii perfecți! Te ajut și eu dacă vrei.
-Ok. Ne vedem la mall în 30 de minute! Paa!
"-Pa iubitoo!
C.T.Î.
Încep să mă îmbrac și să mă spăl pe dinți.
Mă îmbrac cu niște blugi albi rupți, o bluză albă pe care scrie I really don't care! și niște teneși albi. Uau sunt îmbrăcată numai în alb. Fain...Când am ajuns la mall, am stat o oră să aleg rochia asta:
Ș
i jumătate de oră să aleg pantofii ăstia:
Nathaniel a zis că el nu vrea să-și cumpere costum și pantofi pentru că are deja.Când am ajuns acasă am probat încă o dată rochia și pantofii. Îmi veneau PERFECT!
Dimineața următoare m-am trezit și m-am gândit ce o să se întâmple în seara asta. Eu și Nathaniel o să râdem, o să dansăm și o să ne bucurăm de timpul petrecut împreună.
M-am ridicat din pat și am mers spre bucătărie. Se pare că mama nu e acasă. Când am mers spre frigider, am găsit un bilet pe care scria :Am mers să fac niște cumpărături. Nu stau mult! Te iubesc scumpo.
-MamaOk, deci sunt singură acasă așa că pot da muzica la maxim. Dar înainte de asta, iau o 2 felii de pizza din frigider și le pun la microunde. După ce am auzit sunetul care m-a atenționat că pizza e încălzită, am scos-o și am mers la mine în cameră. Am pus piesa mea preferată (piesa de la media) și am dat-o la maxim. Am început să mănânc din pizza și să dansez că nebuna prin cameră.
Se făcuse ora 15, iar eu nu știam ce să fac... Ce să fac, oare ce să fac? Aș putea să-l chem pe Nathaniel la mine. Sau poate e ocupat... Sau aș putea s-o chem pe Emma... Off, nu știu ce să fac. Cobor scările să duc farfuria în care acum 4 ore erau 2 felii de pizza, și o văd pe mama care pregătea mămăligă.
"-Yaay, faci mămăligă!!" spun eu cu o voce de copilaș inocent și merg să o îmbrățișez.
"-Da.. m-am gândit că nu am făcut de mult și că ți-e poftă."
"-Ce bine mă știi!"
"-Păi dacă ești fiica mea..." spune ea cu amuzament în voce, răspunzându-mi la îmbrățișare.
Am stat cu mama încă 2 ore și am povestit. Am observat că s-a făcut ora 17 jumate. M-am scuzat de la masă și am mers să mă pregătesc. Mi-am luat rochia pe mine, mi-am luat tălpicii și pantofii în picioare. Nu știam cum să-mi fac părul, așa că l-am dat de 3 ori cu placă și l-am lăsat pe spate. La machiaj am folosit un eyeliner și un ruj bej. Nu era așa de mult machiaj, dar mie-mi plăcea.
Scuze că nu am postat mai repede, doar că nu am avut timp. Sper să vă placă.
CITEȘTI
Anonimul îndrăgostit ✔
Genç KurguEa- Lunna Reed, o fată obișnuită și cu niciun prieten. Nu se dă în vânt după învățat. E genul mai băiețoasă și nu-i plac pantofii. E mai ok cu teneși. El- Nathaniel Scream, un băiat nu prea obișnuit și cu mulți prieteni. E un băiat bun la suflet, da...